Skip to content

משרד מיתוג – ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם

מיתוג עסקי שיעשה רושם חזק ועוצמתי על הלקוחות שלכם.

    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 1
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 2
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 3
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 4
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 5
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 6
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 7
    משרד מיתוג - ערך אמיתי ואיכותי לעסק שלכם 8

    מיתוג איכותי
    שימצב את העסק שלכם

    מיתוג עסקי שיעשה רושם חזק ועוצמתי על הלקוחות שלכם.

    משרדי מיתוג מובילים –
    הפכו את העסק שלכם למותג

    שנים רבות מתפלספים ומתפלפלים משווקים ואנשי מיתוג בשאלה

    – מהו מותג ומהו מיתוג.

    ישנן אין סוף הגדרות וניסוחים מכל העולם בנושא, אך ברור לכול העוסקים בדבר שמיתוג הוא חלק מהותי וחשוב בחייה של חברה, בכל תחום עסקי שהוא.
    מכיוון שמדובר בנושא סובייקטיבי ולכל אדם יכולה להיות דעה שונה על מיתוג מסוים, ברור כי החשיבות של מיתוג עסקי לחברות חדשות או חברות צומחות שמבצעות מיתוג מחדש – היא ענקית.
    משרד מיתוג איכותי ומקצועי יידע לייצר לעסק שלכם ערך רב
    – ברמה העתידית וגם ברמה המיידית
    – הדרך שבה אנשים יתפסו את המותג שלכם ברגע שיתקלו בו במכוון או במקרה
    – אם באתר אינטרנט, כרטיס ביקור, פולדר,

    שלט חוצות או כל ערוץ שיווקי אחר.

    תהליך הבחירה של משרד המיתוג שילווה את העסק שלכם, הוא תהליך חשוב ולעיתים מבלבל. קשה מאוד להבחין באיכות של החברות, לעיתים חברות מציגות עבודות שנראות טוב אך אין לכם מושג איך ינוהל התהליך במקרה
    שלכם ולמה צריך לצפות מהתהליך. קחו לדוגמא תיק עבודות שלנו:

    העבודות נראות מצוין, השפה מאוד גבוהה וברור שיש כאן יד וחשיבה קריאטיבית ברמה גבוהה (לפחות לנו זה ברור). אבל אם משרדים רבים יודעים לתת נראות מיתוגית מנצחת לעסקים
    – איך תדעו לבחור את משרד המיתוג שילווה אתכם להצלחה?

    איך ניתן לוודא כי העסק שלכם הולך לקבל מקסימום ערך ממשרד המיתוג שבחרתם לעבוד איתו?

    ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות לבחינת הנושא כדי לעזור לכם לקבל החלטה נבונה ומדויקת לעסק שלכם:

    האם אתם מתחברים לתיק העבודות של המשרד?

    תיק העבודות של המשרד ייסקר על ידכם עוד לפני שתעשו את השיחה הראשונית עם המשרד. זהו הדבר הראשון שתרצו לחפש כשאתם נכנסים לתהליך של בחירת משרד מיתוג.
    כאן נכנסת לעבודה ההשפעה של הרושם הראשוני על המוח והעין שלנו. האם אהבתם או לא אהבתם את תיק העבודות? האם יש שם גם חברות מהתחום שלכם? האם חשוב בכלל שיהיו שם חברות מהתחום שלכם?

    ככלל, חשוב לדעת שאין כאן תשובת בית ספר נכונה. הגישה שלי אומרת, שאיש מקצוע מיומן ומנוסה, לא צריך ניסיון ספציפי בתחום העיסוק שלכם. הוא צריך לדעת לנתח עסקים, להבין מיזמים,
    לדעת לנתח ולהבין קהלי יעד ואת המפתחות שמניעים אותם לפעולה. איש מיתוג אמיתי יבין מיהו קהל היעד ומהם המניעים הפסיכולוגים
    שמשפיעים עליו, כשהוא נחשף למותג שלכם. כששולטים בפרמטרים האלו, ניתן לבצע לכל חברה מכל תחום,
    מיתוג עסקי מדויק שעונה על צרכי החברה ויסייע לה להגשים את מטרותיה העסקיות.

