חברה לשיווק באינטרנט – איך תבחרו את משרד הפרסום הבא לעסק שלכם?

חברה לשיווק באינטרנט – איך בוחרים את משרד הפרסום הבא לעסק שלכם?

שיווק באינטרנט הוא כלי השיווק המדויק, האפקטיבי והנכון ביותר
עבור אחוז גדול מהעסקים הפועלים כיום במשק, ללא קשר לגודל העסק.
אבל ככל שהעולם מתקדם ומתפתח, ומתחרים נוספים נכנסים לתוך זירת הפרסום הדיגיטלית, הצורך במציאה של חברה לשיווק באינטרנט שתלווה את העסק שלכם הופכת לחשובה וקריטית ביותר.

 

פרסום בגוגל או שיווק בפייסבוק? קידום אורגני או קידום ביוטיוב?
אינסטגרם או אאוטבריין? הפצה בקבוצות או פרסום ממומן בפייסבוק?
כלי השיווק הם רבים, ויועץ דיגיטל מנוסה יידע לכוון את העסק שלכם
לפלטפורמות הנכונות והמדויקות שייצרו לכם הצלחה עסקית.

 

מה אתם צריכים לחפש במשרד הדיגיטל שהולך ללוות אתכם?
על מה להקפיד בזמן החיפוש ובקשת הצעות המחיר?

לפניכם מספר כלים לבדיקה של המשרד הבא שלכם, כלים שיעזרו לכם לקבל החלטה נכונה ומושכלת שתחסוך לכם זמן וכסף.

# ניסיון והצלחות

ניסיון הוא ערך עצום שנרתם לצד העסק שלכם כדי לקדם אותו
ולהביא לו מקסימום תוצאות. ובניסיון אין הכוונה דווקא בקידום בתחום שלכם ספציפית.
זאת אומרת, אם אתם עושים מכירה של ציוד לבית ספר,
ועיקר העבודה שלכם מבוססת על גוגל, אין צורך שמשרד הדיגיטל הבא שלכם יהיה עם ניסיון בתחום הזה ספציפית.

 

חשוב הרבה יותר לבדוק את הניסיון של היועץ בפרסום בגוגל לעסקים.
חברה לשיווק באינטרנט יכולה להתאים את עצמה לפי תיק הלקוח,
ללמוד את התחום שלו, קהלי היעד שלו והמתחרים שלו, וכל זאת על מנת לוודא שהקמפיין הבא שלכם יביא תוצאות.

הניסיון מתבטא לא רק בניהול הקמפיין עצמו, אלא בנוסף לכך ביכולת לתת עצה ששווה זהב. העצה יכולה להיות לגבי אילו כלים כדאי לפרסם, מה הסכום המומלץ לקידום, מה התוצאות הצפויות מהפעילות ועוד.

 

# רב גוניות

חברה לשיווק באינטרנט שמתמחה רק בתחום אחד, מטבע הדברים תכוון אתכם לתחום שבו היא חזקה ומקצועית ותיתן פחות יחס לכלים אחרים שעשויים לקדם לכם את העסק.

אם הגעתם למשרד פרסום שעוסק בעיקר בשיווק במדיה החברתית,
אז מטבע הדברים הדגש שלהם יהיה על פייסבוק או אינסטגרם, והם פחות יידעו לתת יעוץ של פרסום בגוגל, יוטיוב, אאוטבריין או כל דרך אחרת.

 

רב גוניות של משרד הפרסום שלכם תוודא כי יש למשרד יכולת בדיקה
של כמה שיותר דרכים לשווק את העסק שלכם בצורה אפקטיבית ויעילה. אנחנו לדוגמא, בשטיק מדיה, מעניקים שירותי פרסום באינטרנט מא ועד ת, כולל בניית אתרים ודפי נחיתה איכותיים, בניית תוכניות שיווק דיגיטליות והוצאה שלהן אל הפועל.

