Skip to content

פרסום בטיק טוק – 7 אבני יסוד שאתם חייבים להכיר

פרסום בטיק טוק – 7 אבני יסוד שאתם חייבים להכיר 1

פרסום בטיק טוק הפך בשנה האחרונה לדרך מרכזית מאוד להגעה אל קהל היעד הרצוי למותגים וחברות, במיוחד אם קהל היעד שלכם הם צעירים ובני נוער. פלטפורמה זו, שהפכה בשנת 2020 להיות הרשת החברתית הפופולרית ביותר עם מעל 800 מיליון הורדות בשנה, מהווה שטח פרסום אפקטיבי מאוד שלחברות ומותגים כדאי לדעת איך לנצל אותו לטובתם

טיק טוק ממשיכה לגדול ולהתפתח בתור רשת חברתית ועם גדילה זו גם מגיעים אליה יותר ויותר חברות ומפרסמים המבקשים לדחוף ולקדם את המוצר או השירות שלהם. תופעה זו מתרחשת בשל הסיבה שפלטפורמה זו מעודדת יצירת קשר עם הקהל וכך ניתן להגיע אל קהל היעד בצורה מאוד אפקטיבית.

כשמתכננים אסטרטגיית פרסום ושיווק ברשתות חברתיות, בין אם זה שיווק בפייסבוק, שיווק באינסטגרם או בכל רשת חברתית אחרת, חשוב לזכור שיש להתאים את המסר לפלטפורמה וכשמדברים על פרסום בטיק טוק, אין זה שונה.

לכן, לפני שאתם מתחילים ליצור פרסומות ולפרסם אותן לקהל היעד שלכם, חשוב מאוד שתלמדו היטב את הפלטפורמה כדי שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי.

כדי לעזור לכם, הכנו עבורכם מאמר על פרסום בטיק טוק במטרה ללמוד איך לבצע פרסום אפקטיבי. הכנו עבורכם 7 אבני יסוד מרכזיות שעליכם להכיר כדי לבצע פרסום בטיק טוק בצורה אפקטיבית וחזקה.

אז קדימה – בואו נתחיל.

צרו טיק טוק ולא פרסומות

שלא כמו בפייסבוק או אינסטגרם, הפרסום בטיק טוק הוא שונה לגמרי.

בשאר הרשתות החברתיות, אומנם הייתם צריכים להתאים את המסר לפלטפורמה אך רשת חברתית זו היא שונה ממה שאתם מכירים.

באמצעות יצירה של טיק טוק שהוא פרסומת ולא פרסומת שהיא טיק טוק, תוכלו להגיע אל קהל היעד הרצוי לכם באופן אפקטיבי מבלי שיתעלמו לגמרי מהפרסומת שלכם כי היא לא תואמת את הפלטפורמה. התוכן האורגני עובד חזק מאוד בפלטפורמה זו וככל שהתוכן האורגני שלכם יהיה טוב יותר, תוכלו לייצר יותר עניין אתל הקהל שלכם.

צילום לאורך זו הדרך הנכונה

טיק טוק מטבעה היא פלטפורמה אנכית ולכן צילום לאורך היא הדרך הנכונה והטובה ביותר לפרסם את המודעות שלכם. חשוב מאוד לקחת בחשבון את מפרט המודעות של הפלטפורמה. היעזרו בו כדי להבין מהם הממדים הנכונים והטובים ביותר עבור המודעה שלכם.

פורמט וידאו 9:16 הוא האידיאלי ביותר עבור פרסום בטיק טוק.

פתיחה סוחפת

הקשב והריכוז בימים אלו, הוא לא מה שהיה פעם ובני הנוער והצעירים סובלים מכך יותר מאשר המבוגרים. כל זה תודות לעולם המיידי שלנו ולמסרים שמגיעים אלינו מכל כיוון וכל הזמן.

לכן, כשאתם מבצעים פנייה אל קהל היעד שלכם, אתם חייבים שהיא תהייה מעניינת כדי לתפוס את תשומת ליבם של הצופים.

דרך קלה ומרכזית לעשות זאת היא באמצעות פתיחה סוחפת או ויז'ואל מרהיב שימשכו ברגע את תשומת ליבם של הצופים וכך הסיכוי שהם ימשיכו לצפות וליצור אינטראקציה עם הפרסומת, המותג והמוצר שלכם – גדל משמעותית.

שימוש במוסיקה

טיק טוק היא רשת חברתית המושתתת על שימוש במוסיקה ובמידה ולא תשלבו מוסיקה במודעה שלכם, אנשים פשוט יחלפו על פניה מבלי ליצור שום אינטראקציה.