    דבר נוסף שצריך לזכור הוא שלכל חברה יש את האתגרים שלה, קהלי היעד שלה והצרכים שלה. זאת אומרת שמטרה של משרד מיתוג
    איכותי היא לא לעשות עיצוב שיענה לטעם שלו או לטעם של הלקוח – אלא למה שהלקוחות מחפשים ולמצב בו הם נמצאים  קהל היעד הוא מושא המיתוג והפרסום והוא האובייקט החשוב ביותר לעסק שלכם.

    אם לדוגמא מגיע למשרד למיתוג לקוח שמקים סטארט-אפ בתחום של שירותי כביסה און ליין, הרי ברור שלא נעשה מעולם פרויקט כזה וספק אם יש יותר מחברה אחת שעשתה מיתוג בנושא.
    כאן נכנס לפעולה הניסיון, הידע והיצירתיות של משרד המיתוג שתבחרו. גם ללא ניסיון בתחום הנישתי והספציפי הזה, עצם הידע והיכולת לייצר מיתוג רלוונטי וחזק, הם אלו שיבטיחו תוצאה ברמה גבוהה ללקוח.

    2.האם אתם מתחברים לתיק העבודות של המשרד?

    תהליך של מיתוג עסקי צריך לכלול מספר פרמטרים שיוודאו כי התוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם ותעמוד בערכים שהמותג רוצה לשדר. משרד מיתוג שמכין לכם את המצגת העסקית שלו, צריך לפרט מה יכלול התהליך, מה התהליך דורש מכם וכמה זמן הוא אמור לערוך.

    ככלל כל תהליך של מיתוג יתחיל במחקר על המותג, על הסביבה העסקית, על קהל היעד ועל הרצונות והציפיות של הלקוח. תיאום ציפיות בתחילת התהליך הוא הכרחי ויוודא כי כל הצדדים יהיו באותה שורה לפני שמתחילים לעצב אפילו קו אחד בלוגו החדש של החברה שלכם.

    אתם יכולים לקרוא במאמר הבא איך מנוהל תהליך מקצועי של מיתוג עסקי לינק

    בעלי עסקים רבים לא משקיעים מספיק מחשבה ותשומת לב בשלב הזה, דבר שיוצר לאחר מכן תהליך עבודה מבולבל שמונע מהעסק להגיע לתוצאה הרצויה. אין כאן מקום לחפיפניקיות, רצון לעשות דברים מהר ובשליפה מהמותן. קחו את הזמן הנכון והראוי לביצוע התהליך וודאו כי העסק שלכם מתחיל את החיים העסקיים שלו עם מיתוג חדש, ברגל ימין.

    3.מהי רמת המיתוג של משרד המיתוג שאתם בוחנים?

    האם המשרד ממתג את עצמו או שהסנדלר הולך יחף?

    כשקמה חברת שטיק מדיה, ארז ואנוכי (סמי סבין), החלטנו על כך שבמשרד שלנו לא תהיה עבודה על פי סכמת הסנדלר הולך יחף. זאת אומרת שיהיה לנו את אתר האינטרנט הכי עדכני, עם העיצוב הכי מדליק, עם שפה מיתוגית ברורה ועם נראות עיצובית ברורה.

    אחרת, איך נוכל ללוות עסקים בתהליך מיתוג? איך ניתן לתת שירות לחברות שצריכות להוביל תהליך אצלן, כשאתה לא עושה תהליך כזה עם עצמך, במשרד שלך? אנחנו מאמינים באמת ובתמים כי מיתוג עסקי איכותי מייצר השפעה פסיכולוגית עמוקה על אנשים, ולכן אנחנו משקיעים במותג שלנו מאמצים כבירים.

    זאת גם אחת הסיבות שבגללן אנחנו מופיעים ראשונים בגוגל בביטוי מיתוג או מיתוג עסקי. אנחנו משקיעים לא רק בנראות העיצובית של המותג, אלא גם בקידום מאסיבי שלו בכל הכלים הרלוונטיים, כולל קידום אורגני.