 

# שירות

בסופו של יום, אחרי שהפעילות שלכם יצאה לדרך, אתם תצטרכו לבחור משרד פרסום שיודע לתת לכם שירות מהיר ומקצועי.
יותר מדיי סיפורים מסתובבים בתחום הפרסום על לקוחות שלא קיבלו
שירות וממתינים ימים ושבועות בשביל פעולות פשוטות לביצוע.

וזה מתסכל מאוד.

 

המצב הזה הוא לא אפשרי עבורכם כי עולם הדיגיטל הוא מהיר, דינמי ומשתנה ללא הרף.

אם בעולם של המדיות הישנות, היה מספיק לעשות את הפרסום –
מודעה לעיתון, לרדיו או לטלוויזיה ולמעשה לשכוח ממנו, היום המצב הוא ממש לא כזה. יש צורך לנטר, לבדוק, לשפר ולהביא את העסק שלכם לרמה שבה הוא הולך ומשתפר עם הזמן.

 

את השירות של החברות שאתם בודקים אתם יכולים לבדוק דרך הציון בגוגל או בפייסבוק, שיחה עם לקוחות ישנים של העסק וקריאה של המלצות על הפעילות שלהם בעבר.

וודאו כי בזמן שאתם בוחרים חברה לשיווק באינטרנט אתם מקבלים גם שירות צמוד, אישי ומקצועי.

 

מחפשים חברה לשיווק באינטרנט? הגעתם למקום הנכון

אנחנו נותנים את הלב והנשמה בשביל הלקוחות שלנו – וכל זה תוך שמירה על רמה מקצועית וטכנולוגית גבוהה מאוד.
היכולת שלנו בתור משרד בוטיק לספק גם מענה מקצועי ואיכותי וגם שירות מהיר וצמוד, הופכים אותנו למשרד פרסום שפשוט כיף לעבוד איתו.

 

הקידום של העסק שלכם זה לא צחוק, ואתם חייבים לעצמכם ולעסק שלכם לעבוד עם הטובים ביותר.

פנו אלינו לשיחת יעוץ ונוכל לתת לכם מידע לגבי הפעילות הנוכחית והעתידית שלכם.

בואו נעשה שטיק!

איך בוחרים משרד לשיווק באינטרנט?

ישנם מספרים פרמטרים שחשוב לעקוב אחריהם – עקב החשיבות הרבה שיש למשרד הפרסום על ההצלחה העסקית שלכם. הקפידו על ניסיון החברה, צוות החברה, היכולת של החברה לתת לכם שירות צמוד וכמובן המלצות מלקוחות קיימים שמקבלים תוצאות עסקיות יומיומיות ממשרד הפרסום שאתם מראיינים.

איך מודדים את ההצלחה של שיווק באינטרנט?

כלי המדידה המתקדמים הקיימים כיום, מאפשרים לנו לקבוע מדדי הצלחה לפעילות המותג משלב א, ולעבוד על פיהם לאורך כל הדרך. אנו מגדירים בתחילת התהליך ROI, החזר השקעה רצוי, ועל פיו אנו עובדים כל הזמן כדי לראות שאנו מצליחים לעמוד בו והחברה מייצרת רווחיות מפעילות הפרסום.

איך תדעו שלא מערבבים אתכם?

זה מאוד מאוד קשה. המצב בשוק הפרסום היום מזעזע. חברות רבות מוכרות שירותים ריקים מתוכן שלא מייצרים שום ערך ללקוח – ולחברות אין ידע מספק כדי לבדוק ולמדוד את משרד הפרסום שלהן. דברו עם ממליצים, ועם כמה שיותר. רושם ראשוני הוא מצוין, אבל תרדו לשטח ודברו עם הממליצים של החברה כדי לשמוע ממקור ראשון על העבודה מולם.

למה לבחור במשרד פרסום שטיק מדיה?

אנחנו מומחים בשיווק באינטרנט. הלקוחות שלנו מייצרים תוצאות עסקיות מצוינות על ידי פעילות דיגיטלית חדה ומדוייקת. הכל מדיד, הכל פתוח, הכל ברור, אין הפתעות – אנחנו עושים הכל כדי שהלקוח יעמוד במטרות העסקיות שלו.

5/5 - (3 votes)