שימוש במוסיקה הנכונה שתלווה את המודעה שלכם, בשילוב עם התייחסות למוסיקה המתאימה לקהל היעד שלכם, תיצור עבורכם אינטראקציה אפקטיבית וטובה יותר.

שמרו על זה קצר

כבר הזכרנו קודם שהריכוז והקשב של בני האדם הוא קצר מאי פעם וגם אם הצלחתם לתפוס את תשומת ליבם, עכשיו המטרה שלכם היא לשמור אותם מרוכזים במודעה שלכם.

אם תיצרו טיק טוק ארוך, בשלב מסוים הצופים ימשיכו הלאה ולא יראו את הסרטון במלואו. לכן, חשוב לשמור על סרטון המודעה שלכם קצר ולעניין (פחות מדקה), ויזואלי ככל האפשר ומעניין.

כמו כן, מחקרים על תנועות הגולשים הראו שסרטונים באורך של 10-30 שניות, הצליחו להשיג יותר אינטראקציה מאשר סרטונים ארוכים יותר.

פרסום בטיק טוק

טרנדים

הסרטונים הקצרים המשלבים ריקוד או אתגר כלשהו, הם הפופולריים ביותר והם אלו שמגיעים אל קהל היעד הגדול ביותר. לכן, כדי להגיע אל קהל היעד הרצוי לכם, אתם צריכים לרכב על גל הטרנדים הפופולריים ובתוכם לשלב באופן אלגנטי את המסר והמוצר שלכם.

בדקו מהם האתגרים והטרנדים בהם צופים קהלי היעד שלכם וכך תוכלו לדעת איך ליצור טיק טוק שיגיע אליהם ושאיתו הם יצרו אינטראקציה. בשימוש בטרנדים אלו, אתם יכולים להגיע אל קהל יעד איכותי יותר ובכך לעקוף בסיבוב את המתחרים שלכם.

טרנדים הם עניין דינמי ומשתנה ולכן אתם חייבים להיות עם היד על הדופק בכל הקשור לנושא זה. אל תפסיקו לחקור את הפלטפורמה כדי להיות מעודכנים בדברים החמים ביותר וכך תוכלו ליצור אינטראקציה טובה ועמוקה יותר עם קהל היעד הרצוי לכם.

תחשבו כמו טיקטוקרים

אם בעבר, החברות הגדולות ובעלי הכוח היו מובילי הדעה, היום כל מה שצריך כדי להיות כזה הוא כמה מאות עוקבים בטיק טוק שבמהרה יהפכו להיות כמה אלפים.

החברות הגדולות כבר לא נתפסות כמובילות דעה וכקובעות הטרנדים והן נעזרות באנשי הרשתות החברתיות כדי לקדם את המוצר והמותג שלהם.

לכן, אם תציגו עצמכם בתור חברה או מותג, חומות ההגנה של קהל היעד שלכם יעלו במהרה ולא תצליחו להגיע אליו. אתם צריכים לחשוב כמו טיקטוקרים ולהציג את התוכן שלכם כמשתמשים מן המניין.

כדי לדעת האם התוכן שלכם עובד, היעזרו בכלים האנליטיים של הפלטפורמה כדי לדעת מה עובד טוב ומה עובד פחות טוב ושפרו את הדורש שיפור בכדי להגיע אל קהל היעד שלכם בצורה אפקטיבית יותר וכדי להגדיל את האפקטיביות של המודעות שלכם.

פרסום בטיק טוק – שטיק מדיה

שיווק באינטרנט מכיל בתוכו המון עולמות שונים שאחד מהם הוא שיווק ברשתות חברתיות הכולל פרסום בטיק טוק ואנחנו יודעים כמה פלטפורמה זו חשובה. שיווק בטיק טוק הוא חלק משיווק ברשתות חברתיות הכולל גם שיווק בפייסבוק, קידום באינסטגרם, שיווק ביוטיוב ועוד.

בשנה האחרונה יצרנו, יחד עם ארגון הנשים נעמת, את אחד ממהלכי הטיק טוק הוויראליים ביותר בישראל בצירוף ההשאטג #אשתהשנהשלי.

לחצו על הלינק כדי להיכנס אל עמוד הטיק טוק של נעמת ולצפות בקמפיין שיצרנו, וכמובן פנו אלינו לבניית תוכנית פרסום ממוקדת הצלחה בטיק טוק.

דירוג

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button