פרסום בגוגל
לעסקים
הקמפיינים שלנו מביאים תוצאות מוכחות. הגדילו את המכירות שלכם!
שיווק באינטרנט
שמגדיל הכנסות לחברות
אנחנו מייצרים לחברות שעובדות איתנו הכנסות
משמעותיות מפעילויות הפרסום.
פרסום בגוגל – טיפים לשיפור הקמפיינים שלכם
פרסום בגוגל
לעסקים
הוא דרך נהדרת לבעלי עסקים לקדם את העסק שלהם.
היכולת להגיע לאנשים בצורה מדויקת ובזמן שהם מחפשים עסק כמו שלך, הדוחות האנליטיים ויכולות השליטה הגבוהות על הקמפיינים, הפכו את כלי הפרסום של גוגל לאטרקטיביים עבור ספקטרום רחב של עסקים.
לגוגל יש סט רחב מאוד של כלי פרסום בגוגל לעסקים שתופסים את קהל היעד בנקודות חיפוש שונות ובשלבים שונים במהלך המשפך השיווקי.
הכלי העיקרי בהם נעסוק במאמר זה הינו Google Adwords, אבל חשוב לזכור שגם הפרסום ברשת המדיה – GDN והפרסום ביוטיוב – YOUTUBE הם עוצמתיים ויכולים להיות רלוונטיים מאוד לקידום העסק שלכם.
פרסום בגוגל
שמגדיל הכנסות לחברות
אנחנו מייצרים לחברות שעובדות איתנו הכנסות
משמעותיות מפעילויות הפרסום.
כמה מילים על פרסום בגוגל אדוורדס
כשלקוח פוטנציאלי שלכם מחפש מילה או משפט בתחום מסוים, גוגל תציג לו מודעות על סמך אותה מילת מפתח. אתרים שרוצים שהמודעה שלהם תוצג לגולשים, משלמים לגוגל דרך מערכת הפרסום ולמעשה מתחרים במכרז מול שאר המפרסמים.
לדוגמא, אם חיפשתי "seo agency" בגוגל, אני אראה את המודעה הזו:
למה? כי אני בתור מפרסם "אמרתי" לגוגל, שכל מי שמחפש את צמד המילים האלו הוא לקוח פוטנציאלי עבורי.
בקמפיין פרסום בגוגל לעסקים המיקום שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל נקבע על ידי שלושה פרמטרים – שיעור הקליקים הצפוי של המודעה (כמה אנשים יקליקו על המודעה. למשל אם 100 אנשים יראו את המודעה ו10 אנשים יקליקו עליה, יהיה לכם יחס הקלקה של 10%), הרלוונטיות של המודעה לחיפוש ואיכות דף הנחיתה (הדף שאליו הגולש יוכוון אחרי שיקליק על המודעה).
מיקום מודעות הוא נושא חשוב ומורכב ולא נכנס לעומקו בפוסט זה, אבל ניתן להרחיב ולקרוא בלינק הבא:
היתרונות של פרסום
בגוגל לעסקים
הגולשים שמבצעים חיפוש מביעים כוונת קנייה – עצם החיפוש אחר שירות / מוצר אומר שהלקוח כבר מעוניין בו ואין לכם צורך להציג לו את הפתרון / המוצר במלואו.
אם גולש מחפש פיצה בתל אביב, סביר מאוד להניח שהוא רוצה לאכול פיצה בזמן הקרוב. מאחר שאנחנו יכולים להגיע ללקוחות שמביעים רצון לרכישה וגם להתמקד גיאוגרפית אל הלקוחות האלו, יש כאן הזדמנות פז מבחינת העסק.
אתה משלם רק אם מישהו
מקליק על המודעה שלך
למעשה אנחנו משלמים רק עם הפרסום עובד ומעניין אנשים. בהגדרת הקמפיין אנחנו נגדיר כמה אנחנו מוכנים לשלם על כל מילה, ורק במידה ולקוח יקליק עליה יגבה מאתנו כסף.
חשוב לציין שיש לנו יכולת לתת הצעת מחיר נפרדת לכל מילה לפי הרלוונטיות שלה ולפי התחרות עליה (למשל, על קליק למילה "פיצה טבעונית בחולון" נשלם 5 ₪ ועל קליק "פיצה בחולון" נשלם 6.5 ₪).
