Skip to content

חברות מיתוג מובילות בישראל – 3 דרכים לזהות משרד מיתוג מקצועי

חברות מיתוג מובילות בישראל – 3 דרכים לזהות משרד מיתוג מקצועי

חברות מיתוג מובילות בישראל מהוות את ההבדל בין חברה עם שפה מיתוגית מנצחת לבין חברות שיש להם שפה מיתוגית לא זכירה, חלשה ואחת שתיטמע בסביבה העסקית ללא לייצר שונות ובידול.

אז מהו הDNA שקיים בחברות אלו?

מה מבדל אותן משאר המתחרות בשוק?

ואיך תוכלו לזהות חברות אלו ולבחור בחברה הנכונה להוביל אתכם בתהליך המיתוג העסקי?

בתהליך מיתוג לעסקים, מקצועי, ידע הוא כוח עצום ובמאמר זה תוכלו לקבל מספר נקודות מבט מעניינות ומועילות לתהליך המיתוג בחברה שלכם.

טיפ 1 – רמה מקצועית  

תיק העבודות של משרד המיתוג שאתם בודקים, הוא אחד מהכלים העיקריים להתרשם מהרמה המקצועית של משרד המיתוג, של הקווים המנחים, היכולות, השפה וההתאמה לערכים ולשפה שהמותג רוצה לשדר.

רמה מקצועית היא לא רק ניסיון. רמה מקצועית היא פונקציה של עשייה, למידה, יכולת אינטלקטואלית ויכולת פרקטית להוציא רעיונות לא הפועל וברמה גבוהה ובלתי מתפשרת. חברות מיתוג מובילות בישראל עובדות כל הזמן על שיפור הרמה המקצועית של המשרד.

רמה מקצועית גבוהה תאפשר לכם להיות גמישים יותר, להוציא אל הפועל רעיונות וקווים עיצובים ברמה גבוהה יותר, שתסייע לכם להעביר את המסר ואת האני מאמין של המותג שלכם. שוחחו עם המעצב או המעצבת שינהלו את התקשורת אתכם. בדקו שיש לכם איתם קשר טוב ואתם מבינים כי הם יודעים על מה הם מדברים.

טיפ 2  – יצירתיות  

יצירתיות היא כמובן אחד מאבני היסוד של חברות מיתוג מובילות בישראל ובעולם כולו. וזה לא מובן מאליו בכלל. מעצב יכול להיות עם 50 שנות ניסיון ו100 תארים, אבל יצירתיות זה משהו שמאוד קשה לאמץ ולסגל לעצמך.

יצירתיות אינה נמדדת רק בעבודות מוקצנות, או סופר מורכבות, אלא לטעמי דווקא בפרטים הקטנים וביכולת לעצב אלמנט אחד או מספר אלמנטים בודדים, ושכל אחד מהם יראה מושלם. ואני רוצה דווקא לתת דוגמא ליצירתיות מתחום אחר לגמרי של קידום אורגני.

קידום אורגני הוא למעשה השפעה על מנוע החיפוש של גוגל כדי למקם את תוצאות החיפוש שלכם במקום גבוה לעומת המתחרים. אז מעבר לכל הפעולות המובנות מאליהן של קניית קישורים או כתיבת מאמרים, ישנן שיטות יצירתיות ועגלגלות לייצר כוח ולהשפיע על גוגל בזמן סריקת האתר שלכם.

כמו למשל, תוצאת החיפוש הזו של שטיק מדיה, היחידה עם כוכבים בתוצאות החיפוש האורגניות, לעומת כל החברות המתחרות בשוק.
דירוג כוכבים לשיפור CTRבתחום של מיתוג לחברות, היצירתיות תתבטא ביכולת למצוא פתרונות מעניינים ובפשוטים, בקבלת החלטות תוך כדי תנועה, ביציאה מהקופסא ובעזרת האני מאמין של החברה על ידי סמליל או פונט פשוט וזכיר ככל האפשר.

 

טיפ 3 – מומחיות בשיווק ופרסום  

לראייתי, תהליך מיתוג שלא לוקח בחשבון את האסטרטגיה העסקית של המותג, ואת השאיפות של המותג מבחינת מכירות, שיווק ופרסום, מפספס חלק עצום ממהות תהליך המיתוג.

הבנה באסטרטגיה שיווקית ובכלי שיווק ופרסום הן חלק בלתי נפרד מפעילות של חברות מיתוג מובילות בישראל, ולא בכדי. יכול להיות לכם את השפה המיתוגית הכי מפציצה, איכותית ומדוייקת בעולם, אבל אם לא תדעו מה לעשות איתה אחרי זה בשביל הפרסום – זה יהיה פספוס עצום.

שטיק מדיה מתמחה לא רק בתהליך המיתוג אלא בראייה אסטרטגית צופה פני עתיד על הקמפיינים של המותג והדרכים הנכונות עבורו לייצר אימפקט גדול יותר על קהל היעד, כדי לבנות את המותג בעיני הצרכנים.

וזה לא פשוט כלל. הצרכנים כיום הם קשים, בלתי מרוכזים וניתנים לנענוע בשניות בודדות. קשה מאוד לתפוס את הקשב של צרכן ועל אחת כמה וכמה לגרום לו לזכור את השם שלכם ואת המותג שלכם, ולקשר אותו עם ערכים חיוביים בהם מתהדרת החברה שלכם.

