עיצוב לוגו מקצועי
אנחנו נבנה לחברה שלכם שפה מיתוגית מנצחת
עיצוב לוגו - יתרונות בעבודה עם שטיק מדיה
- ניסיון רב
- מקצועיות בלתי מתפשרת
- שירות על-חלל
- ראייה שיווקית – מיתוגית 360
- צוות אכפתי
- זמינות גבוהה
עיצוב לוגו - 7 דגשים שאתם חייבים להכיר לפני תחילת תהליך של עיצוב לוגו
החשיבות של המיתוג של העסק שלך לדרך שבה הלקוחות הפוטנציאליים שלך יתפסו אותו היא עצומה.
בעולם מוצף במסרים, פרסומות והסחות דעת, מיתוג נכון, עיצוב נכון ללוגו, בחירה נכונה של צבעי המותג – ישפרו את חווית הלקוח ויתנו לעסק שלך יתרון מול המתחרים.
עיצוב לוגו הוא אחד הצעדים הראשונים בחייה של כל חברה, מכל תחום עיסוק ובכל גודל אפשרי. לוגו הוא אחד הסממנים הבולטים ביותר של חברות ועסקים והוא יופיע כמעט על כל חומר שיוצא מהחברה, לא משנה אם מדובר בחומרים שיווקיים, תפעוליים כמו דוחות או כספיים כמו חשבוניות.
אבל מה הלוגו שלכם צריך לשדר?
איך בונים מותג שמתאים לקהל היעד שלכם בצורה מדוייקת?
ואיך מתנהל תהליך של מיתוג עסקי?
במאמר זה נשים לפניכם 7 דגשים מרכזים בעיצוב לוגו לחברות ועסקים, דגשים שיסייעו לכם לגשת לתהליך הכל כך חשוב הזה בצורה נקייה ועם ידע מקדים וחשוב ביותר.
תבינו את החשיבות הפסיכולוגית העצומה שהלוגו שלכם מייצר
ללוגו שלכם תהיה השפעה מוחצת על הצורה שבה קהל היעד שלכם תופס את המותג, זאת עובדה מוגמרת וידועה. בעולם של היום יש לכם מאית שנייה ללכוד את תשומת הלב של לקוח פוטנציאלי או בכלל, יש לכם מאית שנייה בזמן שהלוגו שלכם יופיע לו מול העיניים.
לכן אתם רוצים לוודא מעל לכל ספק שהלוגו מתאים לתחום העיסוק שלכם, לקהל היעד שלכם וגם לרגשות והערכים שאתם רוצים להעביר. אם אתם בונים לוגו למשרד פרסום, כמו שטיק מדיה לדוגמא, האם אתם צריך לשים אלמנטים של פרסום בלוגו?
אם אני עושה לוגו להאנגר ענקי להופעות לייב, האם אני חייב לשים גיטרה או תופים בלוגו? ואם אני מייצר מחשבים וטלפונים ניידים, האם אני צריך למקם מחשב בלוגו, או שתפוח נגוס יספיק?
זכרו כי הלוגו לא צריך לייצג את תחום העיסוק של החברה בצורה ברורה ומוחלטת. אתם רוצים שהלוגו העתידי שלכם יהיה כמה שיותר זכיר ולכן תקפידו על שפה פשוטה, ברורה ונקייה שתייצר אימפקט חזק וראשוני על קהל המטרה שלכם.
תהיו סגורים על עצמכם לפני תחילת התהליך
הבעיה של בעלי חברות ועסקים רבים, היא הכניסה לתהליך המיתוג ללא ידיעה לאן הולכים, מהו הכיוון ומה המטרה של תהליך המיתוג. יתרה מכך, בבריף של מיתוג עסקי, אנחנו בודקים אילו לוגואים ושפות מיתוגיות הלקוח אהב ואילו פחות. חשוב לנו לצלול לתוך הראש של הלקוח ולהבין מה קורה לו התוך הראש.
אם אתם לא יודעים לענות על השאלות האלו, יש מצב שתוכלו בקלות למצוא את עצמכם נכנסים לתהליך מבולבל, ארוך ולא ברור שלא ידוע אם תצאו ממנו מרוצים. אם יש לכם איש מיתוג לא מנוסה יחד איתכם, שלא יידע לשאול את השאלות הנכונות, אתם עלולים למצוא את עצמכם בפני שוקת שבורה.
זאת בדיוק ההתמחות שלנו בשטיק מדיה. אנחנו יודעים לכוון אתכם למקום הנכון גם כשקשה לכוון, גם כשלא ברור מה אתם אוהבים ומה לא. איך אנחנו עושים את זה?
