האם ידעתם שתוכלו להשתמש במשפכים של Facebook Analytics כדי לסייע בחשיפת הערך של פעולה ב- Facebook? אתם יכולים, וזה די מדהים.
למה להתמקד ב Facebook Analytics? כי זה כלי נהדר שאף אחד לא משתמש בו. כשאנחנוו רואים מה אפשר לעשות עם Facebook Analytics, אנחנו מכורים. אחת הסיבות העיקריות להתמקדות חדשה זו: Facebook Analytics Funnels.
הודות למשפכים של Facebook Analytics, גילינו שהפעולות בעלות הערך הגבוה ביותר שמישהו יכול לעשות בדף הפייסבוק שלנו הן הודעות פרטיות, "LOVE" ותגובות על פוסט. מאמר זה בוחן כיצד חשפנו מידע זה, וכיצד ניתן להבין טוב יותר את המשפך שלכם.
הגדרת קבוצות מקור אירועים
כדי להפיק את המירב מ: Facebook Analytics Funnels, בואו נוודא תחילה שהכל מוגדר כראוי ב- Facebook Analytics.
עיברו אל Facebook Analytics והקימו את קבוצת מקורות האירוע שלכם בפינה השמאלית העליונה:
בחרו מקורות אירועים עבור העסק שלכם. באופן אישי, אני בוחר את הדף שלי בפייסבוק ובפיקסל.
בעשותכם זאת, פייסבוק יכולה לעקוב אחר משתמש יחיד בפייסבוק (בעמוד, פוסטים ו – Messenger) ואתר האינטרנט.
Facebook Analytics Funnels ואירועי פיקסל
לפני שנעבור קדימה, חשוב להבין כי איכות המידע שאתם יכולים לקבל ב- Facebook Analytics תלוי בשימוש שלכם בפייסבוק אירועים. אתה משתמש ב"אירועים" כדי לספר ל- Facebook כאשר מתרחשת רכישה, המרה, רישום או המרה אחרת – וכן את פרטי ההמרה (ערך, כמות, מוצר).
לחצו על "Funnels" תחת פעילות בצד שמאל…
אם לא יצרת משפכים של Facebook Analytics בעבר, זה ייראה כך …
לחץ על “Create Funnel.”
אנו ממליצים לכם להרחיב את חלון הזמן בפינה השמאלית העליונה כדי להגדיל את גודל המדגם כדי לספק תוצאות משמעותיות. שיקלו להשתמש ב -90 הימים האחרונים או בתקופת זמן מותאמת אישית.
כעת עליכם להוסיף את שלב המשפך הראשון. זה יהיה החלק העליון של המשפך – הפעולה הראשונה שמשתמש מבצע.
האפשרויות שיופיעו כאן יהיו תלויות באילו קבוצות מקור הוספתם ואת האירועים שרשמתם. לפניכם האפשרויות שהופיעו בפנינו:
- פעילות משתמש חדש (כל הפעולות)
- תגובות (בפוסטים בעמוד)
- שיתופים (בפוסטים בעמוד)
- שיחות שנקראו (Messenger)
- שיחות שנמחקו (Messenger)
- תווית שנוספה (Messenger)
- הודעות שהתקבלו (Messenger)
- הודעות שנשלחו (Messenger)
- הוסף לעגלה (Pixel)
- השלם הרשמה (Pixel)
- תוכן שנצפה (Pixel)
- צפיות בעמוד (Pixel)
- רכישות (Pixel)
- חיפושים (Pixel)
יהיה עליכם להוסיף שלבים מרובים במשפך (לפחות שניים) …
יש לכם את האפשרות לערוך כל צעד במשפך כדי להוסיף פרטים נוספים.
צמצם לפי פרמטרים, נתונים דמוגרפיים, פרטי מכשיר או פרמטרים באינטרנט …
ניתן גם לקבוע זמן להשלמת המשפך. אם אתם בוחרים באפשרות זו שימו לב, רק מי שהשלים את המשפך בזמן המתאים יופיע בתוצאות.
כפי שניתן לראות, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות לגבי משפכים שאתם יכולים ליצור. אז בואו נתמקד במשפכיםהבאים:
1. משפך המתחיל בביצוע פעולה בFACEBOOK (תגובה בפוסט, שיתוף פוסט או הודעה)
2. משפך המסתיים בביצוע פעולה באתר. (תצוגת דף, הרשמה או רכישה).
פוסט תגובה לתצוגת העמוד
ראשית, בואו נקבל מושג על אילו תגובות פוסט סביר להניח יגרמו למעבר לעמוד באתר. לדוגמה, האם "like" היא תגובה ריקה? אולי אנשיםעושים "like " מבלי ללחוץ על הקישור בפוסט?
