Skip to content

מהו שיווק B2B?

מהו שיווק B2B? 1

מהו שיווק B2B? 2

אנשים העוסקים בתחום שיווק B2B מצליחים יותר. מדוע?

שיווק B2B עוזר המון לעסק שלך. תשומת לב מחודשת זו מסייעת בכמה דרכים. ראשית, לקוחות מוצלחים הם לקוחות מאושרים, והם נוטים יותר לחזור לעבוד איתך. הסיבה השנייה היא כי לקוחות מוצלחים ומאושרים הם גם תומכים גדולים עבור המותג שלך.

"אנשי המכירות הטובים ביותר שלך הם לא אלו שאתה משלם להם", אמרה ג'יל רולי, יועצת סטארט-אפ ומדריכת מכירות חברתית, ב Rthink Podcast . "הם הלקוחות שלך שמוכנים לתת חסות למותג שלך, לחברה שלך, לפתרון שלך, לקולגות שלך."

זה המקום שבו עולמות של שיווק לקוחות והצלחת הלקוח מתנגשים. בפועל, אנו רואים את זה בשלב השיווק, צירוף מותג (מודעות) ו דרישה (רכישה). כל שלושת השלבים חשובים, והם מזינים את הצלחתם של האחרים.

 

בשנים האחרונות חל שינוי בתחום שיווק B2B מתוך התבוננות בשיווק לקוחות כפעילות למינוף לקוחות לתמיכה בפעילות ייצור לידים באמצעות מקרי מבחן, קריאות סימוכין וכדומה. ובעוד זה הכרחי, המשווק של היום מכיר את החשיבות של הבטחת ההצלחה של הלקוחות שלו כך שהם נוטים יותר לחדש איתו, סביר יותר לדבר על האירוע שלך, וכן לספר את עמיתיהם על לך.

מהו שיווק B2B? 3

"זה רק קצה הקרחון עם שיווק לקוחות. יש הרבה פוטנציאל לא מנוצל. רוב הארגונים אינם מבינים את כל מה שהם יכולים לעשות עם הלקוחות שלהם, וחבל – הם מפסידים לידים בתחום שיווק B2B.

מחקר של פרדריק רייכלד של Bain & Company, ממציא ניקוד היזם נטו, שפורסם ב Harvard Business Review מצא כי רכישת לקוח חדש הוא בכל מקום בין 5 ל 25 פעמים יקר יותר מאשר שמירה על הלקוח הנוכחי. הגדלת שיעור החזקת הלקוחות ב -5% מגדילה את הרווחים ב -25% ל -95%.

כלומר, אין כמו השירות של עסק אחר, כשמדובר בנושא שיווק B2B.

ובעולם הזה של טוויטים ופייסבוק, זה קריטי להכיר את החשיבות של הלקוחות שלך כשגרירים עבור המותג שלך כאשר הם מדברים עם עמיתיהם.

היכולת לקבל לקוחותבזכות שיווק B2B היא גבוהה, וההמצלה שלהם, שהיא לא מוטה, היא אמינה. היא משדרת שהצלחנו לעזור ללקוחותינו להצליח. ככל שהם מצליחים יותר להשתמש בפלטפורמה, כך היא יכולה יותר לספק את היעדים העסקיים שלהם, ואז היא הופכת אותם יותר ויותר ככלי עסקי מוכרח, וככל שהם יגידו, 'היי, המוצר עזר לי". כך אמר מומחה שיווק B2B.

באמצעות משטחי עבודה של אוטומציה שיווקית כגון Act-On משווקים יכולים להרחיב את קשרי הלקוחות שלהם לאחר המכירה במספר דרכים, החל מאוטומטיזציה של תהליך המשולב על ידי לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני מטפח ועד שליחת הודעות דוא"ל על אימוץ מוצרים, תכונות חדשות או הזדמנויות הכשרה. אתה יכול להרוויח לקוחות ולמדוד את המעורבות שלהם איתך.

מהו שיווק B2B? 4

על-ידי מינוף נתוני האוטומציה השיווקית, ה- CRM וה- ERP שלך, תוכל גם להבין טוב יותר כאשר הלקוח מוכן למכירה. אתה יכול להשתמש באוטומציית השיווק שלך לפרוס סקרים כדי לאמוד את שביעות הרצון שלהם ולקבל משוב על המוצרים שלך. מכאן, ניתן לזהות חסידי מותגים פוטנציאליים.

 

מסקנה – נטוורקינג טוב ורושם טוב על הלקוח לאורך זמן, יועילו הרבה מכפי שאתה משער לנושא שיווק B2B.

שאלות נפוצות על שיווק חברות B2B

מהן הדרכים לשיווק חברות B2B?

ישנן דרכים וטכניקות רבות לקידום חברות B2B. אחת מהדרכים המשמעויות ביותר היא שימוש בדאטאבייס שהחברה הצליחה לצבור לאורך השנים, אצל עובדיה ובמערכות ה CRM שלה. על ידי שימוש בדאטאבייס, הפרסום בכל פלטפורמה, לא משנה אם היא גוגל או פייסבוק, יהפוך יעיל וממוקד יותר.

האם פעילות בדיגיטל רלוונטית לחברות B2B?

חד משמעית כן. חברות B2B שהשכילו לנצל את כלי הדיגיטל, לעבוד חזק עם מערכות הCRM שלהן ולנצל את היכולות האנליטיות של גוגל או פייסבוק לדוגמא, ייצרו יתרון תחרותי משמעותי אל מול שאר השחקנים בשוק שלהן.

אילו כלי פרסום דיגיטליים מתאימים לחברות B2B?

חברות B2B צריכות לקחת בחשבון את ההבדל המהותי בין קהל היעד שלהן וההתנהגות שלו, לעומת קהלי יעד שהם צרכנים של מוצרים. פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום בלינקדאין, פרסום ביוטיוב, פרסום ברשת התוכן – כל אלו עשויים להיות רלוונטיים לאחר בניית האסטרטגיה והתוכנית שתביא את החברה שלכם אל היעדים שלה.

למה לבחור בשטיק מדיה לניהול פעילות החברה שלכם?

מעל לעשור של הצלחות וניסיון בעבודה מול גופי B2B. אנחנו מבינים את תחום השיווק לבעלי עסקים ולאורך השנים פיתחנו טכניקות ייחודיוץ וידע משמעותי, שמסייעות ללקוחות שלנו להשיג תוצאות עסקיות דרך פעילות הדיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button