Skip to content

חבילת מיתוג – 5 טיפים מנצחים למיתוג של החברה שלכם

חבילת מיתוג – שטיק מדיה | 5 טיפים מנצחים למיתוג החברה שלכם

חבילת מיתוג מקצועית היא הרבה מעבר ללוגו של החברה שלכם. מיתוג הוא הדרך שבו הלקוחות שלכם תופסים את החברה שלכם, השפה שלכם, השירות שלכם, הרמה שבה אתם משקיעים במותג שלכם.

למעשה המיתוג שלכם נוגע בכל הקצוות של הפעילות הפרסומית שלכם:

ולכן, כשאתם ניגשים לבנות את השפה המיתוגית של החברה שלכם, ישנם דברים שאתם רוצים לדעת ולוודא שאתם מכירים. ברור שעבודתו של משרד מיתוג היא לתת לכם את היעוץ המקצועי המלא ולייעץ בכל שלב, אך לטעמי, ידע הוא כלי עוצמתי בידיהם של מנהלים מיומנים.

אז על מה להקפיד בזמן שאתם ניגשים לבנות את המיתוג העסקי שלכם?

 

טיפ 1 – מהי המטרה של המותג שלכם?

המטרה של תהליך המיתוג, כפי שאמרנו, היא ממש לא רק  עיצוב לוגו לעסק או עיצוב לוגו לאתר האינטרנט שלכם. אתם צריכים להבין דבר ראשון, מהי המטרה של המותג שלכם. לכל חברה מצליחה בעולם, יש מטרה שמניעה אותה, הרבה מעבר למטרה להשיא את רווחי החברה כמובן.

לדוגמא, אצלנו בשטיק מדיה, המטרה שלנו היא לסייע ללקוחותינו להגשים את החזון שלהן. למה זה חשוב? כי יום יום, החל ממנהלי החברה ודרך עובדי החברה, ספקי החברה ולקוחות החברה, ניצבת המטרה שלנו מול עיניהם.

 

חבילת מיתוג לעסק תכלול תמיד התייחסות אסטרטגית למטרות המותג ומה שמניע אותו. 3 השאלות הגדולות ביותר שאתם צריכים לשאול את עצמכם, כפי שטבע סימון סינק, הן:

מה אנחנו עושים?

איך אנחנו עושים את זה?

למה אנחנו עושים את זה?

באנגלית זה נשמע כמובן נשמע הרבה יותר טוב:

WHAT

HOW

WHY

חשוב לומר כי פעמים רבות התשובות לשאלות האלו משתנות לאורך חיי החברה ולאורך האבולוציה שלה מבחינת שירותים, מוצרים, מטרות וכדומה.

 

טיפ 2 – מחקר מתחרים

מיתוג לעסקים לא יכול להתקיים ללא מחקר מתחרים ומחקר של השפה המיתוגית והתקשורתית של המתחרים בשוק שלכם. חבילת מיתוג שנראית כמו כל שאר השחקנים בשוק שלה, לא תשרת את המטרה שלכם.

אתם רוצים לבנות שפה מבדלת, שונה, ייחודית וזכירה – ואומר לכם משהו, זה קשה מאוד!!

זה דורש כמה מרכיבים נדירים שעליכם לשלב יחד בקדרה, כדי לקבל את התוצאה הרצויה:

אומץ – לשבור מוסכמות

דימיון – לצאת מהמקום המחשבתי הנוח

מקצועיות – יכולת ביצועית להוציא את החזון והשונות אל הפועל

כשכל אלו נמזגים יחד לתוך קערה אחת במינון הנכון, אתם יכולים להגיע למצב בו אתם בונים לחברה שלכם שפה ייחודית ושונה מהמקובל בשוק.

אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך זה של מיתוג עסקי הוא לבדוק מה המתחרים עושים ולהבין מהם קווי הדימיון בינם. אם לדוגמא אתם רואים שיש שימוש חוזר בגוון צבעים מסויים, תברחו מהמקום הזה. אם אתם רואים שיש שימוש במשפחה מסויימת של פונטים, הימנעו בשימוש בהם. איש מקצוע מנוסה ומיומן יידע לא רק לזהות את מה שדומה לכל החברות, אלא להבין מהי הדרך המקצועית והאסתטית ביותר ליצירת השוני מהן.

 

טיפ 3 – מיהם קהלי היעד שלכם?

קהלי היעד שלכם, הם אלו שבסופו של דבר יצטרכו לזכור ולאהוב את המותג שלכם, ועל כן חלק נכבד בקבלת ההחלטה לגבי המיתוג תעבור דרכם. הקפידו על ביצוע מדוייק של מחקר קהלי יעד, כדי שתוכלו לקבל תובנות ולכוון את המיתוג לכיוון הנכון.