בוא נקבל קו בסיס על ידי יצירת משפך של כל תגובות הפוסט האפשריות שיכולות להוביל לתצוגת עמוד …
בדוגמא, כ 46% מאלה שאוהבים פוסט בפייסבוק בסופו של דבר צופים בעמוד מאתר האינטרנט. כלומר, יותר ממחצית התגובות אינן מובילות לקליק על קישור לאתר או לתצוגת עמוד באתר. ואת כמות החציון של זמן אשר לקח להציג דף באתר שלי הוא 1.1 שבועות. במילים אחרות, זה לא קשר ישיר בתגובה מיידית לפוסט שהם ראו.
אבל אולי זה בא באופן שונה על סמך התגובה בפוסט בפייסבוק?
המידע הזמין על סמך התגובות אינו משמעותי עקב גודל המדגם. אבל אם אתה מעוניינים, הנה פירוט של צפיות בדף לפי תגובה:
- "כועס": 36%
- Haha": 30%"
- "עצוב": 64%
תגובות "וואו" היו בשימוש קצת יותר (175 אנשים) והם הביאו לתצוגת עמודים 53% מהזמן.
"Like" הן התגובות הנפוצות ביותר (13,000 איש) לא מפתיע. עם זאת, "Like" לא בהכרח אומר שמשתמש סביר יותר להציג דף של האתר. כ -46% מה"Like" מובילים לתצוגת עמוד.
תגובות "Love" מספקות את התוצאות המעניינות ביותר. ישנם 709 אנשים ש"Love" פוסט, אז זה גודל מדגם הגון. מבין אלה ש"Love" פוסט, יותר מ -61% צפו בעמוד של האתר.
מתגובה בפוסט לביצוע הרשמה בעמוד באתר:
כפי שאתם יכולים לדמיין, גודל המדגם יהפוך לנושא גדול יותר כאשר נעבור מתצוגות הדף ועד לרישומים. יחד עם זאת, יש מספיק נתונים כדי ללמוד כאן משהו.
מתוך 13,000 האנשים שהציעו תגובה לפוסט, 1,000 (7.7%) יתורגמו לרישום באתר.
חשוב להבין שרוב הפוסטים בדף אינם קידום מכירות. הם בדרך כלל קישורים לבלוגים. לכן, שיעור ההמרה אינו משקף שיעור המרות ישיר לקידום של הצטרפות. במקום זאת, הוא משקף את הסבירות שמישהו ירשם באתר בסופו של דבר אם יספק תגובה בפוסט.
אף אחד מ -11 האנשים ששיתפו תגובות "angry" לא יירשמו באתר. זו לא הפתעה גדולה, אבל זה מעניין לקבל אישור לזה.
שניים מתוך 11 "sad" אנשים יבצעו הרשמה באתר. אמנם זה 18.18%, אך זה לא נתון משמעותי בגלל גודל המדגם.
רק 1 מתוך 53 "haha" התגובות הביא לרישום באתר(1.89%). גודל המדגם קטן, אבל עדיין משמעותי למדי. ניתן לראות שתגובת "haha" היא לא פרודוקטיבית.
בסך הכל 13 מתוך 175 תגובות "wow" הביאו לרישום באתר (7.43%). עכשיו אנחנו מגיעים לאיזה מקום.
מתוך 13,000 likes בפוסט, 971 (7.63%) יביא לרישום באתר. זה משמעותי!
מה דעתכם על "love"? שוב, זה שחקן חשוב. הפעם, 68 מתוך 709 אנשים (9.6%) אשר עשו "love" לפוסט בסופו של דבר נרשמו באתר האינטרנט.
המרת תגובה בפוסט לרכישה באתר:
גודל המדגם הופך לנושא גדול יותר כאשר אנו מודדים את התגובה לפוסט לרכישה באתר אבל בואו נסתכל ונראה מה אנחנו יכולים לעשות מזה.
מתוך 13,000 האנשים שהגיבו על פוסט בדף בפייסבוק, 86 מהם (.65%) ביצעו רכישה באתר. זה נותן לנו מושג כמה מהמגיבים בסופו של דבר מבצעים רכישה באתר.
לא הגיעו מכירות כלל מ-22 התגובות "angry" ו "sad" יחד.
התגובה "haha" הביאה למכירה אחת (סביר שאותו אדם נרשם באתר).
"Wow" היה פרודוקטיבי, ניתן לראות שב- 1.71% מהמקרים הוא הוביל לרכישה. עם זאת, עם סך מכירות של 3, אחת או שתיים מכירות כאן או שם משפיע באופן משמעותי על התוצאות.
התגובה "like" היתה הנפוצה ביותר והובילה ל- 83 רכישות (65%).
לבסוף, 709 תגובות "love" הביאו 7 מכירות (.99%) . הרבה יותר משמעותי מאשר "wow" בגלל גודל המדגם.
