Skip to content

חברת פרסום – חמישה דגשים לבחירת חברת פרסום

5 טיפים לפני שבוחרים חברת פרסום לעסקים

לא משנה אם יש לכם עסק חדש שנמצא בהקמה או עסק קיים שרוצה לגדול ולשפר את המחזור העסקי שלו, אני מתאר לעצמי שהתחבטתם בשאלה לגבי בחירת חברת פרסום. בעולם של היום שיווק הוא הכל, וגם אם המוצר או השירות שלכם ממש, אבל ממש טובים, ללא שיווק נכון לא תצליחו להביא אותו לחשיפה נכונה בקרב קהלי היעד הרלוונטיים למותג שלכם. על כן הבחירה במשרד פרסום הפכה לקריטית במיוחד וטריקית במיוחד.

חשבו על זה – האם יש חסמי כניסה כלשהם בהקמת חברת פרסום?
מי יכול להקים חברת פרסום וללכת למכור לעסקים את שירותיו?

 

התשובה- כל אחד. ממש כל אחד. מספיק שיש לכם משקפיים ולפטופ, ואתם יכולים ללכת לשווק את עצמכם בתור מומחים לפרסום ושיווק. אין חסמי כניסה, אין מבחנים או הסמכות, אין לשכה ואין רגולציה.

וזה יוצר בעיה.

 

ובניגוד למה שאנשים רבים חושבים, זה יוצר בעיה לא רק לעסקים קטנים, אלא גם לחברות ענק.

 

הדבר בעיקר בא לידי ביטוי בחברות של שיווק באינטרנט, שצצו כפטריות אחרי הגשם בשנים האחרונות ואיתם גם באו עקיצות, שירות גרוע ופשוט רשלנות שיצרו חוסר אמון כלפי החברות בתחום.

 

מכיוון שלא התכנסנו כדי לבכות על מר גורלנו ועל הרמה ההולכת ויורדת של משרדי הפרסום, ובעיקר אלו שעוסקים בפרסום עסקים באינטרנט – בואו ניגש ישר לעבודה, נפשיל שרוולים וניתן 5 אלמנטים מרכזיים בבחירה של חברת פרסום לעסקים.

 

כל הנקודות הן נקודות קריטיות וחשובות שיעשו לכם סדר בבלאגן, אך אם זאת כמובן ישנן נקודות נוספות שכדאי לכם לבדוק לפני שאתם נכנסים להתקשרות הבאה שלכם.

 

5 נקודות עיקריות לפני סגירת חוזה עם חברת פרסום לעסקים

  1. בקשו לדבר עם ממליצים

    אמנם זה לא הדבר הראשון שתבדקו מהמשרד שאתם בוחנים, אבל עדיין זו נקודה חשובה מאין כמוה ואל תצאו לעבודה בלעדיה. 

    אנחנו ממליצים אף להקשות ולבקש לשוחח עם לקוחות שרצים ועובדים עם החברה לפחות שנה, אם לא יותר, כדי לראות האם החברה יודעת לתת שירות לאורך זמן, או שהיא נותנת שירות רק בהתחלה ולאחר מכן כשאתם כבר פחות מעניינים או פחות טריים- נוטשים אתכם לאנחות.

    תקפידו לבקש המלצות מתחומים שאתם הולכים להעסיק את משרד הפרסום הבא שלכם. כך למשל, אם אתם צריכים לנהל קמפיין פרסום בגוגל, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שבנו לו אתר אינטרנט או הפיקו לו סרטון וידאו. אם אתם נכנסים למהלך של שיווק בפייסבוק, אל תסתפקו בהמלצה של לקוח שעשו לו קמפיין יוטיוב.

  2. האם חברת פרסום שלכם יכולה לתת לכם פתרון הוליסטי לצרכי הפרסום שלכם?

    אם לדוגמא נפגשתם עם משרד שמתמחה אך ורק ברכש מדיה, קחו בחשבון שלרוב הידע שלהם בנושאים של שיווק באינטרנט יהיה מזערי ולא רלוונטי. במקרה הזה תצטרכו להתפלל טוב טוב שהספק החיצוני שהם מפעילים הוא לא מהזולים והם לא מחפשים רק לגזור עליכם קופון.

    אם אתם מחפשים חברה לקידום אתרים, תבדקו האם היא יכולה לתת לכם פתרון גם לנושא של שיווק בפייסבוק. אם אתם לוקחים חברה לניהול פעילות אינסטגרם, בדקו האם הם יכולים לתת לכם ערך מוסף גם בניהול קמפיינים ביוטיוב.

    הראייה עולם בעולם שיווק באינטרנט היא ראייה הוליסטית מקיפה, ואתם לא יכולים לפעול רק בפלטפורמה אחת בלי לשים לב ודגש לשאר הכלים העומדים לרשותכם. חברת פרסום מקצועית תדע להעניק לכם שירות הוליסטי ופתרון למגוון אתגרים שהגדרתם בתוכנית העסקית שלכם.

  3. איך האינטראקציה עם חברת הפרסום שאתם הולכים לעבוד איתה?

    האם נעים לכם לעבוד עם האנשים שמהווים את הצוות של חברת הפרסום שנפגשתם איתה? האם הם יודעים לנהל לקוחות ותקשורת מול לקוחות? האם הם מתייחסים אליכם בצורה נעימה וזמינים לכם מתי שאתם צריכים אותם? כמובן חלק מהשאלות האלו יקבלו מענה רק לאחר שכבר תבצעו את הבחירה, אבל עדיין רושם ראשוני הוא חשוב מאוד.

