Skip to content

פרסום למגזר הרוסי

קמפיינים מדויקים שייצרו לכם תוצאות

    פרסום למגזר הרוסי 1
    פרסום למגזר הרוסי 2
    מותגים מובילים
    שעובדים עם שטיק
    פרסום למגזר הרוסי 3
    פרסום למגזר הרוסי 4
    פרסום למגזר הרוסי 5
    פרסום למגזר הרוסי 6
    פרסום למגזר הרוסי 7
    פרסום למגזר הרוסי 8
    פרסום למגזר הרוסי 9
    פרסום למגזר הרוסי 10
    פרסום למגזר הרוסי 11
    פרסום למגזר הרוסי 12
    פרסום למגזר הרוסי 13
    פרסום למגזר הרוסי 14
    פרסום למגזר הרוסי 15
    פרסום למגזר הרוסי 16
    פרסום למגזר הרוסי 17
    פרסום למגזר הרוסי 5
    פרסום למגזר הרוסי 6
    פרסום למגזר הרוסי 7
    פרסום למגזר הרוסי 3
    פרסום למגזר הרוסי 4
    פרסום למגזר הרוסי 10
    פרסום למגזר הרוסי 8
    פרסום למגזר הרוסי 9
    פרסום למגזר הרוסי 11
    פרסום למגזר הרוסי 13
    פרסום למגזר הרוסי 14
    פרסום למגזר הרוסי 15
    פרסום למגזר הרוסי 12
    פרסום למגזר הרוסי 17
    פרסום למגזר הרוסי 16

    פרסום למגזר הרוסי הוא מאתגר וחשוב לחברות רבות. כמו כל סגמנט של קהל בישראל, גם המגזר הרוסי דורש התייחסות ייחודית ומדויקת כדי להבטיח שאתם מצליחים לדבר אל הגולשים בשפה שלהם, לפי ההעדפות שלהם וההחלטות הרגשיות שיניעו אותם לפעולה. המגזר הרוסי אינו עשוי מקשה אחת והוא מורכב מתת סגמנטים כמובן. גם בקהל זה יש הבדלים של מגדר, גיל, הכנסה, תחביבים, תחומי עניין ועוד.

    אבל אם אתם מאמינים במסר הנכון לאדם הנכון, ואם אתם רוצים להתאים את הפרסום שלכם לקהל המדויק ככל האפשר, סביר להניח שתצליחו לשפר את התוצאות העסקיות שלכם ולייצר יותר לידים, מכירות או הזדמנויות מכירה.

    המציאות כיום בישראל היא שאין התייחסות מספקת לקהל זה ואין קמפיינים מדויקים לקהל זה למותגים רבים, שמשאירים את הזירה הזו פנויה ונקייה. הרבה מהם לא דאגו לנהל פעילות בשפה זו או אפילו להרים קמפיינים בשפה הרוסית לקהל זה. המשמעות עבורכם היא:

    הזדמנות!

    איפה שאין הרבה מאבק על הקהל הזה, זה אומר שיש לכם הזדמנות לבלוט ולהתבדל אל מול קהל לקוחות עצום בישראל.

    האם פרסום למגזר הרוסי רלוונטי למוצר שלכם?

    שאלה זו עומדת בבסיס של כניסה לפעילות חדשה בשוק. אין צורך להיכנס לתחום חדש ולבצע החלטות חפוזות וחסרות בסיס מחקרי. בעולם של היום, באמצעות כלים מתקדמים למחקר, תוכלו לגלות מהו גודל קהל היעד שמעניין אתכם, מה הם מחפשים, מה ההעדפות שלהם, ועוד. נתונים אלו, בשימוש נכון, יסייעו לכם לנהל קמפיינים ממוקדים שיכולים להעלות בהרבה את אחוזי ההמרה שלכם.

    מחקר מילות מפתח בגוגל לפני פרסום למגזר הרוסי, לדוגמא, יוכל לגלות לכם כמה אנשים שמשתמשים בדפדפן שלהם בשפה הרוסית, מחפשים אחרי המוצר או השירות שלכם. יותר מזה, תוכלו להתאים להם מודעות בשפה שלהם וגם דף נחיתה בשפה שלהם, כדי להנגיש להם את חווית הגלישה.

    אתם יכולים לקבל טיפים נוספים בנושא בלינק הבא.

