שיווק באינטרנט
שטיק מדיה
אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו גידול משמעותי בהכנסות שלהם
שלנו
מובילים
מוכחות
ומוכוון תוצאות
אנחנו מייצרים לחברות שעובדות איתנו הכנסות
משמעותיות מפעילות הפרסום.
צרו קשר לקבלת שיחת יעוץ
למה השיווק באינטרנט חשוב לעסק שלך? מתי בפעם האחרונה חיפשתם משהו שאתם צריכים בגוגל? גלשתם בפייסבוק ובאינסטגרם? ושאלה יותר חשובה: האם אתם חושבים שהלקוחות שלכם משתמשים באינטרנט לחיפוש?
מלבד מגזרים קטנים וספציפיים מאוד, כולם גולשים היום באינטרנט. יתרה מכך, ניתן לומר כי רוב הגלישה כיום נעשית דרך מכשירים ניידים וברשתות החברתיות – דבר שמאוד משמעותי לעסק שלכם, משום שעליכם להיות שם ברגעי ההכרעה של הלקוח (סוכנות פרסום דיגיטלי).
שירותי שיווק באינטרנט לחברות, ארגונים, עמותות, חברות בינ"ל, רשתות מסחריות ועוד. אין היום חברה שאינה זקוקה לשירותים של חברה אשר מעניקה שירותי שיווק באינטרנט, והעדיפות היא לחברה מומחית ומנוסה שתוכל להביא את החברה להישגים.
כמות העסקים שביצעה צמיחה משמעותית בהכנסות שלהם דרך פרסום באינטרנט היא חסרת תקדים. עסקים רבים שליווינו התחילו מתקציב קטן מאוד אך ממוקד, וצמחו לפרסום בסכומים של עשרות אלפי שקלים.
כמו אחד המשפטים האהובים ביותר על הלקוחות שלנו – "אין לי בעיה לשים עוד כסף, אני רק רוצה לראות תוצאות".
חברים, אין פה חלומות. אין פה הבטחות שווא. אין פה הצלחה מובטחת. אם רוצים תוצאות – צריך לעבוד קשה, להיכנס לראש של הגולש, לחקור את המתחרים ולהבין מה הם עושים. והכי חשוב – תמיד, אבל תמיד – להיות צעד אחד לפניהם.
חלק בלתי נפרד מפעולות השיווק כיום היא אופטימיזציה: היכולת למדוד, לנתח ולבצע שיפורים
לקמפיינים שלכם. האופטימיזציה מקנה לכם יכולת לבנות לטווח ארוך קמפיינים מוצלחים ומוכווני תוצאות על פי מטרות המותג.
עוד פרטים על שיווק באינטרנט מויקיפדיה לינק
בניית אתרים – העסק שלך חייב אתר אינטרנט.
כמות האנשים המשתמשים באינטרנט לקבלת החלטות רכישה או ביקור היא חסרת תקדים, והולכת וגדלה מיום ליום.
אתר אינטרנט שבנוי בצורה חכמה ומעוצב בצורה שתתאים למותג שלך, ייצר לך יותר מודעות, יותר הזדמנויות מכירה ויסייע לך בהגדלת המחזור העסקי.
הסתייגות שצריך לשים – אנחנו לא אוהבים להבטיח הבטחות שווא,
לא לצייר מצגים בלתי אפשריים ולהבטיח ללקוחות הרים וגבעות.
מה שאנחנו אומרים – אם תבנו את האתר בדרך הנכונה, בהתאמה מלאה למנוע החיפוש של גוגל,
בהתאמה לצרכים ולרצונות של קהל היעד שלכם ובחשיבה שיווקית נכונה, ולאחר מכן תנהלו קמפיניים מדויקים –
הרי לכם ערוץ שיווק ומכירות חשוב ומניב הכנסות לעסק.
רשתות חברתיות – הרשתות החברתיות הינן כיכר העיר של ימינו.
אחוז המשתמשים בפייסבוק בישראל הוא מהגבוהים בעולם,
וניתן לומר שמלבד לקבוצות מסוימות באוכלוסיה – כמעט כולם נמצאים ברשת חברתית כזו או אחרת– פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד (שיווק במדיה חברתית).