מחקר קהלי יעד יכלול פילוחים מגוונים:

  • גיאוגרפים
  • דמוגרפים
  • פסיכולוגים
  • התנהגותיים

משרד מקצועי עם ידע וניסיון בתחום שיווק דיגיטלי, יחזיק אצלנו סט של כלים מדוייקים לפילוח של לקוחות וקהלי יעד, איתור שלהם והבנה של המניעים שיניעו אותם לפעולה. זהו אחד מהחלקים החשובים ביותר של המחקר לקראת בנייה של חבילת מיתוג מקצועית לעסקים.

פעמים רבות אנחנו רואים שלסתות של לקוחות שלנו נשמטות כשהם מבינים באמת לאיזה רזולוציה של ניתוח קהלי יעד אנחנו יודעים לרדת. היכולת שלנו להבין ולנתח נתונים קריטיים לתהליך המיתוג הם עוצמתיים ובידיים הנכונות הופכים לפוטנציאל עצום לבניית שפה ייחודית.

 

טיפ 4 – הגדרת MISSION STATEMENT

מהי המשימה של המותג שלכם? מה הוא בא לעשות בעולם הזה? מדוע אתם קמים בבוקר ועושים מה שאתם עושים?

הגדרת המשימה הזו היא בעלת חשיבות לפעילות העסקית שלכם והיא תשפיע על כל ההחלטות המיתוגיות שתקבלו בהמשך הדרך של בניית חבילת מיתוג לעסק: שם, לוגו, סלוגן, קמפיינים – כל אלו יושפעו מהגדרת המשימה שלכם.

מותגים גדולים ומוכרים הם בעלי משימה שמניעה אותם בחיי היום יום ועוברים כל הדרך מהמנכל ועד לאחרון העובדים והספקים של החברה – זהו חלק שקשה מאוד לאיש שאינו איש מקצוע להגדיר.

אתם יכולים לקבל מידע נוסף בנושא כאן

 

טיפ 5 – שמרו על שפה אחידה בכל הפלטפורמות

אחידות היא אחד מהכלים של חבילת מיתוג להפוך את המותג שלכם לזכיר ועוצמתי בקרב קהלי היעד הרלוונטיים. ברגע שתבחרו את שפת המותג שלכם, את האני מאמין שלכם, את הלוגו שלכם והצבעוניות – תלכו איתם יחד בכל הכוח.

אם בנו עבורכם שפת מותג, תקשרו אותה החוצה על פי הכוונה של משרד המיתוג. אל תשחקו עם צבעים, פונטים או לא משנה מה – אתם לא אמורים להזיז שום דבר אפילו לא אינץ' בודד לצדדים. האחידות והשפה שתעבור כחוט השני בכל החומרים שלכם – היא תהיה הניצחון האמיתי של תהליך המיתוג.

 

שטיק מדיה – חבילת מיתוג לעסק

משרד שטיק מדיה מומחה בבניית חבילות מיתוג מקצועיות לחברות ועסקים. הראייה הכוללת שלנו על תחום המיתוג והפרסום, מאפשרת לנו להעניק יעוץ מקצועי שמסייע למותגים להפוך למותגים זכירים וחזקים.

צרו קשר לקבל יעוץ מקצועי בתחום מיתוג עסקי

 

שאלות נפוצות

איך בונים אסטרטגיית מיתוג?

אסטרטגיית מיתוג נשענת על מספר צעדים מובנים שמסייעים למשרד המיתוג שלכם לנהל את התהליך בצורה חכמה ומדוייקת. אסטרטגיה נשענת על מחקר מקיף על המותג שלכם, קהל היעד שלכם והמתחרים שלכם.

איך בונים מותג עוצמתי?

מותג עוצמתי נבנה לא רק על ידי שם חזק, לוגו עוצמתי או סלוגן מדליק שכלולים בחבילת מיתוג. מותג עוצמתי הוא כל החבילה כולה מהמסד ועד הטפחות, כולל השירות שלכם, פעילות השיווק והפרסום שלכם וכמובן המוצר שאתם מוכרים ללקוחות.

מה כוללת חבילת מיתוג?

חבילת מיתוג תכלול אסטרטגיית מיתוג, מחקר מקיף, שם, סלוגן, לוגו וכמובן חומרי מיתוג נוספים כמו אתר אינטרנט, דף נחיתה, באנרים, פוסטים וכל חומר שיווקי ופרסומי אחר שתצטרכו לצורך קידום הפעילות שלכם.

למה לבחור בשטיק מדיה?

אנחנו צוות מנוסה, מסור ומקצועי עם שנות ניסיון רבות ועם שירות מנצח. מרגישים את התשוקה שלנו מהרגע שאנחנו מרימים את טלפון לשיחה שלכם, דרך הפגישה ודרך הביצוע של העבודה. צרו קשר וקבלו שירות מקצועי וצמוד לתהליך המיתוג שלכם.

 

5/5 - (9 votes)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button