Skip to content

שיווק לחברות גדולות – 6 כללי הזהב לשיווק חברות גדולות

שיווק לחברות גדולות
שיווק לחברות גדולות

שיווק לחברות גדולות הוא תחום שדורש ידע רב, ניסיון, רמה מקצועית גבוהה וצוות מיומן מאסכולות שונות. חברות גדולות הן לרוב עתירות תקציב ולרוב יפעלו במספר פלטפורמות בסקייל גבוה, ועל כן הבחירה במשרד הנכון לקידום פעילות החברה היא קשה ובעלת משמעות עצומה.

שיווק לחברות גדולות דורש בשלב ראשון בניית אסטרטגיה דיגיטלית מסודרת ומדויקת במטרה להשיג את מטרות החברה בצורה האידיאלית והאפקטיבית ביותר. תוכנית שכזו תכלול  ניתוח מעמיק לקהלי היעד, איתור הקהלים השונים וההעדפות שלהם, ניתוח מתחרים והפעילות העסקית שלהם וכמובן ניתוח מעמיק ועשיר לפעילות החברה שלכם.

כשבונים אסטרטגיה לחברה גדולה, חשוב מאוד לשים לב לתהליך אותו החברה רוצה לעבור ולמסר הסופי אותו היא רוצה להעביר. בשל כך, האסטרטגיה משתנה בין חברה לחברה ולכן לא ניתן למצוא שתי חברות בעלות אותה אסטרטגיה בדיוק.   

במידה ויש כבר אסטרטגיה שיווקית לחברה, יש להקפיד כי היא מותאמת לעולם הדיגיטל ולעולם פרסום באינטרנט. מומחי שיווק רבים לא מחזיקים בידע המקצועי של שיווק באינטרנט ועל כן התוכנית שלהם מתייחסת בצורה כללית ולא ממוקדת לתחום זה – על אף הקריטיות שלו להצלחת פעילות השיווק והפרסום של החברה.

ישנם מספר כללים שחברות גדולות צריכות להקפיד עליהם במטרה לשווק את עצמן טוב יותר מכל הבחינות האפשריות. רוב החברות הגדולות ברחבי העולם כבר עובדות לפי כללים אלו והן כל הזמן מחפשות אפיקים חדשים לשיווק החברה והרחבת ההשפעה שלהן על קהלי היעד.

במאמר זה, נציג בפניכם את 6 כללי הזהב לשיווק חברות גדולות כדי שתוכלו לקחת את החברה שלכם לשלב הבא מבחינת פעילות השיווק והפרסום. חשוב לזכור שאלו הן דרכים מעולות לשיווק באינטרנט אך יש לבצע אדפטציה והתאמה נכונה לפעילות החברה שלכם.

 

כלל 1 – שיווק לחברות גדולות – שמרו על עקביות

החברה שלכם חזקה ולרוב היא אף וותיקה בתחום, היא מוכרת לקהל היעד בשל יתרון מסוים – לוגו מוכר, תחום פעילות, סלוגן או כל דבר אחר שמשך אליה את ההכרה הראשונית של הקהל הרחב.

בשל כך, החברה שלכם חייבת להמשיך ולדחוף את מה שנתן לה את ההכרה הזו. לשפר ולשנות תמיד אפשר (וגם צריך), במטרה לבצע איזשהו ריענון אך יש לשמור על הבסיס שלכם ולראות שהוא עובר כחוט השני בכל הפעילות העסקית שלכם.

רוב החברות הגדולות מחזיקות בספר מותג שהוא ספר ההוראות לשימוש במותג מבחינה עיצובית וגרפית, וגם בזמן בניית האסטרטגיה ועיצוב החומרים, אתם חייבים להקפיד על שמירה של הוראות אלו ועל עמידה בסטנדרטים שנקבעו.

חשוב ליצור אחידות בנראות הגרפית וגם ברמת המסרים השיווקים די לייצר אחידות וליצור מצב שבו הלקוח יזהה אתכם אוטומטית בזמן שיראה אתכם. אפשר לפרגן לחברת BEER BAZAR בתחום זה – הם עשו עבודה מעולה בתחום הקופירייטינג וכל פעם שרואים פרסום שלהם מבינים מיידית שהוא שייך אליהם.

