Skip to content

7 טיפים קלים לחיזוק המותג שלכם

7 טיפים קלים לחיזוק מותג

בניית מותג מהימן צריכה להיות שאיפה עיקרית עבור כל עסק. מוניטין הוא בעל ברית חזק בהתגברות על כל ההתנגדויות שעשויות להיות לצרכן, וזה גם עוזר להתמודד עם קשיים בלתי נמנעים שצצים מדי פעם בכל בית עסק. מיתוג טוב הוא תוצאה טבעית של שנים של שירות איכותי ושיווק, אך אין שום סיבה שלא לתת דחיפה לתהליך ולהתחיל ליהנות מיתרונותיו מוקדם יותר. הנה שבע דרכים פשוטות לעשות בדיוק את זה.

1. הדגישו את הייחודיות שלכם במיתוג

הביטו במתחרים שלכם ונסו לחשוב מה אתם מציעים שמבדיל אתכם מהם. גם אם זה רק ערך פעוט, כגון משלוח חינם או מדיניות החזרה ללא קנס, מציאת נקודת בידול וקידומה היינה חיונית ליצירת מיתוג יציב וחזק. לאחר שמצאתם הבדל זה, הביאו אותו לידי ביטוי בכמה שיותר תכני שיווק ומדיה חברתית.

2. יצירת עקביות

מיתוג חזק דורש תחושה של עקביות בכל ההיבטים של העסק. בדקו את הפעילות שלכם בכל השדות, מעלונים מודפסים ועד למודעות Google ועדכוני מדיה חברתית, וודאו שאתם מציגים פנים עקביות ומסר אחיד. גם אם מסעות פרסום שונים ממקדים לדמוגרפיה שונה, הם צריכים להשתלב יחדיו היטב, ולחזק מסר כולל ואחיד ולא לטשטש את תכונות המותג שלכם.

3. דגש על חוויית הלקוח

לא משנה כמה נפלא המוצר או השירות שלכם, אם ללקוחות יש חוויה שלילית אז המותג יסבול קשות. תזמנו סקירה סדירה של כל הפעילות שלכם מול הלקוחות – איך אתם יכול לגרום לכל לקוח להרגיש מוערך יותר?

4. בקשו משוב

אפילו המומחים הגדולים ביותר בתחום בניית מיתוג יכולים להתגמד ליד התרשמויות של תפיסת הלקוח. הדרך היחידה לגלות מה הלקוחות שלכם באמת חושבים על החברה שלכם היא לשאול אותם ישירות. לא רק שהמשוב ידגיש נקודות חשובות לשיפור אלא גם יראה ללקוחות שלכם שאכפת לכם מהם.

===

זה רעיון טוב לעשות את זה על בסיס קבוע, אולי על ידי הקצאת כמה דקות ביום כדי לפנות ללקוחות עם סקר קצר או בקשה כללית להערות.

5. השתמשו בעדויות ראליסטיות

אם איסוף המשובים מגלה כמה אבני חן אמתיות של שביעות רצון הלקוחות, לאחר מכן שאלו אם אתם יכולים להשתמש במילים שלהם כעדות. פרסום הערות חיוביות יסייע לספק הוכחה חברתית ללקוחות פוטנציאליים אחרים.

6. תנו משהו בחזרה

רוב העסקים יוכלו למצוא דרך לתת משהו בחזרה לקהילה המקומית שלהם, בין אם זה על ידי מתן חסות אירוע או ביצוע עבודה בהתנדבות. זה יספק תועלת מיידית של הגדלת הכרת המותג שלכם בתוך הקהילה, אבל באותה מידה אתם יכולים להשתמש  בפרטי עבודת הצדקה שלכם כחומר פרסום רחב יותר, לעזור ליצור פנים אנושיות עבור החברה שלכם.

7. השתמשו בדף "אודותינו"

כמעט בכל אתר יש דף "אודותנו", אך לעתים קרובות הוא לא מנוצל. דף זה הוא אחד הסיכויים המעטים שיש לכם כדי לספק ישירות חזון של מה המותג שלכם, אז לא לבזבז את ההזדמנות. השתמשו בדף זה כדי לספק סיפור משכנע על החברה שלכם ואת החזון שלה, ולחזק את ההיבטים של העסק שלכם שמבדילים אותו מהמתחרים שלכם. גם להשתמש בו כדי למשוך את חשבונות המדיה החברתית השונים שלך ופעילויות שיווק אחרות, ולהפוך אותו למקור שבו אנשים יכולים לברר פרטים נוספים על הפעילות שלכם.

עבור עסק מצליח, מותג חזק יהיה תופעת לוואי משמחת של מתן שירות איכותי לאורך השנים. עם זאת, יתרונות מיתוג העסק חזקים כל כך שזה רק הגיוני לתת דחיפה קטנה בכל הזדמנות שיש – וכפי שטיפים אלה מראים, זה לא צריך להיות קשה או יקר.

מקור

 

5/5 - (14 votes)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button