עליכם לבחור את הרשתות הנכונות למותג שלכם – וכאן יש פרמטר אחד ומרכזי –באילו פלטפורמות גולשים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
פעמים רבות אנו נתקלים בלקוחות שמנהלים חשבון טוויטר או לינקדאין, בזמן שקהל הלקוחות שלהם לא נמצא שם.
התוצאה – בזבוז יקר של משאבים ואנרגיה לניהול פעילות לא מניבה ומיותרת למותג
המיקום שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל קריטי למספר הכניסות שתקבלו לאתר שלכם.
מעל ל90% מהקליקים קורים בעמוד הראשון של גוגל,
המשמעות היא שאם העסק שלכם לא שם הוא למעשה מפספס הזדמנויות מכירה רבות.
קידום אתרים שמנוהל כמו שצריך כולל מספר שלבים שבונים תהליך בעל מתודה מובנת ומוכוונת הצלחה –
מיקסום תוצאות האתר בפני האלגוריתם של גוגל, שיפור הקוד וההגדרות באתר,
כתיבת תוכן איכותי באתר וביצוע הכוונות ושליחת קישורים נכונים לאתר.
ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן – קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שמטרתו לגרום לאתר שלך להתחבב על גוגל, וכולל מספר מוגדר של מילים ומושגי חיפוש שנבחרים בתחילת התהליך.
לעומת זאת, קידום אתרים ממומן מאפשר לך לגרום למודעה שלך להופיע מחר בבוקר, בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לגולשים שלכם. כל קליק על המודעה הממומנת שלכם יחוייב בתשלום, שנקבע על ידי מכרז שנעשה על אותה מילה מול המפרסמים האחרים.
לכן חשוב מאוד לבחור חברת שיווק באינטרנט שמקצועית בשתי צורות הקידום ותדע להכווין את העסק שלך לאפיק שיניב לו רווחים בצורה המהירה והמכונה ביותר (קידום אתרים בגוגל).
בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכל רשת אחרת – אין ארוחות חינם.
כמו שלא תצפו כי רשת או ערוץ 10 יקרינו פרסום שלכם בפריים טיים בחינם –
כך גם הרשתות החברתיות גובות כסף מהמפרסמים עבור הזכות להגיע לקהלי היעד הממוקדים והנכונים לעסק שלהם.
החשיבות של ניהול קמפיינים ממומנים לעסק שלכם היא עצומה וניהול קמפיינים
ממוקדים וחכמים יביאו להגדלת החשיפה והמודעות בקרב קהל היעד שלכם ותסייע לכם בהגדלת הזדמנויות המכירה.
העיצוב מיתוגי של המותג שלכם יקבע איך הלקוח שלכם תופס את המותג. לרשום שהמשמעות של בחירת הפונט,
המותג והסלוגן של העסק היא אדירה – זה חבוט.
בעולם תחרותי ורווי במסרים אתה רוצה שהמותג שלך יבלוט וישדר ללקוחות את ערכי המותג בצורה חדה ומהירה.
מיתוג ועיצוב גרפי למותג יתחיל מעיצוב לוגו, בחירת הפונט הנכון לעסק, בחירת הצבעים הנכונים למותג,
בנייה של עמודי הרשתות החברתיות, בנייה של באנרים לקמפיינים ועוד.
אמינות ושקיפות. אין הבטחות שווא ואין אחיזת עיניים.
אנחנו ניקח את הפרויקט רק אם נאמין שיש לו סיכוי להצליח.
מכיוון שאנחנו ONE STOP SHOP של פתרונות – אנחנו נדאג לכוון את העסק שלך
לאפיקי הפרסום הנכונים והמדוייקים ביותר עבורו.
אם נאמין שקידום אורגני הוא הנכון לעסק שלך ואין לך צורך בניהול עמוד פייסבוק –
נאמר לך ואפילו נכריח אותך לא לפתוח עמוד פייסבוק!
אתה לא עוד לקוח.
אנחנו חברה יציבה, עם צוות מנצח ורצון לתת ללקוחות שירות מעולה שיעשה אותם מרוצים, ויגרום להם להמליץ עלינו לעסקים נוספים אותם הם מכירים.