שאלה שתמיד שואלים אותנו היא בקמפיין פרסום בגוגל לעסקים לגבי קליקים מזויפים / קליקים של מתחרים.
התשובה היא שגוגל מנטרת קליקים שעשויים להיות מזויפים ואף מזכה את החשבון שלכם בגינם. יתרה מכך, ישנן כלים נוספים שמאפשרים לנו לאתר קליקים מזויפים בחשבון באמצעות כלי חיצוני ולהגיש לגוגל דוח לקבלת החזר על קליקים אלו.
עם הפלטפורמה של גוגל אדוורדס אנחנו יכולים להבין כמה אנשים ראו את המודעה, כמה הקליקו על המודעה וכמה נקטו פעולה באתר שלכם (ליד / טלפון). ככה לדוגמא אנחנו יכולים לזהות אם יש לנו הרבה קליקים לאתר אבל מעט הזמנות – סימן שהבעיה היא לא בקמפיין אלא בדף הנחיתה ואנחנו צריכים להבין איך לשפר אותו כדי שיביא לנו יותר המרות.
פרסום בגוגל בעזרת כלי מעקב הופכת את הפרסום לסופר אטרקטיבי וסופר מדויק עבור עסקים שרוצים למצות בצורה חכמה את תקציבי הפרסום שלהם.
יש אינספור פרמטרים לאלגוריתמים של גוגל, שעל פיהם נקבע המיקום של האתר שלנו במנוע החיפוש. אין (כנראה) אדם שיודע בדיוק מהן סך כל הדרישות, אך על ידי ניסוי וטעייה, ניסיון רב שנים וחיבור לכל מוקדי הידע המרכזיים בתחום, ברור כי ישנם המון גורמים שאנו מכירים אשר משפיעים על הקידום האורגני בגוגל, וטיפול בהם יסייע לנו בתהליך העבודה.
התאמה למובייל, מהירות אתר, קישורים חיצוניים, תוכן איכותי, חיבור נכון ומפרה עם הרשתות החברתיות הם רק כמה גורמים מתוך מאות אותם אנו בודקים כדי להבטיח שהאתר שלך יופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות
לקהלים שצברתם
עסקים חכמים אוגרים בסיס נתונים. לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים, מידע על הלקוחות שלכם שווה כסף. והרבה.
כיום גוגל מאפשרת לנו לטעון את בסיס הנתונים שלנו לתוך המערכת ולמעשה לפרסם לאותם אנשים שנמצאים בקהל היעד שלנו. אם לדוגמא אני יוזם תערוכות בתחום התכשיטים ב5 השנים האחרונות, יש לי רשימה אדירה של מתעניינים, נרשמים ומבקרים בתערוכה.
את המיילים שצברתי אני יכול לטעון לגוגל, להבין כמה מתוכם גוגל מצאה ולבצע עליהם מהלכי פרסום ממוקדים ואפקטיביים. גוגל אינה דורשת מכם לטעון מיילים של GMAIL, מה שהופך את המשימה לנוחה ופשוטה יותר עבורכם כמפרסמים.
אחוז הגלישה במובייל כיום הוא עצום ומחקרים מראשים שהדור הצעיר מבלה את זמנו בעיקר מול מכשיר הסמארטפון. אנשים רבים אף מבצעים רכישות וקניות דרך המובייל ולא רק מחפשים שירותים ומשאירים פרטים. הפרסום בגוגל בעזרת המובייל מאפשר לנו להגיע לאנשים שנמצאים בדרכים ולא זמינים למחשב שולחני במשך רוב שעות היום.
גוגל מאפשרת לנו להטמיע מספר מעקב במודעה ולמעשה גם להבין לא רק אם גולשים מקליקים, אלא גם לקבל מידע מעמיק על השיחה שקיבלנו, כמה זמן נמשכה ומאיזה מילה הגיעה השיחה.
מכירים את זה שאתם נכנסים לאתר מסוים והמודעה שלו "רודפת" אחריכם בזמן שאתם גולשים באתר אחר? תכירו את שיווק מחדש. בידיים הנכונות הכלי הזה הוא אחד מכלי השיווק העוצמתיים ביותר שיש לנו כיום בעידן הדיגיטלי.
