Skip to content

אז מהו בעצם שיווק מדיה או שיווק בעזרת מדיה?

שיווק מדיה

שיווק מדיה הוא התהליך שבו אנו מבצעים קנייה של שטחי פרסום מאתרים, רשתות חברתיות או אפליקציות שבהן אנחנו מעוניינים לפרסם. מכירים את המודעות הממומנות של גוגל שמופיעות בראש החיפושים? נתקלתם פעם במודעה ממומנת בפייסבוק או אינסטגרם? צפיתם פעם בפרסומת ביוטיוב? אלו למעשה שטחי פרסום שאנו רוכשים מפייסבוק, גוגל ורשתות נוספות על מנת להגיע לגולשים רלוונטים בזמן אמת. מכיוון שכיום התחרות על תשומת הלב של הגולש היא ענקית וכמות המסרים שאנחנו נחשפים אליהם היא חסרת תקדים, חשוב מאוד מבחינתכם לפרסם ללקוחות שלכם בפלטפורמות בהן הם מחפשים אתכם.
שיווק מדיה

איך נדע באיזה פלטפורמות כדאי לנו לפרסם?

שיווק מדיה מדויק מתחיל במחקר מעמיק. למה? כי מחקר מדויק ואיכותי יחסוך לנו מאמץ, זמן וכסף רב על ידי כך שיסייע לנו לקבל החלטות עסקיות נכונות וממוקדות הצלחה. מחקר שכזה יכלול כמה אלמנטים מרכזיים:

העסק שלכם –  יתחיל כמובן במטרות העסקיות של הארגון, ניתוח של הפעילות העסקית של החברה, מהו השוק ובו היא פועלת, מה נקודות החוזקה שלה, הבידול והמסרים השיווקים. נבין במה בדיוק אתם מתמחים ואילו נקודות אתם צריכים לחזק במערך השיווק שלכם כדי לייצר עוד לידים ועוד לקוחות חדשים דרך פעילות הדיגיטל שלכם. תהליך הלמידה של העסק שלכם הוא חלק מהותי בבניית תוכנית המדיה הנכונה עבורכם.

קהלי היעד שלכם – מיהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, מה הם מחפשים, איך הם מחפשים ואיפה הם גולשים. ננתח את המאפיינים הדמוגרפיים והגיאוגרפיים שלהם, נלמד על הרגלי הקנייה שלהם. נשאב מידע מהדאטאבייס הקיים של הארגון על מנת להפיק תובנות שיווקיות חשובות ועל מנת להצליב את המידע מול פייסבוק וגוגל. מחקר קהלי יעד מעמיק יהווה עבורכם מצפן ואמת מידה מכריעה לגבי הפלטפורמות בהן העסק שלכם יוכל להפיק את התועלת הרבה ביותר מההשקעה שתבצעו.

מתחרים – מהי הפעילות השיווקית של המתחרים שלכם? באילו פלטפורמות הם מפרסמים ומהן התוצאות שהם מצליחים להביא מהקמפיינים שלהם. האם הם מבצעים פרסום בעזרת באנרים או שהם מנהלים דף פייסבוק איכותי עם פעילות ממומנת? האם יש להם אתר אחד או אולי שניים? ניתוח מתחרים ייתן לנו תמונת מצב איכותית על פעולות שיווק המדיה הנוכחיות בשוק ומהי רמת האפקטיביות שלהן.

אל תוותרו על תהליך המחקר. הוא אמנם מאריך במעט את היציאה לדרך, אך עבודה ללא מטרה ברורה וללא תוכנית, היא נוסחה לכישלון. הגדרת מטרות שיווקיות מדויקות וברות השגה ומעקב אחר העמידה בהן היא הכרחית לארגון מפתח עם שאיפות לנהל פעילות שיווק מדיה איכותית.

שיווק מדיה – באילו פלטפורמות כדאי לפרסם?

נתמקד בקצרה בשתי הפלטפורמות המובילות בשיווק מדיה בישראל, פייסבוק וגוגל.

