Skip to content

קידום באינסטגרם – טיפים לקידום העסק שלכם באינסטגרם

קידום באינסטגרם – האם הלקוחות שלכם כבר שם

הבאזז האדיר סביב קידום באינסטגרם והכמות ההולכת וגדלה של משתמשים שמתחילים להתמכר לשימוש בה, הפכו אותה לאחת מהרשתות החברתיות החמות ביותר בעולם, ובעיקר בישראל.

 

עסקים רבים החלו להבין את חשיבות השימוש בפלטפורמה כבר לפני
מספר שנים, וכך מיקמו את עצמם עם כמות גדולה של עוקבים כבר
מימיה הראשונים של האפליקציה. אך גם עסקים שטרם ביצעו את המהלך ומבינים שקהל היעד שלהם נמצא שם, מתחילים לתהות ולבדוק בכדאיות ההתחלה של קידום באינסטגרם.

 

הסטורי של אינסטגרם, לדוגמא, הפך לאחד מנכסי הנדלן הפרסומיים
החמים ביותר כיום. כמות הגולשים שצורכים את התכנים בסטוריז עלה בצורה חדה בשנת 2018, והיכולות שלנו לבצע קידום ממומן באינסטגרם, גם בתוך הסטורי, הופכת את הכלי הזה לרלוונטי ונכון למספר רב של עסקים.

קידום באינסטגרם – טיפים לקידום העסק שלכם באינסטגרם 1 

וכן, יש קידום ממומן באינסטגרם! וכן,
יש גם אפשרות לפרסום בתוך הסטורי!

אפשר לסמוך על פייסבוק שתדע למקסם את הרווח מהטראפיק
של אינסטגרם ומזמן הגלישה הגבוה בקרב הגולשים של אינסטגרם.

קמפיין ממומן באינסטגרם נותן לנו אפשרות להגיע לקהלים מפולחים היטב ורלוונטים למותג שלכם, גם על ידי שימוש בכלי הפילוח והפרסום של פייסבוק.

 

העובדה שמלבד פייסבוק ואינסטגרם, פייסבוק יודעת לצבור ולנתח מידע עליכם ועל ההעדפות שלכם גם דרך וואטסאפ, וגם דרך רשת האפילקציות ששותפות עם פייסבוק, הופך את יכולות הטירגוט למדויקות וחכמות.

בתור מפרסמים ובעלי עסקים,יכולות ההגעה האלו לקהלים מהוות את ההבדל בין קמפיין מוצלח לקמפיין שלא צלח.

 

אז האם האדם הנכון, או הלקוח הנכון עבור העסק שלכם, גולש באינסטגרם?

 

# קידום באינסטגרם כולל קהל מגוון, בין גילאי 13 ועד גיל 50+

אינסטגרם מזמן לא שייכת רק לצעירים.
לאור הפופולריות העצומה שלה, הפוסטים הקצרים ומוכווני התמונה והחיבור לממשק של פייסבוק, היא הפכה לרשת חברתית מובילה ברוב פלחי האוכלוסייה.

 

קידום באינסטגרם יכול למשוך מגוון רחב של גולשים שמחפשים
מידע על אוכל, קעקועים, כוכבי נוער, כוכבי ספורט, עיצובים ועוד.
ז"א הגישה שאנשים מחזיקים בה שזוהי רשת צעירה של אנשים עד גיל 20 או 25, כבר ממש לא רלוונטית.

 

אם ניקח לדוגמא קהל מסוים, שפים וטבחים של מסעדות בישראל,
ונבדוק את חתך הגילאים שלהם, שעומד על 25-50+, נגלה כי כולם נמצאים באינסטגרם. הם כולם משתמשים באינסטגרם באופן קבוע, בודקים את החברים שלהם, המתחרים והקולגות שלהם ומעלים תמונות בעצמם.

 

אם קידום באינסטגרם של המוצר שלכם רלוונטי לקהל הזה,
גברים בגיל 25-50 שמתעניינים באוכל ובישול, אז זו יכולה להיות פלטפורמה מצוינת עבורכם לפעילות.
וזו רק דוגמא אחת לקהל.

# אתם יכולים להגיע ללקוחות שלכם
דרך קידום באינסטגרם והחיבור של פייסבוק

אינסטגרם שייכת לפייסבוק ועל כן אתם יכולים לבצע חיבור ישיר בין חשבון הפייסבוק לאינסטגרם. זאת אומרת שאם אתם עסק פעיל שניהל כבר פעילות בפייסבוק וצבר קהל לקוחות, תוכלו להגיע אליו גם דרך אינסטגרם כעת.

המשמעות השיווקית של זה היא עצומה – מכיוון שאתם יכולים לתכנן קמפיין שעובד גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, ולבדוק איזה מהם עובד טוב יותר ומביא תוצאות טובות יותר בעזרת קידום באינסטגרם.

זאת אומרת, לפני שאתם משקיעים משאבים רבים בקידום באינסטגרם, תוכלו להפריח קמפיין של בלון ניסוי ולבדוק האם באמת הקהל שמעניין אתכם מגיב לפעילות שלכם.

 

# קידום באינסטגרם – מהו תחום העיסוק שלכם?

אינסטגרם היא רשת חברתית מבוססת וויזואל, ולכן קידום באינסטגרם
מתאימה מאוד לעסקים שיש להם נראות גרפית חזקה או לחילופין אפשרות להעלות תמונות שיעשו לאנשים טוב ונעים בעין.
עסקים רבים מנהלים פעילות באינסטגרם ובאים מתחומים שונים –
החל מייצור ארגזים למסיבות, קייטרינג, מעצבים גרפים, אדריכלים,
חברות אירועים, תופרות ומעצבות וכדומה.