באמצעות שאלות נכונות ותהליך מתודי ומסודר שפיתחנו עם השנים, אנחנו מפצחים את המסרים השיווקים, הרצונות שלכם והשפה המיתוגית שתתאים בצורה הטובה ביותר לחברה שלכם.
תקפידו על שפה זכירה ומינימליסטית
חבילת מיתוג טובה חייבת להישען על שפה זכירה, ברורה, מינימליסטית וכל אלו רלוונטים על אחת כמה וכמה בעולם של היום. העולם של היום כל כך רווי בחברות, מותגים ופרסומות – שקשה מאוד לבלוט מעל כל הסביבה התחרותית שלכם.
עיצוב לוגו ייקח בחשבון את כל המרכיבים האלו, כדי לבנות שפה ברורה וקולחת שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יוכלו לזכור בקלות, ולקשר ביתר קלות למותג שלכם. חשבו על התפוח של אפל, ה M של מקדונלדס, ה V של נייק. אלו הם לוגואים פשוטים וברורים ומאוד זכירים.
הנטייה האנושית היא לרצות עוד ועוד, להעמיס ולמלא את הלוגו בעוד אלמנטים כי "חסר משהו", אך אתם צריכים לעשות בדיוק את ההפך. אם יש לכם לוגו עם מספר אלמנטים, נקו אותם, העלימו אותם, הישארו עם הליבה של הלוגו שלכם ללא כל הקישוטים והמניירות שיש עליו. זה רלוונטי בעיקר לתהליך של מיתוג מחדש לחברות, שרוצות לעשות רענון למותג שלכן.
לקריאה נוספת על מיתוג מחדש, בקרו במאמר:
מיתוג מחדש – מתי מגיע הזמן לעשות מתיחת פנים לעסק שלכם?
למדו את קהלי היעד שלכם
הקהל שלכם הוא מושא המיתוג שלכם, ועל כן חשוב לרדת לפרטים רבים ככל האפשר בזמן עיצוב לוגו לחברה החדשה שלכם. כפי שרשמנו בתחילת המאמר, ההשפעה הפסיכולוגית של הלוגו שלכם על קהל היעד היא עצומה ויש לתת משקל רב לניתוח קהלי יעד מעמיק לפני תחילת המיתוג.
אחד מיתרונותיו הבולטים ביותר של תחום פרסום באינטרנט לדוגמא, הוא היכולת לאתר ולטרגט קהלים ברמת חיתוך מדויקת ביותר, ולקבל מידע רב ערך על קהלים אלו מבחינת ההתנהגות שלהם עם דגש על ההתנהגות הצרכנית שלהם. התובנות העסקיות שלו כוללות תובנות על הרגלי גלישה, אזורי מגורים, תחום עיסוק, תחביבים, עמודים אהובים ועוד.
תובנות אלו בידיים הנכונות של משרד מיתוג מקצועי שמומחה במיתוג עסקי, יכולות לייצר לכם את השוני והבידול שאתם מחפשים לייצר אל מול שאר הסביבה העסקית מולה אתם מתמודדים.
תבחנו את הנראות של החומרים השיווקיים העתידיים
אחת מהנקודות החשובות ביותר לנושא המיתוג של החברה שלכם, הוא מבט צופה עתיד אל עבר חומרים שיווקיים, פרסומיים ומיתוגיים שתצטרכו לעשות בהם שימוש בהמשך חייה של החברה. ישנם חומרים גרפיים שברור לחלוטין שתצטרכו לייצר, מעבר ללוגו:
אתר אינטרנט, דפי נחיתה, מצגות עסקיות, כרטיסי ביקור – אלו הם רק כמה מהחומרים המיתוגים הללו.
על כן, אתם רוצים לצידכם משרד מיתוג ששולט לחלוטין בתכנון של שאר החומרים שאתם צריכים להפיק ושיוכל לספק לכם את המעטפת המלאה והכל כך הכרחית למותג שלכם. לדוגמא, במקום לתת את יכולת קבל ההחלטות על האתר שלכם לרשות של חברה לבניית אתרים שלא ברור איך היא תבין את השפה המיתוגית שלכם ואיך היא תשמש בה, כדאי לכם לתת דגש על הנושא כבר במיתוג ולהגיע בהמשך לתהליך בניית האתר מבושלים יותר ועם כיוונים ברורים יותר.
תסמכו על משרד המיתוג שבחרתם
אתם יכולים למצוא בבלוג של שטיק מדיה חומרים רבים בנושא מיתוג, כשאחד מהם הוא איך לבחור משרד מיתוג מנצח שיוביל אתכם להצלחה. באמת שישנם המון טיפים וחומרים לימודיים בנושא. אבל, אחרי שבחנתם, בדקתם, שוחחתם עם ממליצים ודיברתם עם הצוות של משרד המיתוג – אתם חייבים לתת במשרד אמון.