למה?דמיינו לקוח שחיפש "מיתוג עסקי" בגוגל. קליק על המודעה יוביל אותו לדף נחיתה. האם הלקוח כבר מוכן להשאיר ליד? לא תמיד. אנשים מאז ומתמיד אהבו להשוות אלטרנטיבות אופציות, וכיום כשהחיפוש נגיש במרחק קליק קטן ההשוואה הפכה לקלה ונוחה.
האם הלקוח שלא השאיר לכם פרטים הוא כבר לא לקוח פוטנציאלי עבורכם? וודאי שכן! ולכן נפעיל קמפיין שיווק מחדש ממוקד למה שהלקוח חיפש, וכך למעשה נמשיך להזכיר לו שאנחנו קיימים ואנחנו כאן עבורו.שיווק מחדש יכול להפוך לאמנות בידיים הנכונות – כך למשל נוכל להציג מודעה "רגילה" ללקוח שנכנס לאתר ולא רכש, נוכל אחרי יומיים להציע לו להיכנס לחנות ולקבל 10% הנחה ונוכל להחליט שאחרי 7 ימים אנחנו מוכנים לתת לו 20% הנחה.
ובגלל שאנחנו רוצים שתצליחו,
קבלו כמה טיפים ממש חשובים (אבל ממש ממש חשובים) בנושא פרסום בגוגל לעסקים
השתמשו במילות החיפוש במודעות
במילת חיפוש של מיתוג עסקי, אני אדאג שבכותרת המודעה שלי תופיע המילה "מיתוג עסקי". זה מעלה את ציון המודעה שלכם בעיני גוגל וגם מתאים את המודעה לחיפוש של הגולש.
- השתמשו בלוקליזציה
אם העסק שלכם הוא עסק מקומי, השתמשו באפשרויות הלוקאליות של גוגל כדי לפרסם אך ורק לקהלים הנכונים עבורכם. לדוגמא, עסק שמוכר ציוד משרדי בראשון לציון, יוכל להגדיר בדיוק מאילו אזורים מגיעים הלקוחות שלו, ואילו אזורים הוא אינו מעוניין להכליל בתחום פרסום בגוגל לעסקים (קריית שמונה, אילת וכדומה).
- השתמשו בשפה הנכונה
אם לדוגמא, אתם רוצים לטרגט קהל של דוברי רוסית כי הוא רוכש בתדירות תכופה יותר את המוצר שלכם, אתם צריכים לוודא כי אתם עושים פרסום למגזר הרוסי עם חברה שיודעת לאתר קהלים אלו ולפנות אליהם. - תהיו ברורים ושקופים לגבי השירות שלכם
חשוב שהגולש יבין מהמודעה שלכם מי אתם ומה אתם מציעים. אל תהיו מעומעמים או לא ברורים. תכנסו לראש של הגולש, תחשבו מה הוא מחפש ובאיזה מצב הוא כשהוא מחפש את הפתרון שלכם ולפי זה כתבו מודעה מושכת ורלוונטית לתוצאת החיפוש.
- ספרו לגולש מה מיוחד בעסק שלכם
אתם לא היחידים בתחום פרסום בגוגל לעסקים ובטח לא היחידים שמחפשים טיפים על פרסום בגוגל. המודעה זהו המקום למשוך את הלקוח להקליק דווקא על המודעה שלכם ועל על מודעה של מתחרים. אם יש לכם המלצות, כתבות או ביקורות מעולות על השירות או המוצר שלכם, זהו בדיוק המקום להתפאר בהם.
- קריאה לפעולה מושכת ואטרקטיבית
כחלק שיווק באינטרנט צריך לזכור שברוב המקרים גולשים יקליקו על מודעות שמדריכות אותם מה לעשות בשלב הבא. עצוב אולי להודות אבל בסוף כולנו "אוהבים" שאומרים לנו מה לעשות ומראים לנו את הדרך הברורה ביותר לשלב הבא. השתמשו במידע הזה, הוא אולי נשמע פשוט אבל יש לו ערך רב בכתיבת מודעות.
לסיכום,
פרסום בגוגל לעסקים הוא כלי מרכזי לחשיפה ללקוחות חדשים עבור עסקים רבים בתחומים מגוונים. חשוב מאוד שתהיו מלווים על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומתוחכמים שיוכלו להביא לכם חבילה שלמה של איתור, ניטור, למידה והצלחה.
נתראה בכרום,
למידע נוסף על פרסום באינטרנט ובגוגל – בויקיפדיה
בואו נעשה שטיק!
משרד פרסום