Skip to content

חברה לקידום אתרים – מה ההבדל בין פעולות ONSITE לפעולות OFFSITE

חברה לקידום אתרים - מה ההבדל בין פעולות

קידום אורגני הוא תחום בתזוזה ותנועה מתמדת. העדכונים המרובים שגוגל מבצעת במנוע החיפוש לצד האפלה המוחלטת על אופן הדירוג האמיתי שעל פיו המנוע של גוגל עובד, הופכת את תחום הקידום האורגני לתחום שדורש ידע, ניסיון, מקצועיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

מכיוון שפעילות הקידום אכן הפכה למאתגרת מאוד, חברה לקידום אתרים מקצועית תבצע ניתוח שיווקי מקצועי עוד בתחילת הפרויקט על מנת לזהות מספר גורמי מפתח לפעילות הקידום:

  1. מהם המוצרים החזקים לקידום של החברה
  2. מהן מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים לקידום
  3. מה רמת החוזקה של המתחרים
  4. מיהם קהלי היעד
  5. מהם נתוני השימוש של הגולשים באתר החברה
  6. מהירות האתר
  7. חווית הגלישה באתר

ועוד נקודות רבות שישפיעו על קבלת ההחלטה טרם תחילת הקידום.

לאחר ביצוע המחקר וקבלת ההחלטות, בכל מקרה על מנת לבצע קידום אורגני למנוע החיפוש של גוגל, יש לבצע סט של פעולות שמתחלקות לשני שלבים.

קידום בתוך האתר – קידום אורגני ON SITE

קידום מחוץ לאתר – קידום אורגני OFF SITE

חברה לקידום אתרים – קידום אורגני ON SITE

הכוונה היא לפעולות שיש לבצע בתוך האתר, על מנת להקל על מנוע החיפוש של גוגל לקרוא ולסרוק את האתר, ולתת לאתר שלנו דירוג כמה שיותר גבוה ביחס למתחרים. מכיוון שחברות בניית אתרים רבות אינן מחזיקות מומחי SEO ואינן נותנות התייחסות לכל נושא הקידום האורגני של האתר והקידום שלו מול גוגל, באתרים רבים ההגדרות הראשוניות של האתר אינן נכונות, דבר המוביל לסריקה על ידי גוגל ומתן ציון איכות נמוך לאתר.

הדבר לא קורה רק לחברות קטנות אלא אפילו לחברות טכנולוגיה רבות שבונות אתרים בעשרות אלפי שח, ועדיין, פעמים רבות כל ההגדרות של האתר מבחינת קידום אורגני אינן נכונות ולמעשה פוגעות בציון האתר. היום הראייה אמורה להיות רחבה יותר ומשרד שיווק באינטרנט אמור לדעת לתכלל את כל הגורמים בכפיפה אחת על מנת לקבל החלטות נבונות עבור החברה שלכם.

אז מהם הגורמים שאותם תרצו לוודא כשאתם שוכרים שירותים של חברה לקידום אתרים על האתר שלכם? נמנה מספר גורמים משמעותיים:

מהירות אתר –

למהירות שבה האתר שלכם נטען לגולשים יש השפעה עצומה על ציון האיכות שלכם מול גוגל. מה הסיבה לכך? אתרים איטיים גורמים לחווית גלישה רעה, לזמן גלישה נמוך באתר ולמעבר לתוצאות חיפוש אחרות. מכיוון שגוגל רוצה שהתוצאה הראשונה בגוגל תהיה הטובה ביותר עבור הגולש, היא מענישה אתרים עם חווית גלישה גרועה, וכחלק מכך אתר שנטען באיטיות וקשה לגלוש בו.

רוצים לדעת מהי מהירות האתר שלכם? לינק לבדיקת מהירות האתר

 

תוכן –

לתוכן יש את המשקל הגדול ביותר על תוצאות החיפוש של גוגל. המנוע של גוגל יודע לזהות תוכן איכותי שמועיל לגולשים ומביא לזמן גלישה גבוה באתר ולאחוזי מעורבות גבוהים. תוכן הוא המלך כבר זמן רב אבל חשוב מאוד שתקפידו על כך שהאתר שלכם עולה עם תכנים איכותיים שעונים באמת למה שהגולש מחפש ורוצה לקרוא. אם נניח ל רגע את הציון של גוגל – הרי תוכן איכותי גם יגרום לגולשים שלכם להנות יותר מהתוכן שלכם, להעריך את המותג שלכם ואפילו לפנות אליכם ולהפוך ללקוחות.