 

 

כלל 2 – שיווק לחברות גדולות – תייצרו טראפיק גדול ואיכותי

ראשית, על החברה לזהות מהו המוצר האהוב ביותר על הקהל, מהו הלידר, המוצר שעומד בראש המכירות ומזוהה עם החברה בצורה הטובה ביותר. במוצר זה החברה חייבת להוביל את השוק והיא צריכה לוודא שהיא מקבלת כמה שיותר מהטראפיק ומהחיפושים של הגולשים ישירות אליה.

טראפיק גדול ואיכותי הוא חשוב ממספר בחינות:

  • חיזוק הנראות בקרב קהלי היעד – ככל שהם יראו את המודעות שלכם יותר ואת המוצרים שלכם יותר, כך תתחזק התפיסה שלכם בתת ההכרה שלהם והם יזכרו את המותג ויפנו אליו בפעם הבאה שיעמדו בפני צורך.
  • מאפשר לכם לקבל החלטות מבוססות סטטיסטיקה וחומרים אנליטיים. תנועה גדולה נותנת לכם אפשרות להישיר מבט אל התוצאות ולהבין מה כדאי לעשות ומה ניתן לשפר.
  • מגדיל לכם את הדאטאבייס – הטראפיק האיכותי שנכנסתם לאתר יהיה קטלני בידיים הנכונות – בין אם באמצעות פעילות שיווק מחדש או באמצעות יצירת דאטאבייסים ורשימת מדוורים – טראפיק גדול שווה כסף אם יודעים מה לעשות איתו.

 

כלל 3 – שיווק לחברות גדולות – חזקו את האמון בין החברה לבין הלקוחות

במקום לדחוף את המוצרים או השירות שלכם לגרון של אנשים, עליכם לנקוט בגישה שונה ולגרום ללקוחות להאמין בכם. כדי לעשות זאת, אתם צריכים ליצור אמון ביניכם לבין הצרכנים.

בשיווק ישנן כמה דרכים לקדם אמון, אך אין דבר יעיל יותר מאשר להישיר מבט ישירות אל הלקוחות ולדבר איתם בגובה העיניים, להיות אליהם נגישים ולדבר אליהם בשפה שהם מדברים בה בעצמם.

חברות רבות משקיעות אך ורק בקמפיינים של מכירות, פרסומות שמניעות אנשים לרכוש ולרכוש ולא עושות שום מאמץ בחיזוק המותג ובחיזוק הנתפסות של החברה בעיניי הלקוחות שלהן. זהו מצב בעייתי ביותר כי ברגע שיהיה מתחרה זול יותר או מהיר יותר, הלקוחות לא יחושו שום נאמנות כלפי המותג ולא יהססו להחליף את החברה ממנה הם רוכשים.

דבר זה רלוונטי גם לחברות שעובדות על בסיס לידים וגם חברות שעושות מכירה און ליין. כל חברה צריכה להיות גלויה עם הלקוחות שלה, לשקף לה הצלחות וגם שיפורים שהיא עושה במערך השירות, המשלוחים או המכירות – כדי להיות בקשר אדוק איתם כל העת.

חיזוק האמון לא כולל בהכרח פעולות יקרות שדורשות השקעה רבה של זמן וכסף. אפילו בתקציב די נמוך, תוכלו ליצור בלוגים, סרטונים, מיילים ואפילו קורסים אינטרנטיים אשר כולם יכולים לעזור במתן הסבר על המוצר או השירות לקהל הלקוחות שלכם, ליצור קשרים ארוכי טווח ובכך – לבנות אמון.

 

כלל 4- שיווק לחברות גדולות – השתמשו בעוצמה ברשתות חברתיות

קיום נוכחות חזקה במדיה החברתית הוא הכרחית אם ברצונכם לקחת את החברה שלכם לשלב הבא וכל חברה גדולה יודעת זאת היטב. ראשית כל, עליכם לעבוד עם משרד פרסום שיוכל לנצל את הכוח שלכם בצורה מיטבית, משמע את הדאטא שצברתם ואת הוותק והניסיון שלכם בשוק.

שיווק בפייסבוק או בכל מדיה חברתית אחרת, עוזר לבסס זהות מותג, סמכות ואמון. זה גם עוזר ללקוחות ליצור אינטראקציה אינטימית וקרובה יותר עם החברה, מה שעוזר לפתח מערכות יחסים חזקות יותר לאורך זמן ויגרום ללקוחות לחזור אליכם בעתיד.

