Skip to content

קידום אורגני לחברות – 7 דגשים קריטיים לפני בניית אתר אינטרנט חדש

קידום אורגני לחברות – 7 דגשים קריטיים לפני בניית אתר אינטרנט חדש

קידום אורגני לחברות מהווה חלק משמעותי מפעולות הקידום ומיצירת ההכנסות עבור חברות רבות מתחומים מגוונים. קידום אורגני הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהצלחה של אתר וחשוב מאוד כמובן לדעת לנהל את התהליך ביד רמה ובצורה מקצועית.

קידום אורגני בגוגל, כשמבוצע כהלכה, הוא זה שיגרום לאתר שלכם לעלות שלב שלב במעלה סולם הרלוונטיות של גוגל והוא זה שיגרום ליותר ויותר גולשים להיחשף ובסופו של דבר, להיכנס אל האתר שלכם.

אחת הבעיות שיכולות לצוץ בקידום אורגני לחברות היא במעבר של החברה לאתר חדש. כשזה קורה, הרבה פעמים האתר החדש מקבל דירוג נמוך יותר מאשר האתר הישן של החברה עקב כך שחברות לבניית אתרים לא יודעות איך לנהל את הפרויקט כהלכה, וזה גורם לכך שחלק מהעבודה הקשה שעשיתם באתר הישן, תרד לטמיון.

זה לא חייב להיות כך. אין שום סיבה שתאבדו את הדירוג שעבדתם כל כך קשה בשבילו וששילמתם עליו ערמות של כסף, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

המציאות העצובה והקשה היא, שרובן המוחלט של חברות לבניית אתרים לא מתייחסות כלל לפעולות הקידום האורגני ולמבנה האורגני של האתר שלכן, ואין להן מושג קלוש מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות.

הן יציעו לכם אתר חדש, הן יגידו לכן שהן עושות העברת אתר ושהן עושות 301 לאתר – אבל זה לא מכסה אתכם בכלל ומעמיד אתכם ואת האתר שלכם בסכנה אמיתית.

הכנו עבורכם דגשים חשובים לנושא של העברת אתר ובניית אתר חדש, עם דגש על העברה אורגנית נכונה של האתר.

בצילום הבא אתם יכולים לראות את המשמעות הענקית של קידום אורגני לאתר שלכם מבחינת נפח מכירות ותנועה לאתר.

קידום אורגני לחברות – 7 דגשים קריטיים לפני בניית אתר אינטרנט חדש 1

העברת התכנים באתר

בעיה נוספת שעלולה לצוץ כשעוברים לאתר חדש, היא ההצגה של התכנים. כשאתם מקבלים את האתר החדש שלכם, אתם מקבלים אותו כמו דירה חדשה – ריק מכל תוכן, ועליכם להכניס אליו את התכנים הרלוונטיים שהיו באתר הקודם. יש לעשות זאת בצורה נכונה ומדויקת ולהעתיק את התכנים בדיוק כפי שהיו באתר הישן.

שימו לב שיש חברות לבניית אתרים שיציעו לכם להעביר את התוכן לבד כי יש תבנית מסודרת ופעולת ההעתקה היא קלה ונוחה, ויש חברות שיציעו להעביר עבורכם את כל התכנים – אך האם הן גם מציעות להעביר גם את כל ההגדרות SEO? האם הן מעבירות גם את כל הגדרות ה H1 או H2 יחד עם האתר? האם הן מעתיקות את כל ההגדרות של העמודים?

תתפלאו לשמוע אבל רוב החברות כלל לא מתכוונות להעתיק את כל הגדרות ה SEO ויתרה מכך – אין להן מושג קלוש איך לעשות את זה. זו האמת.

התכנים הם בסופו של דבר, הלב הפועם של האתר והם אלו שדוחפים את האתר שלכם במעלה הגבעה של גוגל. ויותר מהתכנים, חשוב לזכור שכל ההגדרות הפנימיות של האתר, הכותרות, META DESCRIPTION וכדומה, הם אלו שמסייעים לגוגל לסרוק את האתר שלכם ביתר קלות ולשפר את הציון של האתר.

מהירות אתר

אחת הבעיות הקשות ביותר בתחום קידום האתרים, היא למען האמת, האתרים עצמם. מכיוון שאין רגולציה או תנאים שעל פיהם אמורים להיבנות האתרים, וכל חברה עושה כראות עיניה, נוצר מצב שבו חברות רבות בונות אתרים שמלכתחילה יקשו מאוד על פעילות קידום אורגני.

בסופו של יום, אם אתם רוצים שהאתר שלכם יציג נסיקה בתוצאות החיפוש, אתם חייבים לוודא שלגוגל קל לסרוק אותו, מה שאומר שלגולשים קל לגלוש בו ולבקר בו, יש להם חווית גלישה נעימה וטעינה מהירה של העמודים.

כל אלו יאפשרו לגולשים חווית גלישה נעימה וכמובן יסייע לרובוטים של גוגל לזחול באתר שלכם בקלות יתרה.

הבעיה האמיתית היא שאין לכם באמת יכולת מקצועית לבדוק את הקוד שבונים לאתר שלכם. זה בערך כמו ללכת למוסך ושאומרים לכם שהציפלניג של הגלגל השתחרר.. אם אין לכם את הידע המקצועי להבין את התקלה אתם לא יכולים לבדוק את העבודה של בעל המקצוע.

כאן נכנס לעזרתכם הכלי של גוגל שמאפשר לכם לבצע בדיקת מהירות וטעינה לאתר על מנת לזהות בעיות אפשריות שיפגעו במהירות האתר. הכלי של גוגל הוא חינמי וחופשי לשימוש – אך חשוב לשים לב שהוא לא מהווה ביטוח מלא לכך שהקוד נבנה בצורה נכונה – אבל זה בהחלט יותר טוב מכלום.