בדקו כי משרד המיתוג שאתם מראיינים הוא בעל ידע בשיווק ופרסום – לא רק ידע תיאורטי אלא ידע מעשי ופרקטי. משרדי מיתוג רבים עובדים עם פרילנסרים, והמשמעות של זה היא שהם לא באמת יודעים לתת לכם את היעוץ שהחברה שלכם תצטרך, בשביל לקבל החלטה צופה פני עתיד.

 

מאמרים נוספים שיתנו לכם ערך ויעשירו את הידע שלכם:

קראו טיפים ממוקדים לתחום קידום ממומן בגוגל שיעזרו לכם מאוד להבין מהי הדרך הנכונה לייצר תוצאות מהקמפיינים שלכם.

איך בוחרים חברה לקידום אתרים? מהם הפרמטרים החשובים ביותר בבחירה של ספק לבניית אתר?

על הקשר בין מיתוג, שיווק בפייסבוק והמותג שלכם (רמז: יש קשר הדוק)

 

האם יש נקודות נוספות שכדאי לבדוק לפני כניסה לתהליך של מיתוג עסקי?

החיבור שלכם לאנשי הצוות שינהלו את התהליך הוא חשוב ביותר. אחד מהדברים העיקרים שאתם רוצים לוודא, אחרי שאתם סגורים לחלוטין על היכולות המקצועיות של המשרד, הוא הנושא של כימיה ויכולת עבודה משותפת עם אנשי המקצוע של המשרד.

בואו נשים את האמת על השולחן, תהליך של מיתוג עסקי לחברות כולל שיחות ומחשבות משני הצדדים, כאשר הלקוח מצידו צריך לספר על החזון, המטרה, האני מאמין והערכים שהמותג שלו מציג ומביא לשולחן, וכמובן על המוצר והפתרון של החברה.

חברת המיתוג מהצד השני, צריכה לעבד את המידע ולבצע תהליך של מחקר ולמידה לגבי המותג, השפה, הסביבה, הרצונות והערכים שהמותג יציג. תהליך זה הינו קריטי להבנה של המותג ולבניית שפה עיצובית שתישאר עדכנית למשך זמן רב ותייצג את הרוח האמיתית של המותג.

לעיתים קורה שהכיוונים המוצגים על ידי המשרד נראים לא מובנים ללקוח, וזה מצב טבעי שקורה בחלק מהמקרים. על כן, הכימיה בין אנשי הצוות היא חשובה ביותר. הפידבקים המקצועיים והכיוונים האסתטיים שינתנו על ידי אנשי המיתוג בתהליך של מיתוג עסקי, הם אלו שיהפכו את השפה לשפה מנצחת, עוצמתית וזכירה.

כשאנחנו בשטיק מדיה מנהלים תהליך של מיתוג, אנחנו מקדישים מחשבה רבה לנושא המחקר והאנליזה וכמובן רק לאחר מכן ניגשים לתהליך העיצוב. כך אנחנו יכולים לוודא כי הכיוון המיתוגי שיוצג על ידינו יהיה נכון ומדוייק וישרת את הלקוח בצורה המיטבית.

ניתן לוודא את נקודה זו בצורה יחסית פשוטה, בקשו להיפגש עם אנשי המקצוע במשרד ועם אנשים שאמורים ללוות אתכם יד ביד בזמן תהליך המיתוג. אל תסתפקו בפגישה רק עם אנשי המכירות והשירות אלא בקשו להיפגש עם המעצבים שיעבדו יחד איתכם על תהליך המיתוג.

 

שטיק מדיה – חברות מיתוג מובילות בישראל

מיתוג עסקי הוא תהליך עמוק ומרתק שחברות עוברות בדרך כלל בתחילת חייהן. אנו ניגשים לכל פרויקט כאתגר חדש, ייחודי ומעניין ונכנסים לפרויקט במוח נקי ובמבט צופה עתיד, על מנת לבנות שפה מיתוגית זכירה, עוצמתית ומדויקת לחברות וארגונים בישראל.

צרו קשר עם מומחי המיתוג שלנו לקבל יעוץ אישי למיתוג חברה שלכם.

 

שאלות נפוצות

איך בוחרים חברת מיתוג מקצועית?

במאמר תוכלו למצוא מספר דרכים לבדוק את משרד המיתוג איתו אתם נפגשים. קחו בחשבון שמעבר לרמה המקצועית ולניסיון, חשוב לבדוק את היכולת של המשרד לתת שירות וזמינות שיסייעו לכם לנהל את התהליך ברמה גבוהה.

מהם השלבים לתהליך המיתוג?

השלבים של תהליך המיתוג משתנים לחברה לחברה, אך ישנם מספר דברים בסיסיים שרלוונטיים לכל החברות: ביצוע מחקר, ביצוע אפיון מקצועי, בחירת שם, סלוגן, עיצוב לוגו ועיצוב של חומרים שיווקיים רלוונטיים לפעילות המותג.

למה לבחור בשטיק מדיה?

המשרד שלנו מעניק שירות מקצועי ויצירתי, לצד שירות חסר פשרות, כל זאת כדי שתוכלו לעמוד בסוף התהליך עם מותג חזק ועוצמתי. הצוות שלנו יקדיש את מירב מרצו לעמידה במטרות שלכם ולבנייה של שפה איכותית וזכירה.

מה מאפיין חברות מיתוג מובילות בישראל?

3 דברים עיקריים מאפיינים חברות מיתוג מובילות: מקצועיות, יצירתיות וידע בשיווק ופרסום. הידע בשיווק ופרסום הוא קריטי, כי תהליך המיתוג לא מבוצע בוואקום אלא הוא חלק מהפעילות הכוללת של המותג בכל החזיתות, גם לאחר סיום תהליך המיתוג.

5/5 - (20 votes)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button