Skip to content

ניהול מדיה חברתית לעסקים

ניהול מדיה חברתית לעסקים – מיתוג לעסק מתחיל כאן

ניהול מדיה חברתיתמיתוג לעסק הוא כלי חשוב ביותר בדרך להגדלת המכירות, וכל עסק יכול להפיק תועלת ממיתוג נכון ומקצועי.

מה זה מדיה חברתית וכיצד היא תעזור לקידום לעסק?

ניהול מדיה חברתית היא למעשה שם כולל לרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, LinkedIn), שמשמשות את הגולשים ליצירת קשרים חברתים דרך העולם הוירטואלי- עם אנשים חדשים או דרך חברים מוכרים מהעולם האמיתי.

מבחינה עסקית – המדיה החברתית יצרה עולם שבו נאספים מאגרי מידע ענקים על הרגלי הקנייה, הרגלי החיפוש וההרגלים החברתיים של כל אחד מאיתנו – מידע אשר משמש את הרשתות החברתיות השונות במכירה של שטחי פרסום למפרסמים פוטנציאלים.

בשנת 2017, עסק שמוכר ללקוחות קצה ועדיין לא נמצא ברשתות החברתיות הרלוונטיות לעסק שלו, מפספס כנראה כמות ענקית של תנועה איכותית וממוקדת לעסק שלו.

למה מיתוג לעסק כה חשוב?

המדיה החברתית היא כיכר העיר של היום. אחוזי השימוש בפייסבוק ואינסטגרם מרקיעים שחקים. הדור הצעיר מאמץ את השימוש ברשתות החברתיות באופן טבעי והדור המבוגר שעדיין לא בפנים, נכנס גם היום מיום ליום (מיתוג עסקי).

ניתן להגיד שכמעט כל העסקים שמגדירים את עצמם ב-B2C עושים שימוש ברשתות החברתיות וזאת ללא קשר לגודל החברה לעוצמה שלה. לכן יש עמודים עסקיים בפייסבוק לחברות ענק כמו קוקה קולה, וגם לספר השכונתי שלכם. המדיה החברתית רלוונטיות לכל אחד מהם בדרך שונה – אבל רלוונטית בהחלט לשניהם.

בנוסף, אם אתם רוצים להעביר את המסרים שלכם בצורה אפקטיבית וממוקדת לקהל היעד הנכון – וכל זה במחירים שפויים ביחד למדיה המסורתית – המדיה החברתית זה המקום לעסק שלכם.

היום זה כבר לא סוד שערימות עצומות של מדיע נאגרות על כל אחד ואחת מאיתנו – והמידע האדיר הזה משמש את הרשתות החברתיות השונות בכך שהן מאפשרות לנו, הפרסמים להגיע לאנשים לפי העדפות הקנייה האמיתיות שלהם. בכך, היכולת להגיע לקהל היעד הנכון והממוקד ביותר ניתנת גם לעסקים שבעבר לא יכלו לפרסם בכלי השיווק המסורתיים והיקרים כמו טוליזיה, רדיו ועיתונות.

אילו כלים של מדיה חברתית רלוונטיים בארץ?

ישנן המון רשתות של מדיה חברתיות בעולם, וחלקן אפילו עשו עלייה לארץ. אך חשוב לזכור – ישראל ארץ קטנה ואין מקום לכל הרשתות החברתיות שקיימות בעולם. על כן, קידום לעסק שלך יבוצע עם הכלים החזקים והיעילים שיש בארץ.

אתה יכול, למשל, לנהל פעילות בטוויטר, אבל אם אתה לא פוליטיקאי או עיתונאי או רוצה להגיע לקהלים אלו – סביר להניח שהפעילות תהיה לא אפקטיבית בלשון המעטה.

אלו הרשתות החברתיות המרכזיות בפרסום בישראל. כמובן לא כולן רלוונטיות לכל עסק ויש לבצע חשיבה לפני שבוחרים מהו התמהיל הנכון של הפעילות במדיה החברתית לעסק שלך, וחשוב ביותר – אלו לא כללי אצבע – לכל עסק יש לכתוב תוכנית שיווק דיגיטלית שתקבע מהן מטרות העסק ועל פיהן לבחור את הפלטפורמות הנכונות.

למה לבחור בשטיק מדיה בפרסום במדיה החברתית:

  • אמינות. אין חרטות. אין הבטחות שווא ואין אחיזת עיניים.

אנחנו לא נבטיח לך הרים ומגדלים, הגדלת הכנסות קולוסאלית ועושר אקסראורידינרי.  מה שכן – נבטיח לך רמה מקצועית גבוהה, השקעה וניסיון שיסייעו לעסק שלך בפעילות המדיה החברתית שלו.

  • אנחנו לא בן אדם אחד שמחזיק הרבה כדורים באוויר.

שטיק מדיה בנויה בתור ONE STOP SHOP עם מומחי דיגיטל מנוסים ולצידם צעירים, כדי לתת את הקשת הרחבה ביותר לטיפול במותג שלך.

  • ניסיון. מעל לעשור ניסיון בשיווק דיגיטלי נותן לנו ידע וכלים מקצועים שיתורגמו לשיפור משמעותי של פעולות השיווק שלך באינטרנט.

איku פעילות ברשתות החברתיות מתאימה לעסק שלך?

אין תשובת בית ספר ואין יכולת לקבוע מה העסק שלך צריך בלי לנהל איתך שיחה.