# קידום באינסטגרם – אינסטגרם ככלי תדמיתי

היתרון המובהק לתמונות חזקות ויצירתיות, הופכות את האינסטגרם לקנווס שמציג תיק עבודות שלנו ושל העשייה שלנו.
אם המוצר או השירות שלכם יכול לעבור בעזרת וויזואל חזק ומעורר עניין, תוכלו לייצר פעילות תדמיתית שתייצר את הרושם ואת הפאסון
שאתם רוצים לשדר מול קהלי היעד שלכם.

 

קידום באינסטגרם- איך פותחים חשבון קידום באינסטגרם?

פתיחת חשבון אינסטגרם היא פשוטה ביותר ונעשית על ידי הורדת האפליקציה למכשיר הנייד שלכם ומשם ביצוע הגדרות על פי ההנחיות. אנו ממליצים על חיבור לאינסטגרם דרך חשבון הפייסבוק, כך תוכלו בעתיד לחבר את החשבונות העסקיים שלכם יחד ולייצר ערך בניהול קמפיינים שיווקים באינטרנט. אתם יכולים למצוא מידע נוסף על פתיחת חשבון אינסטגרם דרך הלינק הזה.

חברה לקידום אתרים מקצועית תדע לסייע לכם בפתיחת החשבון אם טרם הקמתם חשבון שכזה לחברה שלכם. היא גם תוכל לייעץ לכם האם אינסטגרם היא פלטפורמה שיכולה לסייע לכם מבחינה עסקית ושיווקית. בסופו של יום, מדובר בפלטפורמה נוספת שיש לתחזק ולנהל וצריך לבדוק שיש לכם יכולת למהלך כזה ושהוא אכן אמור לייצר לכם ערך עסקי.

 

כמה עולה קידום באינסטגרם?

קידום באינסטגרם יכול לנוע ממחירים של כמה אלפי בחודש, ועד לתקציבים של כמה עשרות אלפי שח בחודש. ההבדל בגודל התקציב יהיה מושפע ממספר פרמטרים מרכזיים:

  • המטרה שלכם: מה מטרת הקמפיין שלכם? אתם רוצים לייצר מכירות באתר? או שאתם רוצים לייצר מודעות כמה שיותר גבוהה למותג?
  • קהל היעד שלכם: מהו הגודל של קהל היעד שלכם? האם אתם מפרסמים ברמה לוקאלית או ארצית? האם אתם מפרסמים לטווח גילאים גדול או מצומצם יותר? ככל שגודלו של קהל היעד יעלה, כך כמובן יעלה המחיר של הכיסוי האפקטיבי שלהם עם המסר הפרסומי שלכם.
  • המתחרים שלכם: ככל שהמתחרים שלכם הם שחקנים גדולים ומשמעותים יותר, ואתם הרי פונים לאותם קהלי היעד, כך המחיר של קידום באינסטגרם יכול להאמיר.

משרד פרסום באינטרנט מקצועי יידע לבנות יחד איתכם את חלוקת התקציב הנכונה בין פייסבוק לאינסטגרם, גוגל או יוטיוב.

 

איך מקבלים יעוץ מקצועי לגבי קידום באינסטגרם לחברה שלכם?

מתקשרים אלינו לקבלת יעוץ מקצועי ואישי לעסק שלכם.

כל עסק הוא עולם בפני עצמו ומתאים לו סוג אחר של פרסום.
קידום באינסטגרם הופך להיות רלוונטי יותר ויותר מיום ליום ועל כן חשוב לבדוק מה היכולת שלכם לשגשג בפעילות שם ולהביא לקוחות מהכלי הזה.

בפגישת הייעוץ איתנו אנחנו מקשיבים לכם ושואלים את השאלות הנכונות – מי אתם, מה אתם, לאן אתם רוצים ללכת..
מהו קהל היעד הנכון עבורכם? אילו פעילויות שיווק עשיתם עד היום ואיזו מהן נתנה לכם את התוצאות הטובות ביותר.

אנחנו בודקים את הפעילות של המתחרים שלכם –
באתרים, בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב, וכל זאת כדי לקבל תובנות
שיווקיות משמעותיות שישפיעו על אופי הפרסום שלכם.

 

אנחנו כאן עבורכם, ושיחת הייעוץ הזו שווה זהב לעסק שלכם.

בואו נעשה שטיק!

 

שאלות נפוצות לגבי קידום באינסטגרם:

לאילו סוגי עסקים מתאים קידום באינסטגרם?

קידום באינסטגרם מתאים למספר רב של חברות מתחומי עיסוק שונים. לדוגמא: אופנה, מזון, תערוכות ואירועים, B2B, מוצרי צריכה, ילדים, צעצועים, אופטיקה ועוד.

כמה עולה קידום באינסטגרם?

המחיר לקידום ברשת אינסטגרם משתנה מחברה לחברה ומעסק לעסק. משרד פרסום מקצועי יעשה עבורכם מחקר וניתוח ויבנה עבורכם את התקציב הנכון.

קידום באינסטגרם או בפייסבוק?

ההחלטה הזו צריכה להקבע יחד עם משרד הפרסום שלכם. לרוב המותגים אנו ממליצים על פעילות בשתי הפלטפורמות, אבל שוב, נושא זה צריך להיבחן לפני תחילת הפעילות.

האם יש רק צעירים באינסטגרם?

תלוי איך אתם מגדירים צעירים… אינסטגרם היא מזמן לא פלטפורמה של חיילים וילדים, ומשמשת באופן יומיומי קהלים מגוונים בגילאים משתנים.

 

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button