    4.האם יש לכם חיבור טוב עם אנשי הצוות שאתם הולכים לעבוד איתם

    לפחות עד שרובוטים ישלטו בעולם וידיחו את בני האדם מעבודות של תהליך מיתוג לחברות, מיתוג עושים עם בני אדם. פגשו את הצוות המיועד לעבודה אתכם. בדקו האם יש לכם שפה משותפת ונעים לכם לעבוד יחד.
    משרד מיתוג מקצועי יודע לתת ללקוח שירות צמוד וליווי יד ביד לאורך כל התהליך ולכן התקשורת בין כל הצדדים חשובה להצלחת התהליך.

    בדקו האם מה שחשוב לכם חשוב גם להם? האם הערכים שלכם עולים בקנה אחד עם הערכים שלהם והאם הם ידעו להגשים ולהביא לידי ביטוי את האני מאמין שלכם?

    מהן שנות הניסיון של הצוות המיועד לעבוד אתכם? האם הם עשו מיתוגים למגוון רחב של חברות ולקוחות? האם יש להם ניסיון בעבודה משותפת ובסינרגיה קבוצתית או שזה צוות חדש וטרי שלא מנוסה בעבודה משותפת?

    5.האם יש למשרד תחום התמחות מסוים?

    ישנם משרדי מיתוג שמתמחים בנושאים מסוימים בתוך עולם המיתוג – טיפוגרפיה, ארכיטקטורת מותג, מיתוג בראייה שיווקית ועוד.
    חשוב לבדוק מהו תחום ההתמחות של המשרד שלכם ולבחון האם יש לו ניסיון בהובלת מהלך מיתוגי כמו המהלך שאתם מעוניינים להוציא אל הפועל.

    אם לדוגמא אתם צריכים ליווי של יועץ מקצועי לנושא של ארכיטקטורת מותג לינק תבדקו האם למשרד יש ניסיון בליווי תהליכים כאלו והוא יוכל לסייע לכם בקבלת ההחלטות. מותגים שנדרשים לאתגרים מסוג
    זה, חשופים לעתיד וורוד ובטוח יותר, אם ההחלטות מתקבלות בצורה חכמה עוד בתחילת התהליך.

    ברגע שהחלטתם על מיתוג והתחלתם להתקדם איתו, יהיה לכם מאוד קשה ויקר לחזור אחורה ולשנות את ההחלטות שקיבלתם. קחו את זה בחשבון לפני סגירה סופית של המיתוג וקבלו החלטה שתשרת אתכם לשנים לבוא.

    6.כמה יציבה וותיקה הסוכנות מיתוג העתידית שלכם?

    לחברות מקצועיות יש ידע ארגוני רב שנצבר בהן, והידע הזה נרתם ומגוייס לטובת הלקוח על מנת לוודא שתהליך המיתוג יהיה מקצועי וממוקד ככל האפשר. חלק מהנושא המקצועי הוא גם למידה בלתי מפסקת של תהליכי מיתוג בעולם ויד על הדופק בנוגע לטרנדים בעולם העיצוב. כמו כל התחומים בעולם, גם תחום המיתוג הוא דינמי ומושפע מתנועות גלובאליות, חידושים וחדשנות בלתי פוסקים.

    אחד מהדברים שאנחנו מקפידים עליו בתור משרד מיתוג הוא למידה של בלוגים וחומרים מקצועיים מהעולם, שמסייעים לנו להישאר בחוד החנית של בניית שפות מיתוגיות בארץ. ניתן לצפות בבלוג שאנחנו מאוד אוהבים בנושאי מיתוג דרך הלינק הבא:

    הבלוג סוקר מהלכי מיתוג מובילים של מותגים גדולים בעולם, מה הוביל את החברות להחלטה ואיך התבצע תהליך המיתוג, בלוג סופר מעניין לכל בעל מקצוע ובעיקר למותגים גדולים ומובילים.