הלקוחות שלכם מחפשים את המוצר או השירות שיעזור להם לפתור את הבעיה או למלא את הצורך שיש להם אך מה שהם לא מחפשים זה יחסי קרבה עם החברה שלכם. בכך שתענו להם להודעות, תגרמו להם להגיב על הפוסטים השונים, תיצרו איזושהי אינטראקציה קצת אחרת ושונה מרק יחסי חברה-לקוח, אתם תשפרו את הסיכויים שהם ירכשו את המוצר או השירות שלכם וגם יחזרו בעתיד לקנות מכם ולא מהמתחרים שלכם.

 

כלל 5 – שיווק לחברות גדולות – מצאו את נקודת החוזקה או הבידול שלכם

בעלי עסקים רבים נלכדים לעיתים ברעיון לעשות הכל מהכל ולהציע שירותים לא ממוקדים מתחומים שונים, אך זה עלול להסתיים באסון ויכול להשאיר את החברה שלכם ללא כיוון ברור ואת הלקוחות שלכם בחור מודעות כלפי הפעילות שלכם.

על מנת לא ליפול למלכודת הזו עם החברה שלכם, אתם צריכים למצוא את נקודת החוזקה או הבידול של החברה או המוצר שלכם ולהתמקד בה. זה יכול להיות שימוש בטכנולוגיה הכי חדישה, המחירים הכי נמוכים, איכות גבוהה, שירות לקוחות בלתי רגיל או כל דבר אחר. המטרה היא לבדל את החברה שלכם מהמתחרים ולתת ללקוחות שלכם משהו שהם לא יקבלו בשום מקום אחר.

ברגע שיש לכם נקודות חוזקה או בידול – אתם חייבים לתקשר אותן החוצה בכל הכוח ובכל העוצמה ולוודא שהלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם נחשפים לכך ויודעים לקשר את היתרון הזה לפעילות שלכם ולמותג שלכם.

כאן נכנס לסיפור הכוח של המדיה והכוח של פעילות פרסום ממוקדת ומתוכננת היטב, פעילות פרסום באינטרנט שכזו במסגרת שיווק לחברות גדולות תסייע לכם להגיע אל כמות גדולה של קהלי יעד רלוונטיים, בעצימות גבוהה מבחינת מספר חשיפות וכמובן מבחינת כלי חשיפה.

 

כלל 6 – שיווק לחברות גדולות – ספרו סיפור

לכל מוצר או שירות שהחברה שלכם מציעה יש סיפור כלשהו, ​​ואם אתם יצירתיים מספיק, ייתכן שתוכלו להפוך את הסיפור למשהו עוצמתי ויעיל עבור החברה שלכם.

חשבו על ההיבטים המעניינים ביותר של החברה שלכם והמוצרים שהיא מספקת ותעזרו במשרד פרסום וקופירייטינג שיבנה עבורכם סיפור זה, אפילו במסגרת של STORY TELLING זה יכול להיות גם פשוט כמו שיתוף של כמה תמונות שמכניסות את הלקוח אל מאחורי הקלעים, או אולי זה פוסט בבלוג על איך עזרתם ללקוחות או אפילו לחברות אחרות.

זה לא חייב להיות משהו יוצא דופן בצורה בלתי רגילה. הלקוחות פשוט רוצים למצוא משהו במוצרים או בשירותים שהם רוכשים שיגרום להם להתחבר אליהם בצורה כזו או אחרת. לא משנה מה תבחרו, זכרו כי מכירת סיפור היא כלי חזק בהרבה מאשר סתם מכירת מוצר.

 

שיווק לחברות גדולות – שטיק מדיה

שיווק לחברות גדולות הוא דבר שאנחנו עושים ביום יום שלנו וזוהי התשוקה שלנו. מספר המותגים הרחב שבוחר בשטיק מדיה מראה כי אנו בעלי יכולות לקחת גם את המותג שלכם קדימה. נעלי נימרוד, GETT, פיצה האט, נייט סליפ, מיקרוסופט ועוד – כל אלו בוחרות בשטיק מדיה בגלל הניסיון, בגלל הידע ובגלל השירות שלנו.

שיווק דיגיטלי ואסטרטגיה הם המומחיות שלנו והלקוחות שלנו רואים זאת בכל פעם שהם מסתכלים על הגרפים שלהם עולים ועולים והם מבינים שלחברה כמונו יש השפעה עצומה על המחזורים העסקיים שלהם.

שיווק אתרים באינטרנט, קידום בגוגל, פרסום ורשתות חברתיות – אלו הם רק חלק קטן ממה שאנו יודעים לעשות ואנחנו בהחלט יכולים להיות אלו שלוקחים את החברה שלכם לשלב הבא.

 

 

4/5 - (1 vote)

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button