בקרו בכלי של גוגל לבחינת מהירות אתרים – לינק.

קישורים

קישורים הם חלק חשוב מאוד בקידום אורגני שיש לדעת לבנות אותו בצורה נכונה. כל פעילות קידום של חברה לקידום אתרים שמכבדת את עצמה, יכלול תמיד בניית קישורים פנימיים וחיצונים רלוונטיים לתחום הפעילות שלכם.

כל הקישורים שבניתם לאתר שלכם ורשת הקישורים שיצרתם עם הזמן, עלולה ללכת לאיבוד במידה ולא העתקתם את התכנים בצורה נכונה ובמידה ולא יבצעו לכם העברת SEO נכונה לאתר.

לפני שאתם מעתיקים את הקישורים, חשוב לשים לב שכל העמודים שאליהם אתם מקשרים אכן תקינים ונמצאים באתר החדש, לבדוק שהקישורים אינם שבורים ורק לאחר מכן, להעתיק אותם אל האתר החדש. כך, אתם שומרים על הרשת שבניתם ושומרים גם על הדירוג שהגיע אליכם בעזרתה.

שימו לב – חובה, חובה, חובה שהקישורים יובילו לתכנים או עמודים רלוונטיים כדי להרים את הדירוג האורגני שלכם וכך גוגל יבין שאתם רלוונטיים לתחום שבו אתם עוסקים. 

מטא טייטל ומטא תיאור

קידום אורגני אומנם תלוי בכך שהתכנים שבאתר יהיו רלוונטיים אך הוא גם תלוי בצורה שבה אתם מציגים אותם ואת האתר שלכם וכאן נכנסים למשחק מטא טייטל ומטא תיאור.

כשאתם עוברים לאתר חדש, יש איזה עקצוץ קטן לרענן עוד כמה דברים אך חשוב מאוד שהמטא טייטל והמטא תיאור לא יעברו ריענון אלא יישארו כמו שהם. המטרה שלהם היא להיות שלט הכניסה הדיגיטלי לאתר שלכם ואם השלט שלכם עבד טוב עד עכשיו, אין שום סיבה להחליף אותו.

כשגוגל סורק לכם את האתר, גם הוא, כמו הגולשים, רואה קודם כל את הטייטל של האתר ואת התיאור שלו ואם הוא לא מכיר אותם, הוא מתחיל לבדוק אותם מחדש ולבצע קידום אורגני מחדש. לכן, גם את המטא טייטל והמטא תיאור אתם צריכים להעתיק אחד לאחד במדויק במטרה לשמר את הציונים והדירוגים שהושגו עד כה עם המטא טייטל ומטא תיאור שהוצגו באתר הישן.

בצילום הבא ניתן לראות את החשיבות העצומה של קידום אורגני לאתר, מבחינת אחוזי המרה של תנועה אורגנית לעומת תנועה ממומנת

קידום אורגני לחברות – 7 דגשים קריטיים לפני בניית אתר אינטרנט חדש 2

פירורי לחם

פירורי לחם משאירים שביל שיעזור לגולש לחזור הביתה ולהתמצא באתר ביתר קלות, וכפי שכבר רשמנו, גוגל רוצה שיהיה לגולשים קל להתמצא באתר. ממש כמו עמי ותמי והיער (רק בלי העורבים והמכשפה 😊)

הכוונה כאן היא לסוג של תתי עמודים. למשל, עמוד קידום אורגני נמצא בתוך עמוד בלוג ועמוד בלוג נמצא בתוך עמוד הבית של האתר. השביל הזה, יימצא בדרך כלל בחלקו העליון של העמוד ויוכל לעזור לגולש להבין איך הוא הגיע אל העמוד בו הוא נמצא ולחזור בקלות יתרה אל העמודים בהם כבר ביקר או כאלה שהוא ירצה לבקר בהם.

תמונות

אם לא ידעתם, התמונות הנמצאות באתר שלכם, תורמות לקידום אורגני ולכן חשוב לטפל גם בהן בכפפות של משי כשעוברים לאתר חדש.

חשוב להתאים את ההגדרות של התמונות להגדרות האידיאליות עבור גוגל כדי שהוא יקרא אותן טוב יותר. בנוסף, ALT TEXT של התמונה, צריך להתאים למילות המפתח אותם אתם מבקשים לקדם כדי לדחוף עוד יותר את אותן מילות המפתח ולהכניס את עצמכם עוד יותר לראשו של גוגל כרלוונטיים לתחום.

רוב רובן של החברות לבניית אתרים ממש לא מתכוונות להעתיק את התמונות לתוך האתר החדש, ויתרה מכך, גם אם הן מעתיקות את התמונות הן ממש לא מתכוונות להעתיק את שם ותיאור התמונה עבור כל אחת. שימו לב לנקודה זו לפני בחירה של חברה לבניית האתר החדש שלכם.

שטיק מדיה – קידום אורגני לחברות

קידום אורגני לחברות הוא רק אחד מבין התחומים הרבים בהם אנו מתמחים בשטיק מדיה. אנו מביאים לשולחן ידע מקצועי עמוק בתחום הSEO והמון המון ניסיון וערך מוסף בעולם הזה של קידום אורגני לחברות, ובעיקר העברת אתרים לחברות ענק, שרוצות לוודא כי הקידום האורגני של האתר שלהן לא נפגע.

כדי לקחת את האתר שלכם לרמות הגבוהות ביותר, אתם צריכים חברה לקידום אתרים שיודעת בדיוק מה היא עושה, ובשביל זה אנחנו פה.

דירוג

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button