Skip to content

שיווק ברשתות חברתיות – 4 טיפים לשיפור האסטרטגיה השיווקית באמצעות סטוריז

שיווק ברשתות חברתיות – 4 טיפים לשיפור האסטרטגיה השיווקית באמצעות סטוריז 1

שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק מרכזי מהאסטרטגיה של מותגים רבים כדי להגיע לקהל היעד הרצוי בצורה מדויקת וממוקדת. נתח השוק של שיווק ברשתות חברתיות בעולם הדיגיטלי הוא גדול ואם המותג שלכם לא נמצא שם, אתם מפספסים קהל גדול, מדויק ואיכותי שאתם יכולים להגיע אליו.

מותגים רבים ומוכרים התחילו את דרכם באינטרנט וברשתות החברתיות ורק לאחר מכן עברו לחנויות פיזיות (אם בכלל הם עברו), והבינו את הפוטנציאל העצום שטמון בשיווק ברשתות החברתיות.

כיום, שיווק ברשת האינסטגרם לא נופל ביעילותו מאשר פרסום בפייסבוק. אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות החזקות ביותר בכל הנושא של שיווק ברשתות חברתיות. זוהי כנראה הרשת החברתית הפופולרית ביותר הקיימת היום. הרשת החברתית הזו מתאימה לכל הגילאים והתוכן בה הוא גדול ומגוון, בניגוד למה שטענו מספר אנשים שאמרו שיש בה רק אנשים צעירים.

כדי לעזור למותג שלכם להגיע לקהל היעד המבוקש, אתם חייבים חשיפה כמה שיותר גדולה וממוקדת. אחד הכלים החזקים ביותר בשיווק ברשתות חברתיות הוא הסטוריז של אינסטגרם. בואו ניגש לעניינים, קבלו 4 טיפים לשיפור האסטרטגיה השיווקית שלכם באמצעות שימוש בסטוריז.

רגע לפני שמתחילים, חשוב לומר כי אחד הדברים החשובים שאתם רוצים להתמקד בהם הם מיתוג עסקי ובניית מותג רציני וחזק.

גלו מה הקהל שלכם אוהב

הקהל שלכם הוא בסופו של יום, זה שמחליט האם העסק שלכם יצליח או לא. בחירת קהל היעד הנכון הוא ככל הנראה הדבר החשוב ביותר שתעשו בכל הקשור לבניית האסטרטגיה השיווקית שלכם. לאחר שבחרתם את קהל היעד הרצוי, אתם צריכים להבין כיצד להגיע אליו בדרך האפקטיבית ביותר והדרך הזו היא לגעת בנקודות שהוא מתחבר אליהן.

בכל הנוגע לסטוריז שלכם, מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט מאוד – בדקו מהם הסטוריז שהקהל שלכם הכי אהב. אם למשל אתם מותג אופנה והסטוריז הכי נצפים שלכם הם כאלה שמסבירים איך להתאים בגדים בצורה נכונה, נסו ליצור יותר כאלה. הסיבה היא שאם אנשים אהבו את הקודמים, הם ככל הנראה מתעניינים בנושא הספציפי הזה ויצרו אינטראקציה יעילה יותר עם המותג שלכם דרך הסטוריז האלה.

שימו לב גם מהם הסטוריז הפחות נצפים, אלה שהקהל פחות התחבר אליהם ונסו להימנע מהם בעתיד.  

כלל מפתח בשיווק ברשתות חברתיות הוא להקשיב לפידבק של הקהל

סעיף חשוב ביותר! כל מותג צריך להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לחוות הדעת של הגולשים שלו והלקוחות שלו על השירות והמוצר שהוא מספק להם. הדרך הטובה ביותר לדעת האם אתם עושים עבודה טובה למען הלקוחות שלכם, הוא לשמוע מהם ביקורות חיוביות ושליליות ולהיות פתוחים לשמוע מהם ומהחוויה שלהם.

אם תשימו לב רק לביקורות החיוביות ותחליטו לחזק רק את הדברים הספציפיים האלו, אתם תאבדו חלק לא מבוטל מהקהל שלכם.