Facebook Analytics Funnels: תגובות בפוסט
עכשיו שיש לנו הבנה מה ההשפעה של תגובות פוסט על פעולות באתר, בואו נסתכל על כמה אפשרויות אחרות לחלק העליון של המשפך שלנו. ראשית, בואו נסתכל על כמה פעמים תגובה לפוסט מובילה לצפייה בעמוד, הרשמה באתר או ביצוע רכישה.
היו בערך 2,000 אנשים אשר הגיבו על הפוסט. כ-58% מהם צפו לאחר מכן בעמוד באתר האינטרנט. אתם בטח זוכרים שתגובת "love "הביאה לתצוגה של העמוד ב-61% מהמקרים.
תגובה לפוסט הובילה להרשמה ב -7.81% מהזמן. דבר זה עולה בקנה אחד עם הערך של like בפוסט (7.63%)
ולבסוף, 1.07% מהפרסומים הובילו לרכישה באתר. זו התוצאה החשובה ביותר של תגובה, שהיא עולה על "like "ו"love"
Facebook Analytics Funnels: שיתופי פוסט
היו בערך 2,000 אנשים אשר שיתפו את אחד הבלוגים. הבה נסתכל על הסבירות של אנשים אלה לצפות בעמוד, לבצע הרשמה או לבצע רכישה:
- צפו בעמוד: 50.08%
- ביצעו הרשמה: 8.71%
- ביצעו רכישה: .55%
זה מפתיע. בעוד ששיתוף פוסט הוא בעל ערך מכיוון שהוא גורם לאנשים רבים יותר לראות אותו, פעולה זו אינה גורמת לאדם שמשתף את הפוסט יותר סיכוי לצפות בסופו של דבר בעמוד באתר, לבצע הרשמה או לבצע רכישה.
Facebook Analytics Funnels: הודעה פרטית
היו שם כ- 4,000 אנשים ששלחו הודעה פרטית, בואו נבדוק את הפילוח שלהם
- צפיות בעמוד 62.17%
- ביצעו הרשמה: 5.98%
- ביצעו רכישה: 1.31%
אילו ששלחו הודעות פרטיות מאוד צפויים לצפות בעמוד של האתר ולבצע רכישה, לפחות בהשוואה לכל הפעולות אחרות. מאיזו שהיא סיבה, הם אינם נוטים יותר לבצע הרשמה.
מה עכשיו?
אנחנו יכולים לעשות את זה כל היום, נכון?מה אנחנו יכולים לעשות עם המידע הזה?
ובכן, הנה התפלגות של השחקנים המובילים על ידי פעולה באתר …
Page View:
- הודעות פרטיות (62.17%)
- אהבתי (61.07%)
- תגובה לפוסט (58.44%)
רישום:
- אהבתי (9.59%)
- שיתוף פוסט (8.71%)
- תגובות לפוסט (58.44%)
רכישה:
- הודעות פרטיות (1.31%)
- תגובות לפוסט (1.07%)
- אהבתי (.99%)
בהתבסס על נתונים אלה, ניתן לראות שהפעולות החשובות ביותר ב Facebook עבורי יהיו הודעות פרטיות, תגובות לפוסט, ו "love". זה מספק פרספקטיבה על הערך של הפעילות שאנו מקבלים בדף הפייסבוק. אנחנו צריכים להעריך הודעות פרטיות, תגובות לפוסט, ו"love" על פעולות אחרות.
אנחנו יכולים למעשה לקחת את זה צעד נוסף ולהתחיל להקצות ערך לכל פעולה. אנו יודעים שהיו יותר מ-3,700 תגובות בסך הכל במהלך תקופת הזמן המוערך, מה שהוביל ל-82 רכישות בסך 13,200$. אנחנו יכולים אז להעריך בגדול שווי תגובה לפוסט ב- $3.56.
דוגמאות אלה רק מגרדu, את פני השטח. אנו ממליצים לכם לבנות משפכים משלכם. אם ברשותכם אמצעי האחסון, תוכלו אפילו לסנן הערות, תגובות ושיתופים של הפוסט בפועל.
באילו מדדי בסיס להשתמש בשביל משפך ההמרה שלי?
"באילו מדדים אני צריך להשתמש עבור המשפכים שלי?"
היזהרו כאן. יש רשימה ארוכה של גורמים שתורמים למספרים שאנו מקבלים כאן. סוג התוכן שאנו משתפים, איכות הקהל, הפרסום, רמת המיקוד בהמרות, משפכי דוא"ל, התעשייה, הקהל חופף בין Facebook לאתר, ועוד הרבה.
המספרים אינם טובים או רעים. הם פשוט מספרים שצריך לקחת בהקשר עם כל מה שאנו עושים.
עכשיו תורכם
השורה התחתונה היא שאתם יכולים לחשוף מידע חשוב בתוך Facebook Analytics Funnels. אתם רק צריך להיות מוכנים לחפור! – מסובך מדי לכם? אתם יכולים להיעזר בנו הרי בעלי נסיון ב שיווק בפייסבוק