    שטיק מדיה – פרסום למגזר הרוסי

    • ניהול קמפיינים ברוסית
    • פרסום למגזר הרוסי
    • דוחות חודשים מתעדכנים 24-7
    • בוט חכם בשפה הרוסית
    • ניהול מדיה חברתית ברוסית
    • פעילות פייסבוק ברוסית
    • ניהול עמוד אינסטגרם ברוסית
    • ניהול מדיה חברתית ברוסית
    • פעילות פייסבוק ברוסיתניהול עמוד אינסטגרם ברוסית
    • ניהול קמפיינים ברוסית
    • מחקר קהלי יעד
    • דוחות חודשים מתעדכנים 24-7
    • בוט חכם בשפה הרוסית

    דרכי פרסום עיקריות – פרסום למגזר הרוסי

    פלטפורמות מובילות בתחום פרסום למגזר הרוסי, כמו פייסבוק או גוגל, מאפשרות לכם להגיע לקהלי יעד מדויקים לפי שפת השימוש שלהם וגם לפי החיפושים שהם מבצעים. כך שתוכלו לאתר את קהלי היעד ולבחור באילו פלטפורמות כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום, כדי לקבל מקסימום תוצאות.

    פרסום בגוגל רלוונטי מאוד לקהל הרוסי, כמו גם קידום במנועי חיפוש מובילים לקהל זה כמו יאנדקס.

    פרסום ביוטיוב עשוי להיות אפקטיבי מאוד למותג שלכם, עם סרטונים קצרים וממוקדים בשפה הרוסית לקהלים רלוונטיים, גם בתור קמפיין של רימרקטינג וגם בתור קמפיין שמיועד לקהלי יעד שפילחתם בקמפיין.

    שיווק בפייסבוק יכול לסייע לכם באמצעות פילוח קהלים מדויק ובניית קמפיינים מוכווני לידים או המרות, על פי המטרות שלכם.

    שיווק ברשת התוכן כמו למשל טאבולה או אאוטבריין, יכול לבדל אתכם משאר המודעות בשפה העברית. פלטפורמות אלו מצוינות כדי ללכוד קהלים שאוהבים לחקור וללמוד, בדרך כלל במוצרים עם מעורבות קנייה גבוהה.

    פרסום באינסטגרם יכול לסייע לכם ובעיקר במוצרים בתחום היופי, אופנה, מזון ומסעדות, קעקועים ובאופן כללי מוצרים ושירותים מבוססי תמונות.

    אתם יכולים לקבל טיפים נוספים בנושא שיווק דיגיטלי כאן.

    עדיין חושבים על זה?

    תשאירו פרטים וניקח את העסק שלכם קדימה!

      פרסום למגזר הרוסי 1
      פרסום למגזר הרוסי 2

      האם כדאי לבצע פעילות נפרדת בדף פייסבוק ברוסית?

      ההחלטה האם לפתוח דף פייסבוק ודף אינסטגרם נפרדים לגבי פרסום למגזר הרוסי משתנה לפי המותג שלכם, כמות קהל זה שרוכש אצלכם, והיכולת שלכם כמובן לנהל 4 עמודים במקביל. מעבר למשמעויות של חשיבה, כתיבה ועיצוב יש גם את כל נושא הקידום הממומן שאומר שתצטרכו להקצות תקציב נפרד גם לפרסום למגזר הרוסי.

      אם יש לכם קהל רב מהמגזר הרוסי, או לחילופין אתם עסק מקומי שנמצא באזור שיש פה קהילה גדולה שבאה אתכם בתקשורת, כנראה שתהיה המלצה לפתוח דף פייסבוק ודף אינסטגרם ברוסית ולנהל את הפעילות הכוללת בשפה זו. כל החלטה שתקבלו צריכה להיות אחרי שתבצעו מחקר ובדיקה, כדי שתהיו סמוכים ובטוחים שזוהי החלטה נבונה, לפני שאתם נכנסים להשקעה זו.

      כמה עולה פרסום באינטרנט למגזר הרוסי?

      מחירי הפרסום באינטרנט משתנים מאוד מעסק לעסק, מקהל היעד אליו רוצים להגיע, מגודל קהל היעד שאתם רוצים לטרגט, ממחיר המוצר או השירות שלכם וממטרות הקמפיין כמובן. זאת אומרת, ישנם גורמים רבים שמשפיעים על מחירי הפרסום וכדי להבין מה התוצאות שאתם יכולים לקבל ובאיזו עלות, אתם צריכים לבצע מחקר מקדים.

      בעסק מקומי, מחירי פרסום למגזר הרוסי עשויים לנוע בכמה אלפי שקלים לחודש, ועם זאת, אם אתם עסק שמפרסם בפריסה ארצית ורוצה להגיע לקהל רחב וגדול עם המסרים שלכם והקמפיינים, הרי שהתקציב יהיה גדול יותר. חשוב שתבצעו מחקר ומחשבה מה התקציב שלכם ולפי זה להחליט מהן התוצאות הצפויות, וכמובן לבקר את זה כל העת כדי לראות שאתם אכן מצליחים לייצר תוצאות.

      אתם יכולים לקרוא כאן על ההבדל בין פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק.

       

      1.9/5 - (952 votes)

      מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
       

        לא תודה יש לי יותר מדי כסף
        close-link
        Call Now Button