קישורים למדיה החברתית –

שמרו על שיתופים מהמדיה החברתית לאתר שלכם, על ידי כך שתטמיעו באתר כלים לשיתוף מתוך האתר שלכם. בנוסף, שלחו תנועה מהמדיה החברתית תאתר שלכם על ידי פעילות בקבוצות, פרסום וקידום של הפוסטים שלכם ועוד שלל פעילויות במסגרת שיווק באינטרנט.

מבנה URL

חשוב לשמור על מבנה URL קצר, מובן ולא מפחיד לגולש (מכירים את זה שאתם מעתיקים URL בעברית והוא הופך לכתובת ארוכה עם אחוזים סימני קריאה וסמיילים עצובים??). מבנה הURL מוגדר עוד בזמן בניית האתר וצריך להקפיד שיהיה בנוי כהלכה כדי שלגוגל יהיה קל לקרוא את האתר שלכם.

תגיות H1 + H2

תגיות אלו יוצרות את ההיררכיה במבנה העמוד בתוך האתר ומקלה על גוגל להבין מה המבנה של התוכן שבניתם. בפעמים רבות אנחנו מוצאים אתרים שמגיעים אלינו כשמקום הגדרה ברורה של H1 יש להם שם צרור של ביטויים ומילים, כאילו מישהו הגדיר שם את כל מונחי החיפוש שהוא רצה לקדם.

תגית H1 היא התגית הראשית ומופיעה פעם אחת בעמוד. H2 הן כותרות המשנה של המאמר. ישנן גם תגיות נוספות H3-H6 אבל לרוב לא משתמשים בהן ויש להן השפעה פחותה על האתר שלכם.

הקפידו לבנות את ההיררכיה של העמודים כמו שצריך כי הגורם הזה משפיע מאוד על האופן שבו גוגל תסרוק את העמוד ואת הביטויים הנכונים לקידום העסק.

חברה לקידום אתרים – קידום אורגני OFF SITE

העבודה שלכם מחוץ לאתר כוללת שני גורמים משמעותיים:

  1. כוח קישורים חזקים שמפנים לאתר שלכם
  2. תנועה לאתר מהמדיה החברתית ומקמפיינים.

גוגל למעשה נותנת דירוג איכות לכל אתר ואחד הדברים המשפיעים על הציון שלכם יהיה כוח האתרים שמפנים לאתר שלכם בתור קישורים. מה זה קישור לאתר?

חברות לקידום אתרים מקפידות לבנות לאתרים שאותן הן מקדמות, תנועה מתוך אתרים אחרים, כמו למשל לקנות כתבת תוכן בוואלה או YNET, ומתוך הכתבה הזו להוציא לינק לתוך האתר. אם לדוגמא אני רוצה לקדם את הביטוי פרסום בגוגל, ואני עושה כתבה בגיקטיים על החברה שלנו והשירותים שלה, ואז אני שם מילה במאמר עם הביטוי פרסום בגוגל ומכווין לאתר של שטיק מדיה, אז למעשה התהליך שגוגל קולטת הוא:

אתר גיקטיים אתר חזק — האתר מציג את הביטוי פרסום בגוגל – האתר מקשר את הביטוי פרסום בגוגל לאתר של שטיק מדיה.

דרך אגב, באמת עשינו מאמר כזה באתר גיקטיים בנושא של "רוצים להעלות את ה-ROI? הנה 9 טיפים לניהול פעילות שיווקית מנצחת"

תנועה מהמדיה החברתית ומקמפיינים לתוך האתר היא גם חשובה, אך חשוב גם לזכור שיש לדאוג שזמן הגלישה באתר יהיה גבוה והבאונס רייט (אחוז הנטישה) יהיה קטן ככל האפשר. מה הסיבה לכך? שוב, גוגל רוצה לדעת שהגולשים נהנים מהתוכן שאתם מציגים להם ושהוא רלוונטי להם, ועל כן היא יודעת שברגע שגולשים מבקרים זמן רב באתר ומבקרים בעמודים רבים, התוכן בדף הוא לרוב איכותי ומקבל ציון טוב יותר.

חברה לקידום אתרים – שטיק מדיה

שטיק מדיה – משרד שיווק באינטרנט מקצועי שמתמחה במתן שירותי קידום אורגני – קידום SEO לחברות וארגונים שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסא ורוצים לנצח את המתחרים שלהם. הצוות שלנו מחזיק בשנות ניסיון רבות, ולצד מומחי שיווק באינטרנט במשרד, אנחנו יודעים לבנות תוכנית קידום אורגני מנצחת לחברה שלכם.

למה לשים לב כשאתם בוחרים חברה לקידום אורגני?

5/5 - (1 vote)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button