הצוות המנצח של שטיק מדיה כאן בשבילך. יש לנו יכולת לתת שירות למספר רב של ארגונים ובזמינות גבוהה – נקודה קריטית לכל ארגון שרוצה להתפתח ורואה את האינטרנט כמקור לפיתוח עסקי.
ניסיון. מעל ל10 שנות ניסיון בשיווק באינטרנט. הגענו לפרסום באינטרנט עוד בימי ה myspace העליזים, ומאז ועד היום פוסטים רבים חלפו על המסך. המכשירים הסלולריים קטנו ואז גדלו חזרה, והעולם של המדיה החברתית עבר תמורות רבות. אנחנו כאן מאז – ואנחנו כאן כדי להישאר.
שיווק באינטרנט מול שיווק במדיה המסורתית
בשני העשורים האחרונים אנו רואים שנה אחרי שנה איך תקציבי הפרסום במשק עוברים מהמדיה המסורתית למדיה הדיגיטלית. אם במדיה המסורתית (טלויזיה, עיתונים, רדיו), היה צורך בתקציבי ענק לצורך הפרסום והפקה מסובכת ויקרה – הרי הפרסום באינטרנט פתח בשפני עסקים רבים יכולת להגיע לקהל הנכון והמדויק ביותר עבורם בתקציבים נמוכים משמעותית.
היכולת של העסק שלך להגיע לקהלים הנכונים והמדוייקים ביותר עבורו, בזמן הנכון ובמכשיר הנכון, מייצרת אפשרויות שיווק ופרסום שבעבר לא היו קיימים.
אחד הדברים היפים ביותר בהבדלים בין השניים היא יכולת המדידה והניתוח.
בעוד שבמדיה המסורתית הדיבור הוא על חשיפות ומספר מוערך של צופים / מאזינים – בעוד לגבי פרסום באינטרנט אנו יודעים במדויק כמה חשיפות, כמה קליקים, כמה לידים, כמה שיחות טלפון ומדדים נוספים – מי ביקר (גיל, מיקום גיאוגרפי, סוג מכשיר נייד), מתי ביקר ועוד. כלי ניתוח אלו מעניקים לנו יכולת לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, ללמוד, להשתפר ולהתייעל בכל מהלך שיווקי ועל ידי כך להגביר את יעילות הפרסום.
חדשנות – העולם היום משתנה במהירות בלתי נתפסת.
אם אתה לא רץ הכי מהר שלך – אתה פשוט עף אחורה.
חברת הפרסום שלך חייבת לנשום את האינטרנט, להיות מודעת לשינויים ולטרנדים חשובים בו ובנוסף –
להבין אילו עדכונים עלולים לפגוע בקידום שלך בעתיד ולתת להם מענה מבעוד מועד.
תחכום – ניסיון זה לא רק מספר שנים שבהן אתה בתחום. זה המון טעויות וצלקות שצברנו לאורך הדרך – והן אלו שמעצבות את החשיבה שלנו כיום. אנחנו מביאים לשולחן שיטות מגוות לשיווק באינטרנט, שיטות פרסום ואיתור קהלים שפיתחנו במשרד וחשיבה שיש בה "שטיק" חריף ואמיתי.
מולטי דיסיפלינות – קידום אורגני, קידום ממומן, בניית אתרים, רשתות חברתיות, פרסום באפליקציות, הפקת סרטונים – יש לנו את כל אלו. במקום להתפזר ולעבור משרד אחרי משרד, אתה יכול להינות מבית אחד, עם שירות פצצ ומקצועיות גבוהה, שילווה את הפעילות השיווקית שלך באינטרנט לכל אורך התהליך.
דבר איתנו. הצוות שלנו כאן בשבילך!
למה שיווק באינטרנט חשוב לעסק שלך?
מהם הכלים החשובים של שיווק באינטרנט?
למה לבחור בשטיק מדיה בקמפיינים של שיווק באינטרנט?
כמה עולה שיווק באינטרנט?
ומוכוון תוצאות
אנחנו מייצרים לחברות שעובדות איתנו הכנסות
משמעותיות מפעילות הפרסום.
צרו קשר לקבלת שיחת יעוץ