    חשוב לבדוק מיהו איש הקשר מולו אתם הולכים לעבוד, ולא להסתפק בפגישה עם איש המכירות של החברה. בואו נדבר בכנות, אנשי מכירות הם לרוב אנשים חביבים ותקשורתיים וזה לא תמיד מעיד על הצוות שאליו עוברת העבודה בתחילת הפרויקט.

  4. אל תחתמו לשנה
    אל תפלו בנקודה הזו.
    שלא תבינו לא נכון, אני לא נגד התקשרות של שנה, אבל רק אחרי תקופת ניסיון של מספר חודשים. תנו לעצמכם לרוץ כמה חודשים עם חברת פרסום שבחרתם, תבדקו שהתקשורת טובה והשירות לשביעות רצונכם. לעסקים חשובה מאוד ההתקשרות לשנה כי זה נותן ראש שקט להתעסק בקידום הפרויקט, אך מצד שני יש חברות שמנצלות את ההסכמים הכובלים לשנה ולא מספקות את הסחורה שתביא אתכם להצלחה.
  5. האם הנכסים שתבנו שייכים לכם או למשרד?

    במסגרת פעילות של קידום אתרים או פרסום בגוגל, וגם שיווק בפייסבוק לדוגמא, נבנים בפעמים רבות נכסים דיגיטלים שנועדו לשרת את המותג שלכם. לא משנה אם מדובר באתר אינטרנט, חשבון גוגל ביזנס או חשבון לניהול מודעות בפייסבוק, חשוב שתקפידו כי הנכס שייך לכם ויעמוד לרשותכם בעתיד.

    (דרך אגב, אם אין לכם חשבון של גוגל ביזנס, אתם יכולים לפתוח אחד כאן)

    במקרים רבים אנו מקבלים לקוחות שאין להם שליטה על חשבונות הפרסום שלהם, ואין להם יכולת למסור מידע על הפעילות שלהם בעבר ועל התוצאות שהיו מקבלים מכל פלטפורמה. זה למעשה אומר שאתם מתחילים לעבוד כל פעם מ-0, ולא מנצלים את הכוח האמיתי של הפלטפורמה – היכולת לבצע אופטימיזציה שוטפת לקמפיינים.

 

נקודה אישית – נכוויתם? אל תאמרו נואש

כפי שכתבנו בהתחלה בקצרה, בגלל אי קיום ברגולציה וחסמי כניסה נמוכים מאוד, הפך תחום השיווק והפרסום למערב פרוע של ממש. איש הטוב בעיניו יעשה, אנשים מוכרים שקרים וחתולים בשק ובסוף מי שנפגע מזה בעיקר זה הלקוח. אם נכוויתם ונפלתם על חברת פרסום שלא עשתה עבודתה נאמנה – אל תאמרו נואש.

 

פרסום עסקים הוא תחום חשוב מאין כמותו ובמקרים רבים פעילות הפרסום שלכם היא שתקבע האם העסק שלכם יצליח להמריא או ימשיך להתבוסס בביצה עם שאר המתחרים. גם אם נכוויתם, תעצרו ותחפשו משרד אחר, השתמשו בניסיון שצברתם כדי לדעת מה לשאול ומה לבדוק, ואל תעבדו עם חאפרים!

 

אחת מהצרות הקשות של התחום היא אותם ספקים שמבטיחים חלומות על הצלחות במחירים נמוכים. זה לא הגיוני, לא קורה ובסופו של דבר מבזבז לכם זמן וכסף וכמובן פוגע במוטיבציה להמשך הדרך.

 

חברת פרסום לעסקים – שטיק מדיה

אנחנו מביאים לשולחן גישה שונה ומתקדמת בעולם השיווק.

לא הסכמים כובלים ולא הבטחות שווא.

הצוות שלנו הוא צוות של אנשי מקצוע מנוסים שעובדים קשה כדי להביא תוצאות לעסק שלכם ולסייע לכם להגשים את החזון העסקי שלכם.

אם אתם מחפשים משרד פרסום איכותי, אמין ומקצועי, דברו איתנו!

בואו נעשה שטיק!

שאלות נפוצות על חברת פרסום

איך בוחרים חברת פרסום?

הבחירה של חברת פרסום צריכה להישען על מספר גרומים עיקריים: ניסיון המשרד, המלצות רלוונטיות ועדכניות, צוות המשרד, רמה מקצועית של המשרד, תחושה מצוות הניהול של הפרויקט וכמובן צורת העבודה בה מתנהל המשרד ברמה התפעולית.

איך מודדים את ההצלחה של חברת פרסום?

המדידה של חברת פרסום חייבת להיעשות באמצעות מספרים ודוחות ברורים ושקופים, חברת פרסום מקצועית מגדירה יחד עם הלקוח מטרות כדי שתוכלו לבדוק את עצמכם מול היעדים לכל אורך פעילות הפרסום.

איך תדעו שלא מערבבים אתכם?

קשה מאוד. ניתן לקבוע באופן ברור כי פערי הידע העצומים בין החברה לבין הספק, המחסור ברגולוציה וחסמי כניסה וחוסר הידע הניהולי והתפעולי של רוב חברות הפרסום, מקשים על בחירה של חברה אמינה ואיכותית. המשרד שלנו עמוס בהמלצות – כי אנחנו נותנים את הלב והנשמה בכל פרויקט, כדי שהלקוח יצליח לעמוד במטרותיו.

האם כדאי לפרסם בדיגיטל או באוף ליין?

שאלה זו נקבעת על פי המוצר, השירות, המחיר וכמובן התקציב של החברה. פרסום באוף ליין הוא יקר משמעותית וקשה הרבה יורת למדידה. קשה לראות מצב כיום שיש חברה שתפרסם אך ורק באוף ליין ללא שימוש בשיווק באינטרנט.

5/5 - (4 votes)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button