    7.האם לחברה יש ראייה שיווקית שתיתן לכם ערך בהמשך חיי המותג

    ברוב המקרים, חברות לא מבצעות הליך מיתוג ללא המשך שיווקי למהלך. גם חברות חדשות וגם חברות קיימות, משווקות ומפרסמות את עצמן, ועל כן יש ערך רב בראייה שיווקית ארוכת טווח, שיודעת לתכלל מהלך שיווקי שלם ולקחת בחשבון נקודות שיווקיות עוד בשלב המיתוג הראשוני לחברה.

    בהרבה מקרים תרצו לעבוד עם משרד מיתוג שיודע לתת ליווי מקיף ומלא גם לאחר תהליך המיתוג, בפעולות השיווק והפרסום של העסק.
    אם אתם מחפשים חברת שיווק באינטרנט, ריכזנו עבורכם מאמר עם טיפים בנושא שיסייעו לכם לקבל החלטה לגבי המשרד פרסום שילווה אתכם בהמשך הדרך. איך תבחרו את המשרד הפרסום הבא לעסק שלכם

    8.האם למשרד יש אומץ להגיד לכם את האמת בפנים?

    לחברות מקצועיות יש ידע ארגוני רב שנצבר בהן, והידע הזה נרתם ומגוייס לטובת הלקוח על מנת לוודא שתהליך המיתוג יהיה מקצועי
    וממוקד ככל האפשר. חלק מהנושא המקצועי הוא גם למידה בלתי מפסקת של תהליכי מיתוג בעולם ויד על הדופק בנוגע לטרנדים בעולם העיצוב. כמו כל התחומים בעולם, גם תחום המיתוג הוא דינמי ומושפע מתנועות גלובאליות, חידושים וחדשנות בלתי פוסקים.

    אחד מהדברים שאנחנו מקפידים עליו בתור משרד מיתוג הוא למידה של בלוגים וחומרים מקצועיים מהעולם, שמסייעים לנו להישאר בחוד החנית של בניית שפות מיתוגיות בארץ. ניתן לצפות בבלוג שאנחנו מאוד אוהבים בנושאי מיתוג דרך הלינק הבא:

    הבלוג סוקר מהלכי מיתוג מובילים של מותגים גדולים בעולם, מה הוביל את החברות להחלטה ואיך התבצע תהליך המיתוג, בלוג סופר מעניין לכל בעל מקצוע ובעיקר למותגים גדולים ומובילים.

    משרד מיתוג מקצועי – שטיק מדיה

    כשבוחרים משרד מיתוג, חייבים לוודא כי כל הנקודות הרשומות מעלה מתקיימות – שאתם אוהבים את הרמה המקצועית וכמו כן יש לכם חיבור אישי לנפשות המעצבות. החשיבות לעסק שלכם היא כל כך גדולה, שאתם חייבים לתת על כך את הדעת בשביל המחקר והחיפוש של משרד המיתוג הבא שלכם.

    אנחנו עוסקים במיתוג עסקי כבר מעל לעשור, והיעד והניסיון שלנו מגוייסים לטובת הצלחת הלקוח, בהווה ובעתיד. צפו בתיק העבודות שלנו, תשאירו לנו פרטים ונשמח לתת לכם ייעוץ מקצועי בנושאי מיתוג, שיווק באינטרנט וקידום לאתרים שלכם.

    על מה להקפיד לפני כניסה לתהליך מיתוג?

    תהליך מיתוג הוא תהליך בעל חשיבות עצומה לפעילות החברה העתידית. הצוות המנוסה שלנו מקפיד לא רק על עיצוב אלא על מחקר, תכנון ולמידה שיאפשרו לכם לקבל את התוצאה האופטימלית לחברה שלכם. חשוב להקפיד לעבוד עם חברה בעלת ראייה רחבה הכוללת גם שיווק ופרסום עתידי של החברה.

    מה כוללת חבילת מיתוג?