שיווק בפייסבוק – הרשת החברתית המובילה בעולם בכלל ובישראל בפרט. מעניקה למפרסמים יכולות איתור קהלים מתקדמות ומפולחות היטב. מערכות הפרסום של פייסבוק הולכות ומשתבחות עם השנים ואנו בתור מפרסמים וותיקים צופים בהנאה באבולוציה של יכולות הפרסום בפייסבוק.

מכיוון שפייסבוק רכשה את אינסטגרם והרחיבה מאוד את אפשרויות הפרסום בה, היא נחשבת לפלטפורמה משלימה או חלופית לפייסבוק, ואתם יכולים להרחיב בקריאה על פרסום באינסטגרם בבלוג הבא

הפרסום בפייסבוק רלוונטי למספר לא מבוטל של עסקים וטומן בחובו אפשרויות טירגוט קהלים ושימוש במגוון רחב של כלי פרסום, שכל אחד מהם יכול לייצר עבורכם את היתרון העסקי שלכם אל מול המתחרים. ניהול של עמוד עסקי עם תוכן ייחודי ואיכותי, יחד עם טירגוט קהלי יעד מדוייק ושימוש בחיתוכי דאטאבייס, מהווים כלי שיווקי עוצמתי שתם בהחלט רוצים שיעמוד לצדכם בקמפיינים הבאים שלכם.

פרסום בגוגלAdwords, GDN, YouTube, remarketingגוגל מציעה לנו סט שלם של כלי פרסום אמינים ומדויקים ובעיקר מאוד מאוד רלוונטיים לשוק הישראלי. אחוזי המשתמשים ברשת האינטרנט שניזונים במידע מגוגל הוא עצום, ואם הלקוחות שלכם מחפשים שירות / מוצר כמו שלכם – ואתם לא מופיעים, אתם כנראה מפספסים לידים פוטנציאלים. השילוב של כלי הפרסום בגוגל עם ניהול אתר חכם ועם פעילות שיווק ברשתות החברתיות, יוצר אימפקט שיווקי מרשים על הלקוחות ועשוי להגדיל את כמות הכניסות, הלידים והלקוחות של העסק שלכם.

איך לבצע שיווק נכון ברשת המדיה?

תתקשרו. נעשה שיחת היכרות ויעוץ ראשונית, נבין מה הצרכים שלכם וניתן לכם את האני מאמין שלנו בשיווק מדיה, כל זאת במטרה לקחת את העסק שלכם קדימה.

שאלות נפוצות בשיווק מדיה

מהו שיווק בעזרת מדיה?

שיווק בעזרת מדיה הוא שם כולל לפעולות שיווק ופרסום שנועדו לסייע לחברות לעמוד במטרות העסקיות שלהן. מדיה עשויה להיות מדיה ישנה, כמו רדיו, עיתונות או טלויזיה, או מדיה חדשה – גוגל, פייסבוק,, יוטיוב, אאוטבריין וכדומה.

איך נמדדת ההצלחה של פעילות השיווק?

הגדרת מטרות וניתוח של המצב ועמידה ביעדים שהצבתם. כל פעילות שיווק, ולא משנה אם היא דיגיטלית או לא, חייבת להימדד מול מדדי הצלחה שיגדירו את היעדים ואת הרצונות של העסק מפעילות השיווק. היתרון העצום של הדיגיטל טמון ביכולת המדידה המדוייקת שהיא נותנת לכם.

האם כדאי לפרסם במדיה מסורתית או מדיה דיגיטלית?

קשה לראות מצב בו חברה מפרסמת אך ורק במדיה המסורתית ללא פרסום דיגיטלי כלל. החשיבות העצומה של הדיגיטל, מראה לנו ששימוש מושכל בשתי הפלטפורמות, ושילוב הכוחות שלהם, עשויים לייצר אימפקט עוצמתי ולסייע לחברה לעמוד במטרות העסקיות שלה.

למה לבחור בשטיק מדיה לניהול פעילות החברה שלכם?

משרד פרסום שטיק מדיה מומחה בבניית תוכניות שיווקיות ופרסומיות שמייצרות ערך כלכלי לחברות וארגונים. הצוות שלנו נותן מענה כולל מקצה לקצה, באמצעות שירות אמין, מסור ומקצועי. אנחנו נותנים שירות כולל של פרסום במדיה ישנה ובמדיה החדשה.

בואו נעשה שטיק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button