לקוחות שמגיעים אלינו מקבלים דבר ראשון שיחת אפיון מעמיקה, שעל פיה נבין מה המטרות שלך, לאן אתה רוצה להגיע' מהם היעדים ומהו התקציב. לאחר מכן אנו בונים את הבריף – ממנו תבנה התוכנית האסטרטגית לניהול הפעילות – נחקרו את המותג שלך, את קהלי היעד שלך ואת הסביבה העסקית שלך.

המסקנות והתובנות שנפיק מתהליך מסודר זה, יעזרו לך בקבלת החלטות נכונה ונבונה בבחירת הפעילות ותסייע גם לתיקצוב נכון של הרשתות החברתיות השונות, על פי הרלוונטיות למותג.

ניהול דפי פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק – ניהול מקצועי לכלל פעילות הסושיאל שלכם, כולל בניית גאנט פעילות, קריאייטיב, קופי, עיצוב וניהול העמוד מא' ועד ת'.

מה אנחנו מביאים לשולחן?

שירות בן ז^%ה – אנחנו לא מתביישים להגיד – יש לנו שירות מעולה! לקוחות שלנו מקבלים זמינות גבוהה, מענה מקצועי ובעיקר מרגישים כי הם במרכז והם לא צריכים לרדוף אחרי חברת קידום האתרים שלהם כדי לקבל מענה או תוצאות.

ONE STOP SHOP – בתור משרד שמתמחה בשיווק באינטרנט, הצוות של שטיק מדיה יודע לתת כיסוי מלא לצרכים השיווקים של העסק שלך. קידום ממומן, ניהול קמפיינים, הפקת סרטוני וידאו, בניית אתרים ועוד.

חדשנות – העולם זז היום מהר מאי פעם, והעסק שלך חייב יועץ מעודכן ועם יד על הדופק, שיודע לאתר טרנדים חדשים וחשובים לתחום הפעילות שלך, שיודע להטמיע שינויים שמפורסמים על ידי גוגל לשיווק במנועי החיפוש בצורה המהירה ביותר.

פרסום באינטרנט – רוב המותגים מגיעים בשלב כזה או אחר להבנה כי הם רוצים לקדם את העסק שלך דרך השימוש ברשתות החברתיות. כאן נכנסת לתמונה היכולת לבנות קמפיינים מעוררי עניין, ממוקדי מטרה וקהל יעד וקניית שטחי פרסום נבונה, שתפיק למותג שלך את המקסימום מהקמפיין והפעילות.

שיווק במדיה החברתית – מעבר לפעילות השיווק הקבוה הכוללת ניהול של פעילות הסושיאל, המשרד שלנו מקפיד על ניהול קמפיינים מדוייקים ומכווינים לפעולה.

שיווק במדיה החברתית הוא כבר מזמן לא עוד משימה שניתן להטיל על אחד העובדים בארגון, וניהול מקצועי דורש ידע מקצועי, זמן ותשומת לב רבים.

זאת אומרת, ניהול מדיה חברתית היא רק אחת מדרכי הפעולה של פרסום באינטרנט.

דבר איתנו. הצוות שלנו כאן בשבילך!

להצעת מחיר

5/5 - (7 votes)

שאלות נפוצות על ניהול מדיה חברתית

אילו מדיות חברתיות רלוונטיות לשימוש בישראל?

בישראל הקטנה שלנו, המדיות החברתיות הפופולאריות ביותר הן כמובן פייסבוק ואינסטגרם. עם זאת, העלייה של השימוש בטיק טוק לדוגמא, הופכת גם אותה רלוונטית. משרד שטיק מדיה מומחה בבניית תוכניות קידום במדיה החברתית, על פי קהלי היעד שלכם והמוצר או השירות שלכם.

מה כולל ניהול מדיה חברתית?

ניהול של מדיה חברתית וניהול של דפי פייסבוק כוללים מגוון רחב של פעולות הכרחיות לקידום העסק. לדוגמא, איתור קהלי יעד, בניית קהלי יעד, בניית שפה לעסק, פעילויות בעמוד, קריאייטיב, קופירייטינג, עיצוב גרפי ועוד.

האם ניהול מדיה חברתית יכול להגדיל את המכירות של העסק?

חד משמעית כן. כמות החברות והרשתות שנהנות מעלייה משמעותית במכירות, בסניפים ובאתר, דרך שימוש במדיה החברתית, הוא גדול. ניהול נכון של הכלים העוצמתיים האלו, יכולים לסייע לחברה שלכם לגדול ולייצר אינטראקציה רציפה עם קהל היעד שלכם.

שיווק במדיה החברתית משמש כבר שנים ככלי איכותי להגדלת כמות הטראפיק והמכירות באתר שלכם, ללא תלות במטרת הקידום שלכם – מכירות, לידים או חשיפה ובניית מודעות למותג.

האם כדאי לבנות אתר או רק דף פייסבוק?

תלוי מאוד בסוג העסק והפעילות שלו, וכמו כן בהרגלי הגלישה של קהל היעד של המותג. חשוב מאוד לבצע מחקר מעמיק וחכם, שיסייע לכם לקבל החלטות נכונות ונבונות לגבי ניהול מדיה חברתית של העסק שלכם ולגבי כדאיות של בניית אתר לחברה.

מומחים בהגדלת מכירות ולידים לחברות
 

    לא תודה יש לי יותר מדי כסף
    close-link
    Call Now Button