אתם חייבים להבין שהם בעלי המקצוע המנוסים, שהם ליוו יותר חברות מכם ושכנראה למה שהם אומרים יש משמעות עמוקה, שאולי אתם לא רואים היום אבל תבינו בהמשך הדרך.
אין הכוונה חלילה לסתימת פיות או להתנשאות מעל הלקוח. אני מאמין שאינפוט של לקוחות בתהליך המיתוג הוא הכרחי וחשוב ביותר, אך כשצריך לקחת החלטות מקצועיות שישפיעו על עתיד החברה, צריך לשחרר את הרסן ולהקשיב לבעלי המקצוע.
שטיק מדיה – עיצוב לוגו
משרד שטיק מדיה מוביל את תחום המיתוג בישראל. אנחנו משקיעים משאבים אדירים לצורך ניתוח, למידה ושיפור מתמיד של הידע המקצועי והפרקטי שלנו.
כשאתם מגיעים אלינו, הדבר הכי חשוב שעומד אל מול עיננו הוא להעניק לכם את המיתוג שילווה את החברה בצורה הטובה ביותר לאורך שנות הפעילות הבאה שלה.
אנחנו מעניקים שירות מלא בתחום שיווק באינטרנט, הכולל פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, קידום אורגני, מיתוג עסקי ועוד.
צרו קשר עם מומחי המיתוג שלנו לקבלת יעוץ מיידי.
שאלות נפוצות בנושא עיצוב לוגו
איך ניתן לייצר בידול באמצעות תהליך עיצוב לוגו?
מיתוג הוא אחד מהכלים המרכזיים ליצירת בידול לחברות, כבר משלב ראשוני מאוד בחיי החברה שהוא לרוב עיצוב לוגו. ישנם אלמנטים ומרכיבים רבים ליצירת בידול, ונראות היא בהחלט אחת מהם. בידול, עם זאת, דורש אומץ ויכולת קבלת החלטות לבצע דברים בצורה שונה מזו שהמתחרים שלכם מבצעים.
כמה זמן לוקח תהליך עיצוב לוגו?
תהליך מיתוג שכולל עיצוב לוגו בלבד, עם לקוח שיודע מה הוא מחפש ובמה החברה שלו עומדת לעסוק, עשוי להיות קצר ומהיר. אך עבור חברות שמבצעות תהליך מיתוג עמוק שכולל מחקר אסטרטגי מקיף והכנה לכל השלבים השיווקיים של החברה, התהליך יהיה ארוך יותר.
אילו תוצרים כלולים בתהליך מיתוג?
התוצרים של תהליך מיתוג עסקי מתחילים שלב ראשון בעיצוב לוגו, ספר מותג עם הנחיות לשימוש במותג, מצגות עסקיות, אתר אינטרנט ודפי נחיתה, באנרים לגוגל ולפייסבוק, מסמכים רלוונטיים, כרטיסי ביקור, פולדרים ועוד. לכל חברה יש את הצרכים העסקיים שלה והתוצרים נקבעים על פי הצרכים של הלקוח.
מה הניסיון של שטיק בתחום עיצוב לוגו?
אנחנו יודעים להתאים מיתוג איכותי, ברור ומדויק לחברה שלכם – מיתוג שייצר את הרושם הראשוני הכל כך חשוב שאתם רוצים לשדר לקהל היעד שלכם. אין תחליף לידיים מיומנות של בעל מקצוע, שיוכל לבנות לכם שפה מיתוגית מנצחת – וזו המומחיות שלנו. צרו קשר לקבל יעוץ מקצועי.
[bs-modern-grid-listing-4 overlay="simple-gr" columns="4" title="מאמרים בנושא מיתוג עסקי" icon="" hide_title="1" heading_color="" heading_style="default" category="263" tag="" count="12" post_ids="" offset="" featured_image="0" ignore_sticky_posts="1" author_ids="" disable_duplicate="0" time_filter="" order="DESC" order_by="date" _name_1="" post_type="" taxonomy="" _name_2="" cats-tags-condition="and" cats-condition="in" tags-condition="in" tabs="" tabs_cat_filter="" tabs_tax_filter="" tabs_content_type="deferred" paginate="none" pagination-show-label="0" pagination-slides-count="3" slider-animation-speed="750" slider-autoplay="1" slider-speed="3000" slider-control-dots="off" slider-control-next-prev="style-1" bs-show-desktop="1" bs-show-tablet="1" bs-show-phone="1" custom-css-class="" custom-id="" override-listing-settings="0" listing-settings="" bs-text-color-scheme="" css="" title_link=""]