סטוריז הוא דרך מעולה לקבל פידבק מהקהל שלכם. שאלו שאלות פתוחות או ספציפיות והכניסו אפשרות למענה ישיר בתוך הסטורי. השתמשו בסקרים, שאלונים או כל דרך אחרת כדי ליצור אינטראקציה ישירה עם הקהל שלכם.

סטוריז היא דרך מצוינת לעודד את הקהל שלכם לשלוח לכם הודעה ישירה. ככה תקבלו את הפידבק האיכותי והמהיר ביותר. אתם גם יכולים בעצמכם לשלוח הודעה ללקוחות. זוהי דרך מעולה לשיפור התדמית של העסק שלכם מכיוון שזה מראה שאכפת לכם מהלקוחות שלכם ואתם מביעים עניין במה שחשוב להם.

שיווק ברשתות חברתיות
הפידבק של הקהל יכול להרים אתכם למעלה

בדקו מהם דרכי ההתקשרות המועדפים על הגולשים שלכם

לכל דור יש את הדרך המועדפת שלו ליצור אתכם קשר. אם קהל היעד שלכם הוא בני נוער – כנראה שהם יעדיפו ליצור איתכם קשר דרך הודעה באינסטגרם. אך אם קהל היעד שלכם הוא קהל מבוגר יותר, הורים או מנהלי חברה – יכול להיות שהם יעדיפו ליצור איתכם קשר במייל או שיחת טלפון.

בדקו מהם דרכי ההתקשרות המועדפים על קהל היעד שלכם והכניסו אותו בסטורי שלכם. אם דרך ההתקשרות המועדפת היא שליחת הודעה באינסטגרם, הכניסו כיתוב בסגנון של "שלחו לנו הודעה ונענה בהקדם". אם הלקוחות שלכם מעדיפים ליצור איתכם קשר במייל – וודאו שאתם מכניסים את כתובת האימייל שלכם בסטורי או לפחות תכווינו אותם למקום בו הם יוכלו למצוא את הכתובת בקלות.

שימוש בהאשטגים מתאימים

שימוש בהאשטגים מתאימים יעזור לכם להגדיל את קהל היעד שלכם. זהו אחד הדברים החשובים ביותר בכל הנוגע לשיווק ברשתות חברתיות ככלל וברשת האינסטגרם בפרט. אם קהל הלקוחות שלכם הוא לא מספיק גדול או שאתם מעוניינים להפוך אותו לרלוונטי וממוקד יותר, אתם יכולים להשתמש בהאשטגים גיאוגרפיים. ככה תגיעו לאנשים באותו מקום גיאוגרפי שיכול מאוד להיות שלא שמעו עליכם ועל המוצר שלכם.

האשטגים נוספים שאפשר להשתמש בהם הם כאלה הקשורים ישירות למותג שלכם. אם למשל אתם עסק של עבודות מעץ, אתם יכולים להשתמש בהאשטגים כמו #אומנות, #עבודות_עץ,#עץ ועוד. כדאי מאוד להכניס גם האשטגים באנגלית כדי להגיע עם העבודות שלכם לקהל גדול ככל הניתן.

שיווק ברשתות חברתיות
כוח גדול הרבה יותר ממה שאתם חושבים

למה לבחור בשטיק מדיה בתחום של שיווק ברשתות החברתיות?

עם ניסיון עצום, ידע רחב ומשרד שכולל אנשי מקצוע מיומנים ואכפתיים, אנחנו מייצרים ללקוחות שלנו יתרון תחרותי משמעותי בסביבה העסקית בה הם פועלים. אנחנו מתחילים כל פעילות עם מחקר ומעמיק ובונים אסטרטגיה שתייצר לכם ערך מוסף עצום כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם.

שיווק ברשתות חברתיות הוא כלי קריטי וחשוב לכל המותגים ושימוש נכון באופציות הקידום של אינסטגרם, ואסטרטגיה נכונה של שימוש בסטוריז, יכולים לייצר למותג שלכם קהל לקוחות חדש שלא מכיר את המותג שלכם.

דירוג

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button