    התכולה של חבילות מיתוג משתנה על פי הצרכים של החברה והשוק בו היא פועלת. משרד מקצועי ינצח על התהליך כדי לוודא שיש קו עיצובי ייחודי וברור שעובר בכל החומרים הגרפיים של המותג. ניתן לומר כי עיצוב לוגו הוא כמובן חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג, ויחד איתו אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, באנרים, כרטיסי ביקור, עיצוב למשרדים, עיצוב מצגות עסקיות ועוד.

    מהם הדגשים העיקריים לבחירת שם מותג ולוגו?

    אתם יכולים למצוא מאמרים ממוקדים רבים באתר שטיק מדיה בנושא של דגשים לבחירת שם מותג ולוגו. הקפידו על מחקר מקדים מקיף, בירור של מטרות המותג, קהלי היעד – כל אלו ישפיעו על התוצאה הסופית גם מבחינת פונטיקה וגם מבחינת צבעוניות המותג.

    מה הקשר בין מיתוג לבין פרסום?

    מיתוג הוא בעל השפעה עצומה על הפרסום והשיווק העתידי של החבה שלכם. הקפידו לעבוד עם חברה מקצועית תוכל לסייע לכם בתכנון כולל של המהלך מא ועד ת, תוך התייחסות לכל הגורמים שישפיעו בעתיד על פעילות הפרסום שלכם.

    5/5 - (31 votes)

    מיתוג עסקי אילו שאלות נכון לשאול כשבוחרים ספק?

    מיתוג עסקי אילו שאלות נכון לשאול כשבוחרים ספק?

    כמה עולה מיתוג עסקי? כמה יעלה לי לעשות לוגו? למה שאני אשלם מחיר גבוה על המיתוג כשאני יכול לעשות לוגו ב499 ₪? המשותף לכל השאלות לעיל, הוא העובדה שהן כולן…

    מיתוג לעסקים – הדרך הטובה ביותר לבנות מותג בצורה נכונה

    מיתוג לעסקים – הדרך הטובה ביותר לבנות מותג בצורה נכונה

    מיתוג לעסקים לעתים נדמה כי בשוק העסקי מרוב עצים לא רואים את היער.כל בעל עסק ואין זה משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול פועל בעולם רווי מתחרים ועליו למצוא…

    7 טיפים קלים לחיזוק המותג שלכם

    7 טיפים קלים לחיזוק המותג שלכם

    בניית מותג מהימן צריכה להיות שאיפה עיקרית עבור כל עסק. מוניטין הוא בעל ברית חזק בהתגברות על כל ההתנגדויות שעשויות להיות לצרכן, וזה גם עוזר להתמודד עם קשיים בלתי נמנעים…

    5 תכונות מפתח בכל לוגו מנצח

    5 תכונות מפתח בכל לוגו מנצח

      בין אם אתם מקימים עסק חדש ובין אם אתם ממתגים מחדש עסק אחד קיים, עיצוב לוגו הוא צעד חיוני בתהליך. עיצוב לוגו איכותי זו לא משימה קלה כמו שאתם…

    מיתוג עסקי והחשיבות שלו למותג שלכם

    מיתוג עסקי והחשיבות שלו למותג שלכם

    עסקים רבים בשלבי ההקמה מתלבטים כמה צריך להשקיע בבניית המותג ובהשקעה בתהליך של מיתוג עסקי מקצועי. בואו נגלה יחד מה החשיבות לש מותג חזק להצלחה העסקית שלכם. מהו מותג? אם…

    מיתוג עסקי 5 נקודות מפתח לחיזוק המותג שלכם

    מיתוג עסקי 5 נקודות מפתח לחיזוק המותג שלכם

    יש דרך לחזק את המותג שלכם בעיני הצרכנים ולהפוך את מאמצי השיווק שלכם לאפקטיבים יותר. נדמה לפעמים שהמילה מיתוג עסקי מוזכרת בכל מיני סיטואציות שנוגעות לשיווק העסק שלכם. אם בשלב…

    מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
     

      לא תודה יש לי יותר מדי כסף
      close-link
      Call Now Button